Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45072)
Vierailija kirjoitti:
Nähtäispä ens viikolla Lidlissä.
Tai jospa vaikka K-Marketissa. 😊😉
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Sinun ja kaivattusi wa-viestinvaihdon viimeisimmän viestin viimeinen sana?
Trust ja here.
Taidan toimia ja elää pelosta käsin. Se on pers**stä. Tiedän myös ettei syy ole minun. Terkkuja kaivatulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊
Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon.
Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Viimeisin viesti, jonka sait häneltä tai viimeisin viesti, jonka lähetit hänelle?
Jos olisi viestiyhteys niin en tässä ketjussa kävisi ollenkaan.
Sama juttu. Jos yhteys niin vois avata sydämensä.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Viimeisin viesti, jonka sait häneltä tai viimeisin viesti, jonka lähetit hänelle?
Taisimme toivottaa hauskaa vappua toisillemme
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit miten paljon arvostan, ajattele pientä ruutuvihkoa.
Ajattelen🙇🤔
sitten?
Kaivattu taitaa olla Prisma-ihmisiä. Ja mä oon käyttänyt K-kauppoja, siihen se taisi kaatua se meidän suhde.. 😕
Vierailija kirjoitti:
Tonille pusuhali ja öitä. Mitähän kuuluu?
Haikeena sinua kaipaan. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Lippispää, sait mut turhautumaan.
Ehkä oli liikaa väkeä paikalla vaan. :P
Muovisia kesäterccuja kaivatulle!
Vierailija kirjoitti:
Tarvitko kissan?
Tarvitsen naisen ja koiran
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊
Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon.
Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.
Rakastavassa suhteessa kisaillaan siitä kumpi ehtii antaa enemmän. Kas antaessaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊
Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon.
Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.
"Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen."
Tässä ei ole mitään huonoa, hyvistä asioista ei pidä etsiä huonoja asioita.
"Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa.."
No ei sitä nyt väkisin aletakaan suhteeseen. Luonnostaan antaa kun on halua antaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitko kissan?
En just nyt, mulla on jo neljä ja viides varattuna (jos syntyy oikean värinen ja oikeaa sukupuolta). Lisäksi yksi omista kissoistani on tiine, niinsaatan jättää sieltäkin vähintään sijoitukseen pennun.
Sateen nukuttamaa yötä kaipaamalleni.
Ettei vain nyökyttele jonkun haukkuessa vaan uskaltaa nostaa esiin toisen ihmisen hienot puolet.
Se voi olla vaikeaa mutta väitän että se kannattaa. Se että puhutaan hyviä asioita muista ihmisistä parantaa kaikkien oloa.