Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Ghoustaan omaa mummoanikin mieti sitä!
Vierailija kirjoitti:
G: Kaivattuni edustaa ylempää (ylänuoli) tai alempaa (alanuoli) statusryhmää kuin kaipaaja.
Alempaa. Ghostaajat ovat aina niitä alempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ja kaivatun kissa-hiiri -leikki kaipaisi paradigman muutoksen
Eli sinun kissa-hiiri leikkisi. Mehän emme tiedä syyllistyykö kaivattusi samaan. Sivu.
Eihän se teidän murhe olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakas me tarvitaan paradigman muutos tähän vuosien kaipaukseen
En ole estellyt. Päinvastoin jo varhaisessa vaiheessa pyrin pois kaipauksesta kohtaamaan kasvokkain. Sulla ei ollut yhteistyöhaluja.
Vierailija kirjoitti:
Rakas me tarvitaan paradigman muutos tähän vuosien kaipaukseen
En jaksa tehdä muutosta sinun puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
G: Kaivattuni edustaa ylempää (ylänuoli) tai alempaa (alanuoli) statusryhmää kuin kaipaaja.
En tiedä. Jos olen ihastunut niin pidän meitä tasavertaisina. Olisi tosi outoa olla suhteessakin jos miettisi että tuo on nyt minua statukseltaan alempana tai ylempänä.
Haluun välillä olla yhteydessä. Lähinnä kun panettaa muutoin en. Sopiiko sulle
Ois ihanaa päästä halikkain.
Vierailija kirjoitti:
Haluun välillä olla yhteydessä. Lähinnä kun panettaa muutoin en. Sopiiko sulle
Ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ja kaivatun kissa-hiiri -leikki kaipaisi paradigman muutoksen
Eli sinun kissa-hiiri leikkisi. Mehän emme tiedä syyllistyykö kaivattusi samaan. Sivu.
Tuskin. Pelailijat vaan kuvittelee että muidenkin elämä on peliä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Kaivattuni edustaa ylempää (ylänuoli) tai alempaa (alanuoli) statusryhmää kuin kaipaaja.
Mitkä nämä statusrymät ovat?
Statusryhmä on ihmisjoukko, jonka jäsenillä on yhteiskunnassa samanlainen sosiaalinen arvostus, kunnioitus tai elämäntyyli.
Haluan sut omakseni.
T. siinähän haluan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Kaivattuni edustaa ylempää (ylänuoli) tai alempaa (alanuoli) statusryhmää kuin kaipaaja.
En tiedä. Jos olen ihastunut niin pidän meitä tasavertaisina. Olisi tosi outoa olla suhteessakin jos miettisi että tuo on nyt minua statukseltaan alempana tai ylempänä.
Sama juttu. En ymmärtänyt aloitusta yhtään, mihin sillä pyritään ja ketä kiinnostaa. Statuksen kanssako joku haluaa aikaa viettää? Miten olis se ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Haluun välillä olla yhteydessä. Lähinnä kun panettaa muutoin en. Sopiiko sulle
Sua tuntuu panettavan aika usein yhteyden tarpeesta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Kaivattuni edustaa ylempää (ylänuoli) tai alempaa (alanuoli) statusryhmää kuin kaipaaja.
Mitkä nämä statusrymät ovat?
Statusryhmä on ihmisjoukko, jonka jäsenillä on yhteiskunnassa samanlainen sosiaalinen arvostus, kunnioitus tai elämäntyyli.
Ok. En edelleenkään osaa vastata, koska ei minua kiinnosta tuollaiset asiat enkä mieti ihmisten statusta. Käytös ratkaisee.
Ne aiemmat perseeseen tarttumis hyvästit ei ollu minulta. :D Olen lopettanu pingiksen pelaamisen ja tullu tulokseen, että sinut minä haluan. Toivottavasti nähdään pian. 😍🌞
Shortsipoika, oot tosi komea ja ihana. Pääsisinpä sinun syliin. 🧡
Mä en tajunnut aikoinaan, että susta tulee mun elämän rakastus. Muuten oisin käyttäytynyt toisin ja meillä olisi jo toisemme, olisi ollut jo pitkään.. 😕
Jos joku yrittää puhua mulle pistän sen mykistykselle wa