Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
En usko enää mitään täällä.
En minäkään kun minun kirjoitukset poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on semmosia, jotka ymmärtää ihan liikaa. Sitten kun aloin ymmärtää itseäni, iski itsesuojeluvaisto päälle. Terveisiä (silti) kaivatulle
Ymmärrykselläkin on rajansa.
Jokaiselle on ymmärtäjänsä. Kai siihenkin tarvitaan jotain sielujen sympatiaa.
VOISITTEKO OLLA POISTAMATTA MUIDEN VIESTEJÄ!
Aattelin saada sut luokseni, tavalla tai toisella
Vierailija kirjoitti:
T jos oot täällä niin laita wa
Laittaisin jos pysyisin. :(
En halua harhautua. Kävin (taas) vähän kurottamassa johonkin. Osa minusta haluaisi selvittää tämän.
Mitä jää, jos selvitys tuottaa ”Oli kiva nähdä pitkästä aikaa, törmäillään taas joskus.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko enää mitään täällä.
En minäkään kun minun kirjoitukset poistetaan.
Sama juttu.Tuota ohista on sivukaupalla mutta yksi täysin asiallinen otsikon mukainen viesti jonka laitan, poistetaan.Eli kaikki kauniit kaipausviestit.Haukkua saa ja arvostella sivu kaupalla muiden viestejä.Vaikea kuvitella ,että palstaa kukaan moderoisi tai sitten on täysin epäpätevä.
Syyskuussa reissu Espanjaan, halukkaat saa liittyä seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T jos oot täällä niin laita wa
Laittaisin jos pysyisin. :(
*pystyisin
Vierailija kirjoitti:
En halua harhautua. Kävin (taas) vähän kurottamassa johonkin. Osa minusta haluaisi selvittää tämän.
Mitä jää, jos selvitys tuottaa ”Oli kiva nähdä pitkästä aikaa, törmäillään taas joskus.”
Silloinhan voisit jatkaa eteenpäin tietäen,ettei muuta ole tulossa. Ei tähän kaipaamiseen koko elämää kannata hukata vaikka kuinka rakastaisi,kun se kaivattu elää koko ajan täyttä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T jos oot täällä niin laita wa
Laittaisin jos pysyisin. :(
Mikset pysty?
Sait tähdet syttymään ja järjen valon himmenemään. 🌌
Olen vkl:m pois. Nauti luonnosta, sauno ja ui. 🌲💕🌞 T
Vierailija kirjoitti:
T jos oot täällä niin laita wa
Oon mut sanotko oman kirjaimen
Hyvää kesää pyöreäpäinen poika.
Vierailija kirjoitti:
Sait tähdet syttymään ja järjen valon himmenemään. 🌌
Miksi haluat olla ilkeä
Terkui intohimoisella, arvostavalle ja hellälle miehelle🤗🔥 olisinpa sun halauksessa.
Rakkaus oli kivaa niin kauan kun sitä oli elämässä ja nyt kun sitä ei ole niin elämä tuntuu ilottomalta ja valottomalta ja mieli vain kyynistyvän. Sitä alkaa ajattelemaan, että uneksinkohan kaiken rakkaudesta ja siitä, että elämässä voisi olla oikeasti hyviäkin asioita.