Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45071)

Vierailija
43661/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajunnut aikoinaan, että susta tulee mun elämän rakastus. Muuten oisin käyttäytynyt toisin ja meillä olisi jo toisemme, olisi ollut jo pitkään.. 😕

Jälkiviisaus on parhautta. Voit lähestyä jos uskallat.

Mä toivoisin, et ne mun lähestymisyritykset johtaisi johonkin..🙂

Vierailija
43662/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten haluaisit viettää helteitä kanssani? 

Piknik olisi kiva. Tai vaan kävellä ja katsella vihreyttä ja maisemia. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43663/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten haluaisit viettää helteitä kanssani? 

Mahdoton sanoa,kun en edes tiiä kuka oot.

Vierailija
43664/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kävelisit mua vastaan, saattaisin häkeltyä ja unohtaa pyrkimykseni kylmyyteen. 

Miksi haluat olla kylmä

Vierailija
43665/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten haluaisit viettää helteitä kanssani? 

Viileässä aitassa yöt, päivisin rannalla uiden tai veneellä pienessä tuulessa ajelehtien.

Vierailija
43666/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipu kamala ikävä

Täällä on monia itsensä tipuksi tuntevia, joilla on ikävä myös. Voisitko jotenkin tarkentaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43667/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajunnut aikoinaan, että susta tulee mun elämän rakastus. Muuten oisin käyttäytynyt toisin ja meillä olisi jo toisemme, olisi ollut jo pitkään.. 😕

Ai halusi toinen tai ei?

Hän on halunnut. On kertonut sen nyt kun aikaa on kulunut enemmän. 🧡

Vierailija
43668/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan menossa festareille tänä viikonloppuna...

No en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43669/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kävelisit mua vastaan, saattaisin häkeltyä ja unohtaa pyrkimykseni kylmyyteen. 

Miksi kaipaat, jos haluat vain olla kova ja kalsea?

Vierailija
43670/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo ainakin siitä, että et halua kohdata etkä mitään muutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43671/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siinä, missä ihmisen mahdollisuudet loppuvat, Jumalan mahdollisuudet alkavat."

Jos niin on, Jumala ei ainakaan tähän mennessä ole halunnut auttaa asiassa.

Tarkoittaa antautumista Jumalalle. Jumalan tahdon tapahtumista asiassa. Parhain päin. Ei sitä että Hän järjestää asian kuten sinä tahdot.

Aamen tälle sivusta. Aikoinaan itsekin kaikenlaista pyydellyt ja pettynyt, sitten myöhemmin on kylmät väreet menneet selkäpiissä tyyliin Thank God en saanut silloin mitä pyysin. 😱😳😨 Se oli kyllä suurta rakkautta ja armoa mua höpsöä kohtaan. 

Usein jälkikäteen vasta näkee asiat kirkkaasti. Huomaa saaneensa kuitenkin juuri sen mitä tarvitsi, vaikka se ei silloin siltä tuntunutkaan. 

Vierailija
43672/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja ihanaa vkl rakkaalle M(n).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43673/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kävelisit mua vastaan, saattaisin häkeltyä ja unohtaa pyrkimykseni kylmyyteen. 

Miksi haluat olla kylmä

Jos ap:llä on sellanen missio.

Vierailija
43674/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo ainakin siitä, että et halua kohdata etkä mitään muutakaan.

Kirjottelusi täällä kertoo IRLin puutteesta 🤦🤦💡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43675/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois spicy romancen lukuhetki, kun susta ei kuulu mitään. 

Vierailija
43676/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua olla sulle kylmä, koska lapsellisena toivon edelleen, että tästä tulisi jotakin. Jos toimin kuten sinä, ei taatusti tule. Toisaalta ei tule tavalla eikä toisella, joten sikäli olisi sama kans esittää kovanaamaa.

Vierailija
43677/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kylmä. En silti tule lähelle. Heippa!

Vierailija
43678/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kylmä. En silti tule lähelle. Heippa!

Ei sulla ois mitään uutta sanottavaa ollut?

Vierailija
43679/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen romanttisessa varastossa kaivattuani varten. Milloin minulle tulee "käyttöä"?

Vierailija
43680/45071 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu kamala ikävä

Täällä on monia itsensä tipuksi tuntevia, joilla on ikävä myös. Voisitko jotenkin tarkentaa?

Pituutta n.163, ikää vähän yli 40, etelä.