Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiusata ketään💛
Eipä
Vierailija kirjoitti:
Sait tähdet syttymään ja järjen valon himmenemään. 🌌
Se tunne, josta niin monet puhuu ja saa haaveilemaan monet, järjen himmenemään. Valoa sinulle! Ja kaivatullesi🌞 yhteistä valoisuutta tähtien loistaessa.
Oon lähestynyt luontevasti ja vähemmän luontevasti, luottamuksen tilasta en tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiusata ketään💛
Eipä
Aina voi tehdä valinnan kiusaako vai ei. Itse valitsen jälkimmäisen, aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait tähdet syttymään ja järjen valon himmenemään. 🌌
Miksi haluat olla ilkeä
Pardon??
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan menossa festareille tänä viikonloppuna...
En jaksa.
Meidän ensikohtaaminen jäi hämmentämään mieltä. Jokin sinussa kiinnitti huomion ja katselin vain sua.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ajatellut mun rintoja. Minkä numeron antaisit noin niinku vaaatteet päällä? Ootko miettinyt että miltä tuntuis koskea?
En ole varsinaisesti tissimiehiä lainkaan, joten en sillä tavoin suuria voimavaroja ole rintojesi ajatteluun uhrannut, mutta kiistämättä ne ovat esteettinen ja naisellinen asia, osa sinua ja niillä on oleelliset funktionsa eri toimissa, joten olen ajatellut siinä määrin, että kaipausmittakaavassa sitä voisi pitää kohtuullisena. Asteikolla yhdestä viiteen antaisin viitisen vaatteet päällä arvioituna. Ovat varmasti sekä pehmeät, että muotonsa pitävät ja kouriini enemmän kuin sopivat. Nännejä jännitän. En osaa yhtään kuvitella, millaiset ne ovat, paitsi että ei nyt sentään mitkään akunnavat, koska se näkyisi jo vaatteiden läpi tietyissä asuissa.
En laita. Muistatko, kuinka vannotin ensimmäistä kertaa yöksi jäädessä, että mitään sen suurempaa ei koskaan tule?
Vierailija kirjoitti:
En laita. Muistatko, kuinka vannotin ensimmäistä kertaa yöksi jäädessä, että mitään sen suurempaa ei koskaan tule?
Onko viestin laittaminen jotain suurta? Sivu
Poljen pyörllä vimmatusti kaivattua karkuun🤭
Nyt on sitten monta T:tä löytynyt vastaamaan 😂😂. Nokkelimmat jo sen ehkä oivalsivatkin, että joku saattaa olla vähän harhainen jos luulee, että se oma T täällä on ja tuosta tunnistaisi, että minullehan tuo on ja juuri sinulta 😆.
Kerran kokouksessa arvioin kesäisten vaatteiden päältä rintojasi ja miellyttäväksi totesin. Kympin annan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laita. Muistatko, kuinka vannotin ensimmäistä kertaa yöksi jäädessä, että mitään sen suurempaa ei koskaan tule?
Onko viestin laittaminen jotain suurta? Sivu
On, jos sitä pitää täällä pyytää. Jos ei olisi, hän laittaisi suoraan asiansa. Eli siis ajattelee paljon enemmän kuin mihin on lupa annettu.
Haluan sut
Haluaisin mieluummin olla köyhiä yhdessä
Kuin rikas yksin
Tuu tänne ja rakastetaan toisiamme
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sitten monta T:tä löytynyt vastaamaan 😂😂. Nokkelimmat jo sen ehkä oivalsivatkin, että joku saattaa olla vähän harhainen jos luulee, että se oma T täällä on ja tuosta tunnistaisi, että minullehan tuo on ja juuri sinulta 😆.
Noin. Huvikseni itsekin vastasin kuin yökylään pyytelijälle, vaikka ei tietenkään kukaan tuollaisesta mitään tiedä. Ehkä vastausten määrä avaa silmiä edes hieman raolleen.
En lähde festareille viikonloppuna, vaikka olisin saanut lipun ja seuralaisen.
Tänään en ole arvioinut kaivatun rintoja, koska ohitin hänet lenkkeillessä takaapäin kohdaten, joten nyt on tyydyttävä pepun arvioimiseen. Se taas on sellainen, joka ei haihdu mielestä ja saa aikaan kihelmöintiä erityisalueilla. Ehdottomasti ysi puoli. Aavistus pyöreyttä lisää sopivasti tekisi täyden kympin, mutta uskon, että aika korjaa tämänkin puutteen.
Aikuisen miehen tulisi osata luontevasti lähesty ja voittaa naisen luottamus puolelleen.