Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ehkä varaa olla romanttinen.
T.köyhä
Romanttisuus ei vaadi rahaa. Vai tarkoitatko, että kaipaamasi nimenomaan haluaa kalliita lahjoja yms., joihin sinulla ei ole varaa, eli sinulla ei ole varaa häneen?
Gallup:
Viimeisin viesti, jonka sait häneltä tai viimeisin viesti, jonka lähetit hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä mietit oletko mulle tarpeeksi. Minä mietin miten pärjään kesän ilman sua. Ehkä syksynkin.
Tää oli kauniisti kirjoitettu! 😍
Naiselta miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen miehen tulisi osata luontevasti lähesty ja voittaa naisen luottamus puolelleen.
En osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ehkä varaa olla romanttinen.
T.köyhä
Romanttisuus ei vaadi rahaa. Vai tarkoitatko, että kaipaamasi nimenomaan haluaa kalliita lahjoja yms., joihin sinulla ei ole varaa, eli sinulla ei ole varaa häneen?
Henkisesti köyhä.
Vierailija kirjoitti:
T jos oot täällä niin laita wa
Kenelle?
En tarkoita kalliita lahjoja. Mulla ei ole varaa edes matkustaa tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Viimeisin viesti, jonka sait häneltä tai viimeisin viesti, jonka lähetit hänelle?
Kuva
Vierailija kirjoitti:
Aattelin saada sut luokseni, tavalla tai toisella
Alan jo jännittää, teetkö sen yllättäen vai houkutellen.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako joku I miestä?
Olen I ja kaipaan miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään en ole arvioinut kaivatun rintoja, koska ohitin hänet lenkkeillessä takaapäin kohdaten, joten nyt on tyydyttävä pepun arvioimiseen. Se taas on sellainen, joka ei haihdu mielestä ja saa aikaan kihelmöintiä erityisalueilla. Ehdottomasti ysi puoli. Aavistus pyöreyttä lisää sopivasti tekisi täyden kympin, mutta uskon, että aika korjaa tämänkin puutteen.
Onko käytössä uuden opetussuunnitelman mukainen arviointitaulukko ?
Ei. Tässä arvionti perustuu vanhanaikaiseen kansakoulumenetelmään, jossa auktoriteettiasemasss olevan opettajan täysin subjektiivinen arvio pärstäkertoimella määrittää arvosanan, eli siis puhtaasti miellyttämiseen pohjaava menetelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako joku I miestä?
Olen I ja kaipaan miestä
Millaista miestä?
Vierailija kirjoitti:
T-rolleja uhmaten kaipaan.
Tässä oon paikalla, mut hieman alavireisenä, seurailen vaan sivusta, sytytä mut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelin saada sut luokseni, tavalla tai toisella
Haaveilusta sinä tykkäät.
Juu, siitäkin, mutta vielä enemmän todellisuudessa toteutuvista haaveista
Tää oli kauniisti kirjoitettu! 😍