Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
Ootko ajatellut mun rintoja. Minkä numeron antaisit noin niinku vaaatteet päällä? Ootko miettinyt että miltä tuntuis koskea?
Täydet pojot. En pidä mistään kovin isoista.
Vierailija kirjoitti:
Kun sinua ei voi saada, sinusta täytyy luopua.
En voi sua saada, mutten pysty muitakaan ajatella. Voisitko edes pysyä sitten mun elämässä etkä häipyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sinua ei voi saada, sinusta täytyy luopua.
En voi sua saada, mutten pysty muitakaan ajatella. Voisitko edes pysyä sitten mun elämässä etkä häipyä.
Ei ole saamisesta kyse vaan siitä, että et halua. Ajattele vaikka omaa puolisoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu kamala ikävä
Täällä on monia itsensä tipuksi tuntevia, joilla on ikävä myös. Voisitko jotenkin tarkentaa?
Pituutta n.163, ikää vähän yli 40, etelä.
Ja onko naiselta lyhyelle naiselle?
Ei tuo ole oikeastaan lyhyt, keskimittainen, lyhyet naiset on näitä 155cm tms.
Alle keskipituuden, joka oli tuon ikäisillä naisilla 165,2 cm vuonna 2017. Nykyisin raja on varmaan vielä korkeammalla, koska keskipituus on nousussa. Nuoret naiset ovat aiempaa pidempiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaisit viettää helteitä kanssani?
Ilman vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sinua ei voi saada, sinusta täytyy luopua.
En voi sua saada, mutten pysty muitakaan ajatella. Voisitko edes pysyä sitten mun elämässä etkä häipyä.
Ei ole saamisesta kyse vaan siitä, että et halua. Ajattele vaikka omaa puolisoasi.
Ei ole puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu kamala ikävä
Täällä on monia itsensä tipuksi tuntevia, joilla on ikävä myös. Voisitko jotenkin tarkentaa?
Pituutta n.163, ikää vähän yli 40, etelä.
163 on keskimääräistä lyhyempi nainen. Sopii varmaan paremmin tipun rooliin kuin pitkänhuiskea.
Pidemmät naiset voivat joko olla pahoillaan tai mistä sitä tietää, vaikka huokaisisivat helpotuksesta 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sinua ei voi saada, sinusta täytyy luopua.
En voi sua saada, mutten pysty muitakaan ajatella. Voisitko edes pysyä sitten mun elämässä etkä häipyä.
Ei ole saamisesta kyse vaan siitä, että et halua. Ajattele vaikka omaa puolisoasi.
Ei ole puolisoa.
Eipä niin.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ajatellut mun rintoja. Minkä numeron antaisit noin niinku vaaatteet päällä? Ootko miettinyt että miltä tuntuis koskea?
En normaalisti edes huomaa rintoja, mutta sun kohdalla teen poikkeuksen. Täydet pisteet.
Hyvää viikonloppua tutulle tyypille! Itse siirryn nyt vapaalle. Sanotaan , että raskas työ vaatii raskaat huvit, joten ajattelin ottaa siitä vaarin. 😉
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua tutulle tyypille! Itse siirryn nyt vapaalle. Sanotaan , että raskas työ vaatii raskaat huvit, joten ajattelin ottaa siitä vaarin. 😉
Kaivatun työ ei vaikuta kovin raskaalta :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua tutulle tyypille! Itse siirryn nyt vapaalle. Sanotaan , että raskas työ vaatii raskaat huvit, joten ajattelin ottaa siitä vaarin. 😉
Et oo mun kaivattu, hän on aina töissä, kesät talvet.
Näin unta jossa lapsuuden kodissani vietettiin synttäreitäni. Siellä porukkaa firmastani kaksipäiväisillä kemuilla. Osa jäi yöksi nukkumaan paikan päälle. Osa valitteli sitä ettei päässyt tutustumaan juhlakaluun ja hänen sukuunsa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Kun sinua ei voi saada, sinusta täytyy luopua.
Saat sen mistä luovut.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ajatellut mun rintoja. Minkä numeron antaisit noin niinku vaaatteet päällä? Ootko miettinyt että miltä tuntuis koskea?
8+
Sinä olit rohkea ja lähestyit. Sinulla oli tarve. Minäkin muistaakseni kurotin sinua kohden, ainakin jossain kohtaa. Mikään ei meitä pakota toistemme luo. Mikä kumma tähän jäi, mikä kumma sai tämän kaipailun aikaan.
Kyllä oon ajatellut sun rintoja. Ne näyttäis hyviltä niin että sulla olis pelkkä toppi päällä ilman rintsikoita 😚
Vierailija kirjoitti:
Sinä olit rohkea ja lähestyit. Sinulla oli tarve. Minäkin muistaakseni kurotin sinua kohden, ainakin jossain kohtaa. Mikään ei meitä pakota toistemme luo. Mikä kumma tähän jäi, mikä kumma sai tämän kaipailun aikaan.
Kokeillaan vielä kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu kamala ikävä
Täällä on monia itsensä tipuksi tuntevia, joilla on ikävä myös. Voisitko jotenkin tarkentaa?
Pituutta n.163, ikää vähän yli 40, etelä.
Aika moneen osuu nämäkin
No, voi kysyä jotain, väsyttää enkä jaksa ajatella jotain tunnistetta, joka on sopivan tarkka muttei liian tarkka henkilöllisyyden kannalta.
No ainakin selvisi että olet nainen ja kaipaat hieman keskimääräistä lyhyempää naista. Se tieto varmasti riittää monelle.
No, voi kysyä jotain, väsyttää enkä jaksa ajatella jotain tunnistetta, joka on sopivan tarkka muttei liian tarkka henkilöllisyyden kannalta.