Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44591)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poljen pyörllä vimmatusti kaivattua karkuun🤭
Mene vain! En seuraa 3-vuotiasta miestä.
Antteks lapsekkuuttani,mutta se auttaa jaksamaan arjen haasteissa.
Onko pullo povarissa, varo ettei putoa pinnojen väliin.
Olet sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtäispä ens viikolla Lidlissä.
Tai jospa vaikka K-Marketissa. 😊😉
Sekin sopis, mutta toinen meistä on töissä Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Näytit oikein somalta ja onnelliselta.
Mieluummin oisin ilman ässää
Gallup: Oletko jo nähnyt hänet kesäshortseissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelin saada sut luokseni, tavalla tai toisella
Haaveilusta sinä tykkäät.
Juu, siitäkin, mutta vielä enemmän todellisuudessa toteutuvista haaveista
Hieno homma.
Noh, laihanpuoleiset kintut.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sun rohkeus katos?
Estoihin. Ja siihen etten tiennyt sinun olevan varattu.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan ihan sekaisin kun kirjoitan sulle tänne, mutta älä jätä tätä tähän. Me löydetään kyllä sopiva muoto.
Jätä mitä tähän? Onko enää mitään jätettävää?
Vierailija kirjoitti:
Hei mies
Tiedät että haluan sinua. Tiedän että haluat minua.
Mikä viivyttää? Jännitys vai jokin konkreettinen este?
Sinä?
Vierailija kirjoitti:
Jos mut tapetaan/murhataan, turvakirjeet on lähetetty nimineen, muine yhteystietoineen ja käsin kirjoitettuine kirjoineen postitse useille eri tahoille.
Mitään ole lähetetty minnekään mutta eipä toisaalta ole tarviskaan kyllä. :]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se maksaa 0,40€
En todellakaan tiedä, miksi rakastan sinua, koska et ansaitse sitä millään muotoa.
Miksi tällainen purkaus minulle? Pohdiskelin paljonko se jonkun mainitseman ruutuvihkon myyntiarvo kaupassa on, ehkä miettien taustalla olevani jollekin sen arvoinen.
Toki ruutuvihkon arvo muuttuu, jos se vaikka on täynnä sanoja toiselle.
En jäätyisi vaikka kuka tahansa ottaisi yhteyttä, olipa kaivattu tai joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin tänään hienot uudet aurinkolasit ihan sattumalta. Life makes love to me.
Minut se otti väkisin
Käyttikö liukkaria vai vetikö kuivilteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan ihan sekaisin kun kirjoitan sulle tänne, mutta älä jätä tätä tähän. Me löydetään kyllä sopiva muoto.
Jätä mitä tähän? Onko enää mitään jätettävää?
Yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se maksaa 0,40€
En todellakaan tiedä, miksi rakastan sinua, koska et ansaitse sitä millään muotoa.
Randojen rakastaja? :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytit oikein somalta ja onnelliselta.
Mieluummin oisin ilman ässää
Kiitti vaan
S
Näytit oikein somalta ja onnelliselta.