Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsispä arvioimaan kaivatun kassit
Lidlin paperikassit on.
Ne on isommat kuin muilla.
Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Sinun ja kaivattusi wa-viestinvaihdon viimeisimmän viestin viimeinen sana?
Juu
Vierailija kirjoitti:
Minä ja Teemu liikennevaloissa, minä ja Teemu slummitaloissa, minä ja Teemu aamukasteessaaa.
Nään porsaan suussa hopealusikan.
Nään rikkaat jotka ostaa ja saa heidät unohtamaan että sulla ja mulla olis jotain parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja Teemu liikennevaloissa, minä ja Teemu slummitaloissa, minä ja Teemu aamukasteessaaa.
Teemuja näyttäisi olevan noin 23 000 nimetty. Timoon nähden todennäköisyydet nouseekin moninkertaisiksi, jos nimeä käyttää tunnisteena. Toneja enää 17 500 pyöristettynä. Taunoja taas vajaa 6000.
Tonille pusuhali ja öitä. Mitähän kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Sinun ja kaivattusi wa-viestinvaihdon viimeisimmän viestin viimeinen sana?
Valintasi
Vierailija kirjoitti:
P💞
T💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Sinun ja kaivattusi wa-viestinvaihdon viimeisimmän viestin viimeinen sana?
Juu
Heh, vois olla, mutta deletoin kaikki viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelin saada sut luokseni, tavalla tai toisella
Alan jo jännittää, teetkö sen yllättäen vai houkutellen.
Olisin menny jo ajat sitten oven taakse, jos tietäisin mikä ovi, joskus tiesinkin mut sillon ei viel pystyny, joten houkuttelu lienee ainoa vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks mä arvostan sinua siksi, kun sä puhut ihmisistä kauniisti. Tai arvostat kaikkia ja käyttäydyt hyvin muita kohtaan. Se ei ole itsestäänselvyys. 😊
Ihmisten arvostaminen kertoo ihmisestä paljon. Oikeastaan se jopa tekee ihmisestä tavallaan hienon.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Viimeisin viesti, jonka sait häneltä tai viimeisin viesti, jonka lähetit hänelle?
Jos olisi viestiyhteys niin en tässä ketjussa kävisi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Sinun ja kaivattusi wa-viestinvaihdon viimeisimmän viestin viimeinen sana?
Juu
Heh, vois olla, mutta deletoin kaikki viestit.
Niin minäkin teen. Käytitkö sydäntä tänään?
Ymmärrän, että valitsit sen toisen. Se on paljon mua normaalimpi ja sosiaalisempi.
Nähtäispä ens viikolla Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Sinun ja kaivattusi wa-viestinvaihdon viimeisimmän viestin viimeinen sana?
Juu
Heh, vois olla, mutta deletoin kaikki viestit.
Toivottavasti kaivattunikin deletois. 🙂
G: facebookin tarinoissa oli kuva, jota kommentoin.