Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo ainakin siitä, että et halua kohdata etkä mitään muutakaan.
Mikä kertoo? Olet siis selväsanaisesti pyytänyt kaivattuasi kohtaamaan sinut? Jos et ole - lopeta vinkuminen
Vierailija kirjoitti:
Olen romanttisessa varastossa kaivattuani varten. Milloin minulle tulee "käyttöä"?
Jäät käyttämättä, kun happanet varastossasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kylmä. En silti tule lähelle. Heippa!
Ei sulla ois mitään uutta sanottavaa ollut?
Ei muuta sanottavaa. Enkä esitä mitään, en pelaa mitään, ihan aidosti asia on näin. Nyt poies täältäkin.
Mukavaa kesäistä viikonloppua ja onnenkantamoisia kaipaamalleni miehelle.
Odotan,että olet kuuma kuin hellankoukku.Silloin vastustaminen on mahdotonta.
Hänen luona olis viilentelykeinoja. Sitä ennen luonto-meri-kallio kävelyllä. Grillaten. Hänessä olisi paljon potentiaalia isännöimään ja huseeraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu kamala ikävä
Täällä on monia itsensä tipuksi tuntevia, joilla on ikävä myös. Voisitko jotenkin tarkentaa?
Pituutta n.163, ikää vähän yli 40, etelä.
163 on keskimääräistä lyhyempi nainen. Sopii varmaan paremmin tipun rooliin kuin pitkänhuiskea.
Trevlig fredagskväll fru speciallärare från Helsingfors 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu kamala ikävä
Täällä on monia itsensä tipuksi tuntevia, joilla on ikävä myös. Voisitko jotenkin tarkentaa?
Pituutta n.163, ikää vähän yli 40, etelä.
Ja onko naiselta lyhyelle naiselle?
Kaikki sotii meitä vastaan.
Oon oikeestaan helpottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu kamala ikävä
Täällä on monia itsensä tipuksi tuntevia, joilla on ikävä myös. Voisitko jotenkin tarkentaa?
Pituutta n.163, ikää vähän yli 40, etelä.
Aika moneen osuu nämäkin
Haluaisin koskettaa häntä ohimennen, istua lähekkäin niin että jotkin vartalon osat koskettaisivat aina toisiaan, haluaisin halata häntä pitkään, olla vaan, kuunnella auki olevasta ovesta ulkoa kuuluvia ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Haluun välillä olla yhteydessä. Lähinnä kun panettaa muutoin en. Sopiiko sulle
Tää kävis paremmin kuin hyvin, mut valitettavasti kaivatulle ei käy noin vähä. Ei siis mulle.
Ootko ajatellut mun rintoja. Minkä numeron antaisit noin niinku vaaatteet päällä? Ootko miettinyt että miltä tuntuis koskea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu kamala ikävä
Täällä on monia itsensä tipuksi tuntevia, joilla on ikävä myös. Voisitko jotenkin tarkentaa?
Pituutta n.163, ikää vähän yli 40, etelä.
163 on keskimääräistä lyhyempi nainen. Sopii varmaan paremmin tipun rooliin kuin pitkänhuiskea.
Ai onko tipuus rooli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu kamala ikävä
Täällä on monia itsensä tipuksi tuntevia, joilla on ikävä myös. Voisitko jotenkin tarkentaa?
Pituutta n.163, ikää vähän yli 40, etelä.
Ja onko naiselta lyhyelle naiselle?
Ei tuo ole oikeastaan lyhyt, keskimittainen, lyhyet naiset on näitä 155cm tms.
Kun sinua ei voi saada, sinusta täytyy luopua.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ajatellut mun rintoja. Minkä numeron antaisit noin niinku vaaatteet päällä? Ootko miettinyt että miltä tuntuis koskea?
Koska ne on sussa kiinni niin täydet pisteet. Oon ajatellut, nähnyt unia, kaikkea…
Et niin. Kurkit nurkkien, tummenttujen ikkunoiden ja aurinkolasien takaa. Tonttu.