Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45072)
Vierailija kirjoitti:
On olemassa asioita
Aika hätäinen päätelmä. Filosofithan ovat debytoinee aiheesta jo kolmatta tuhannetta vuotta.
Herkkunassu 😘 Saisipa sinusta tolkkua.
Vierailija kirjoitti:
Odotan,että olet kuuma kuin hellankoukku.Silloin vastustaminen on mahdotonta.
Pätee monin päin. <3 :)
Palaa halusta täytyy molempien, polttaa tienoot. Parhainta sellainen.
Lippispää, sait mut turhautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kokouksessa arvioin kesäisten vaatteiden päältä rintojasi ja miellyttäväksi totesin. Kympin annan.
Tai sit sil oli hyvät alusvaatteet 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kokouksessa arvioin kesäisten vaatteiden päältä rintojasi ja miellyttäväksi totesin. Kympin annan.
Tai sit sil oli hyvät alusvaatteet 🤷🏻
Ei, kyllä on hyvät. 😜🤭
Uskotkohan sä, että meistä tulee vielä pariskunta? Mä uskon, tai mä en vois haluta enempää. Mutta en oikein osaa kirjoittaa suoraan sulle. Ja ilman sitä ei mikään etene.
Kerro, miten sut saan? Miten kerron tunteistani silleen, ettet sä jäädy tai pakene? Kuin hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Nähtäispä ens viikolla Lidlissä.
Kävin tänään ja koetin etsiä Sawetteja. Baby- pyllypyyhkeisiin matkalle en nyt taipunut.
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaisit viettää helteitä kanssani?
Kuuntelemalla kesäseuraradiota
Asemalta kaikuivat
kuulutukset
Jos mietit miten paljon arvostan, ajattele pientä ruutuvihkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippispää, sait mut turhautumaan.
Miksi?
Koska oli hyvä ilta vihdoin tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Lippispää, sait mut turhautumaan.
Oikein sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sun rohkeus katos?
Milloin meinaat hankkia itsellesi?
Miten se liittyy tähän? Kaivattu oli ekalla kohtaamisella rohkea
G : mun viimeisen viesti oli kuva jossa luki sana: vapauttavaa
Ja tämä jää viimeiseksi viestiksi hälle. Ainiaan 🥺