Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45071)

Vierailija
43761/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen miehen tulisi osata luontevasti lähesty  ja voittaa naisen luottamus puolelleen. 

Vierailija
43762/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kiusata ketään💛

Eipä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43763/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait tähdet syttymään ja järjen valon himmenemään. 🌌

Se tunne, josta niin monet puhuu ja saa haaveilemaan monet, järjen himmenemään. Valoa sinulle! Ja kaivatullesi🌞 yhteistä valoisuutta tähtien loistaessa.

Vierailija
43764/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lähestynyt luontevasti ja vähemmän luontevasti, luottamuksen tilasta en tiedä

Vierailija
43765/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kiusata ketään💛

Eipä

Aina voi tehdä valinnan kiusaako vai ei. Itse valitsen jälkimmäisen, aina.

Vierailija
43766/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait tähdet syttymään ja järjen valon himmenemään. 🌌

Miksi haluat olla ilkeä

Pardon??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43767/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan menossa festareille tänä viikonloppuna...

En jaksa. 

Vierailija
43768/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ensikohtaaminen jäi hämmentämään mieltä. Jokin sinussa kiinnitti huomion ja katselin vain sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43769/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ajatellut mun rintoja. Minkä numeron antaisit noin niinku vaaatteet päällä? Ootko miettinyt että miltä tuntuis koskea?

En ole varsinaisesti tissimiehiä lainkaan, joten en sillä tavoin suuria voimavaroja ole rintojesi ajatteluun uhrannut, mutta kiistämättä ne ovat esteettinen ja naisellinen asia, osa sinua ja niillä on oleelliset funktionsa eri toimissa, joten olen ajatellut siinä määrin, että kaipausmittakaavassa sitä voisi pitää kohtuullisena. Asteikolla yhdestä viiteen antaisin viitisen vaatteet päällä arvioituna. Ovat varmasti sekä pehmeät, että muotonsa pitävät ja kouriini enemmän kuin sopivat. Nännejä jännitän. En osaa yhtään kuvitella, millaiset ne ovat, paitsi että ei nyt sentään mitkään akunnavat, koska se näkyisi jo vaatteiden läpi tietyissä asuissa. 

Vierailija
43770/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita. Muistatko, kuinka vannotin ensimmäistä kertaa yöksi jäädessä, että mitään sen suurempaa ei koskaan tule? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43771/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laita. Muistatko, kuinka vannotin ensimmäistä kertaa yöksi jäädessä, että mitään sen suurempaa ei koskaan tule? 

Onko viestin laittaminen jotain suurta? Sivu

Vierailija
43772/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljen pyörllä vimmatusti kaivattua karkuun🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43773/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten monta T:tä löytynyt vastaamaan 😂😂. Nokkelimmat jo sen ehkä oivalsivatkin, että joku saattaa olla vähän harhainen jos luulee, että se oma T täällä on ja tuosta tunnistaisi, että minullehan tuo on ja juuri sinulta 😆.

Vierailija
43774/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokouksessa arvioin kesäisten vaatteiden päältä rintojasi ja miellyttäväksi totesin. Kympin annan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43775/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laita. Muistatko, kuinka vannotin ensimmäistä kertaa yöksi jäädessä, että mitään sen suurempaa ei koskaan tule? 

Onko viestin laittaminen jotain suurta? Sivu

On, jos sitä pitää täällä pyytää. Jos ei olisi, hän laittaisi suoraan asiansa. Eli siis ajattelee paljon enemmän kuin mihin on lupa annettu.

Vierailija
43776/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sut

 

Haluaisin mieluummin olla köyhiä yhdessä

Kuin rikas yksin

Tuu tänne ja rakastetaan toisiamme

Vierailija
43777/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sitten monta T:tä löytynyt vastaamaan 😂😂. Nokkelimmat jo sen ehkä oivalsivatkin, että joku saattaa olla vähän harhainen jos luulee, että se oma T täällä on ja tuosta tunnistaisi, että minullehan tuo on ja juuri sinulta 😆.

Noin. Huvikseni itsekin vastasin kuin yökylään pyytelijälle, vaikka ei tietenkään kukaan tuollaisesta mitään tiedä. Ehkä vastausten määrä avaa silmiä edes hieman raolleen.

Vierailija
43778/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde festareille viikonloppuna, vaikka olisin saanut lipun ja seuralaisen.

Vierailija
43779/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ole arvioinut kaivatun rintoja, koska ohitin hänet lenkkeillessä takaapäin kohdaten, joten nyt on tyydyttävä pepun arvioimiseen. Se taas on sellainen, joka ei haihdu mielestä ja saa aikaan kihelmöintiä erityisalueilla. Ehdottomasti ysi puoli. Aavistus pyöreyttä lisää sopivasti tekisi täyden kympin, mutta uskon, että aika korjaa tämänkin puutteen. 

Vierailija
43780/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sun rohkeus katos?