Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T jos oot täällä niin laita wa
Kenelle?
Sadoista tuhansista samalla kirjaimella alkavista ongelma ei ole, että kenelle ap, vaan kuka hän on? Luonnollisesti sitten vain yhdestä kirjaimesta tunnistettavissa. Esimerkiksi Timoja on noin 60 000. Jos sattuisi nimi tulemaan, niin siinä jo todennäköisyys kohdallaan. Ja ap vaikka M, niin satoja tuhansia sitten siellä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sun rohkeus katos?
Ei rohkeus minnekään kadonnut. Päinvastoin, sehän lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako joku I miestä?
Olen I ja kaipaan miestä
Millaista miestä?
Hyvin erityislaatuista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Viimeisin viesti, jonka sait häneltä tai viimeisin viesti, jonka lähetit hänelle?
En laita koko viestiä, mutta osa oli epämääräinen.
Minä ja Teemu liikennevaloissa, minä ja Teemu slummitaloissa, minä ja Teemu aamukasteessaaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastanut sinua neljä vuotta ja rakastan edelleen.Miehelle
Tuo 4v on pitkä aika. Tiedän, koska olen kaivannut ihastuneena saman aikaa. -vähän ylikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T-rolleja uhmaten kaipaan.
Tässä oon paikalla, mut hieman alavireisenä, seurailen vaan sivusta, sytytä mut
Ei teroille
Mä en halua omia täältä noita kauniita viestejä, kun en halua rakastua enää enempää. Kun tämäkin on liikaa, enkä meinaa kestää, kun ei ollenkaan nähdä. 💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsispä arvioimaan kaivatun kassit
Lidlin paperikassit on.
7+
Vierailija kirjoitti:
Hei mies
Tiedät että haluan sinua. Tiedän että haluat minua.
Mikä viivyttää? Jännitys vai jokin konkreettinen este?
Motkottava vaimohan se tuossa on konkreettisena esteenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poljen pyörllä vimmatusti kaivattua karkuun🤭
Oot typerä
Ei hän pyörällä pääe mua pakoon.
Ihana👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poljen pyörllä vimmatusti kaivattua karkuun🤭
Mene vain! En seuraa 3-vuotiasta miestä.
Antteks lapsekkuuttani,mutta se auttaa jaksamaan arjen haasteissa.
Onko pullo povarissa, varo ettei putoa pinnojen väliin.
Voi hitto mies, mitä ne sua ihanat katseet saikaan aikaan, kun sua yhä vain kaipaan. 😘🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T-rolleja uhmaten kaipaan.
Tässä oon paikalla, mut hieman alavireisenä, seurailen vaan sivusta, sytytä mut
Ei teroille
En ole tero
Gallup: Sinun ja kaivattusi wa-viestinvaihdon viimeisimmän viestin viimeinen sana?
Antteks lapsekkuuttani,mutta se auttaa jaksamaan arjen haasteissa.