Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua olla sulle kylmä, koska lapsellisena toivon edelleen, että tästä tulisi jotakin. Jos toimin kuten sinä, ei taatusti tule. Toisaalta ei tule tavalla eikä toisella, joten sikäli olisi sama kans esittää kovanaamaa.
Olenko ollut kylmä sinua kohtaan?
Hän on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sitten monta T:tä löytynyt vastaamaan 😂😂. Nokkelimmat jo sen ehkä oivalsivatkin, että joku saattaa olla vähän harhainen jos luulee, että se oma T täällä on ja tuosta tunnistaisi, että minullehan tuo on ja juuri sinulta 😆.
Noin. Huvikseni itsekin vastasin kuin yökylään pyytelijälle, vaikka ei tietenkään kukaan tuollaisesta mitään tiedä. Ehkä vastausten määrä avaa silmiä edes hieman raolleen.
Ihanaa. 😘😘😘😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Mihin sun rohkeus katos?
Mun vanhat pelot hyökkää
Vierailija kirjoitti:
Haluan sut
Haluaisin mieluummin olla köyhiä yhdessä
Kuin rikas yksin
Tuu tänne ja rakastetaan toisiamme
Oletko köyhempi yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Aattelin saada sut luokseni, tavalla tai toisella
Haaveilusta sinä tykkäät.
Pääsispä arvioimaan kaivatun kassit
Vierailija kirjoitti:
Tänään en ole arvioinut kaivatun rintoja, koska ohitin hänet lenkkeillessä takaapäin kohdaten, joten nyt on tyydyttävä pepun arvioimiseen. Se taas on sellainen, joka ei haihdu mielestä ja saa aikaan kihelmöintiä erityisalueilla. Ehdottomasti ysi puoli. Aavistus pyöreyttä lisää sopivasti tekisi täyden kympin, mutta uskon, että aika korjaa tämänkin puutteen.
Onko käytössä uuden opetussuunnitelman mukainen arviointitaulukko ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sun rohkeus katos?
Mun vanhat pelot hyökkää
Älä pelkää
Hei mies
Tiedät että haluan sinua. Tiedän että haluat minua.
Mikä viivyttää? Jännitys vai jokin konkreettinen este?
Vierailija kirjoitti:
Poljen pyörllä vimmatusti kaivattua karkuun🤭
Mene vain! En seuraa 3-vuotiasta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsispä arvioimaan kaivatun kassit
Lidlin paperikassit on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sut
Haluaisin mieluummin olla köyhiä yhdessä
Kuin rikas yksin
Tuu tänne ja rakastetaan toisiamme
Oletko köyhempi yhdessä?
Tarkoitus oli vain muotoilla ettei rahalla ole väliä vaan hänellä
Vierailija kirjoitti:
Mihin sun rohkeus katos?
Milloin meinaat hankkia itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
En lähde festareille viikonloppuna, vaikka olisin saanut lipun ja seuralaisen.
Kaivatun kans oisin lähteny kuuhun tai vaikkapa kivenny omenpuuhun😘
Sä mietit oletko mulle tarpeeksi. Minä mietin miten pärjään kesän ilman sua. Ehkä syksynkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poljen pyörllä vimmatusti kaivattua karkuun🤭
Oot typerä
Ei hän pyörällä pääe mua pakoon.
Olen rakastanut sinua neljä vuotta ja rakastan edelleen.Miehelle
Koen ajoittain vihaa sinua kohtaan, vaikka rakastankin sua. Vihaan sitä, että pidät etäällä, vaikka sanot rakastavasi.
Sinua ei varmaan mikään. Minun taas et anna.