Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaisit viettää helteitä kanssani?
Piknik olisi kiva. Tai vaan kävellä ja katsella vihreyttä ja maisemia. 😊
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaisit viettää helteitä kanssani?
Mahdoton sanoa,kun en edes tiiä kuka oot.
Vierailija kirjoitti:
Jos kävelisit mua vastaan, saattaisin häkeltyä ja unohtaa pyrkimykseni kylmyyteen.
Miksi haluat olla kylmä
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaisit viettää helteitä kanssani?
Viileässä aitassa yöt, päivisin rannalla uiden tai veneellä pienessä tuulessa ajelehtien.
Vierailija kirjoitti:
Tipu kamala ikävä
Täällä on monia itsensä tipuksi tuntevia, joilla on ikävä myös. Voisitko jotenkin tarkentaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajunnut aikoinaan, että susta tulee mun elämän rakastus. Muuten oisin käyttäytynyt toisin ja meillä olisi jo toisemme, olisi ollut jo pitkään.. 😕
Ai halusi toinen tai ei?
Hän on halunnut. On kertonut sen nyt kun aikaa on kulunut enemmän. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan menossa festareille tänä viikonloppuna...
No en
Vierailija kirjoitti:
Jos kävelisit mua vastaan, saattaisin häkeltyä ja unohtaa pyrkimykseni kylmyyteen.
Miksi kaipaat, jos haluat vain olla kova ja kalsea?
Kertoo ainakin siitä, että et halua kohdata etkä mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siinä, missä ihmisen mahdollisuudet loppuvat, Jumalan mahdollisuudet alkavat."
Jos niin on, Jumala ei ainakaan tähän mennessä ole halunnut auttaa asiassa.
Tarkoittaa antautumista Jumalalle. Jumalan tahdon tapahtumista asiassa. Parhain päin. Ei sitä että Hän järjestää asian kuten sinä tahdot.
Aamen tälle sivusta. Aikoinaan itsekin kaikenlaista pyydellyt ja pettynyt, sitten myöhemmin on kylmät väreet menneet selkäpiissä tyyliin Thank God en saanut silloin mitä pyysin. 😱😳😨 Se oli kyllä suurta rakkautta ja armoa mua höpsöä kohtaan.
Usein jälkikäteen vasta näkee asiat kirkkaasti. Huomaa saaneensa kuitenkin juuri sen mitä tarvitsi, vaikka se ei silloin siltä tuntunutkaan.
Hyvää ja ihanaa vkl rakkaalle M(n).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kävelisit mua vastaan, saattaisin häkeltyä ja unohtaa pyrkimykseni kylmyyteen.
Miksi haluat olla kylmä
Jos ap:llä on sellanen missio.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo ainakin siitä, että et halua kohdata etkä mitään muutakaan.
Kirjottelusi täällä kertoo IRLin puutteesta 🤦🤦💡
Se ois spicy romancen lukuhetki, kun susta ei kuulu mitään.
Itse en halua olla sulle kylmä, koska lapsellisena toivon edelleen, että tästä tulisi jotakin. Jos toimin kuten sinä, ei taatusti tule. Toisaalta ei tule tavalla eikä toisella, joten sikäli olisi sama kans esittää kovanaamaa.
En ole kylmä. En silti tule lähelle. Heippa!
Vierailija kirjoitti:
En ole kylmä. En silti tule lähelle. Heippa!
Ei sulla ois mitään uutta sanottavaa ollut?
Olen romanttisessa varastossa kaivattuani varten. Milloin minulle tulee "käyttöä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu kamala ikävä
Täällä on monia itsensä tipuksi tuntevia, joilla on ikävä myös. Voisitko jotenkin tarkentaa?
Pituutta n.163, ikää vähän yli 40, etelä.
Mä toivoisin, et ne mun lähestymisyritykset johtaisi johonkin..🙂