Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45072)

Vierailija
43881/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊

Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon. 

Ettei vain nyökyttele jonkun haukkuessa vaan uskaltaa nostaa esiin toisen ihmisen hienot puolet.

 

Se voi olla vaikeaa mutta väitän että se kannattaa. Se että puhutaan hyviä asioita muista ihmisistä parantaa kaikkien oloa.

Vierailija
43882/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähtäispä ens viikolla Lidlissä.

Tai jospa vaikka K-Marketissa.  😊😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43883/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Sinun ja kaivattusi wa-viestinvaihdon viimeisimmän viestin viimeinen sana?

Trust ja here.

Vierailija
43884/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan toimia ja elää pelosta käsin. Se on pers**stä. Tiedän myös ettei syy ole minun. Terkkuja kaivatulle

Vierailija
43885/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊

Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon. 

Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.

Vierailija
43886/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Viimeisin viesti, jonka sait häneltä tai viimeisin viesti, jonka lähetit hänelle?

Jos olisi viestiyhteys niin en tässä ketjussa kävisi ollenkaan.

Sama juttu. Jos yhteys niin vois avata sydämensä.

Sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43887/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Viimeisin viesti, jonka sait häneltä tai viimeisin viesti, jonka lähetit hänelle?

Taisimme toivottaa hauskaa vappua toisillemme 

Vierailija
43888/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mietit miten paljon arvostan, ajattele pientä ruutuvihkoa.

Ajattelen🙇‍🤔 

sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43889/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu taitaa olla Prisma-ihmisiä. Ja mä oon käyttänyt K-kauppoja, siihen se taisi kaatua se meidän suhde.. 😕

Vierailija
43890/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonille pusuhali ja öitä. Mitähän kuuluu?

Haikeena sinua kaipaan. Hyvää yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43891/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitko kissan?

Vierailija
43892/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippispää, sait mut turhautumaan.

Ehkä oli liikaa väkeä paikalla vaan. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43893/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovisia kesäterccuja kaivatulle!

Vierailija
43894/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina

Aina

Aina 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43895/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitko kissan?

Tarvitsen naisen ja koiran

Vierailija
43896/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊

Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon. 

Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.

Rakastavassa suhteessa kisaillaan siitä kumpi ehtii antaa enemmän. Kas antaessaan saa.

Vierailija
43897/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä suloinen.<3

Vierailija
43898/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊

Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon. 

Kertoo hyväntahtoisuudesta ja siitä, että on niin vahva sisältä itse, ettei koe tarvetta lytätä muita. Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen. Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa. Hyvässä suhteessa molemmat saa enemmän kuin antaa, ei muuten toimi.

"Huonona puolena voi olla, että kun on tosi sinut itsensä kanssa, ei tarvitse mitää muilta ja voi olla vaikea saada suhteeseen."

 

Tässä ei ole mitään huonoa, hyvistä asioista ei pidä etsiä huonoja asioita. 

 

"Koska suhteesta pitää jokaisen kuitenkin saada itselleen tai siihen ei kannata alkaa.."

 

No ei sitä nyt väkisin aletakaan suhteeseen. Luonnostaan antaa kun on halua antaa.

Vierailija
43899/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitko kissan?

En just nyt, mulla on jo neljä ja viides varattuna (jos syntyy oikean värinen ja oikeaa sukupuolta). Lisäksi yksi omista kissoistani on tiine, niinsaatan jättää sieltäkin vähintään sijoitukseen pennun.

Vierailija
43900/45072 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateen nukuttamaa yötä kaipaamalleni.