Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45069)
Kauniita ajatuksia viikonloppuusi, mies
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ajatuksia viikonloppuusi, mies
Eli sinusta, nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajunnut aikoinaan, että susta tulee mun elämän rakastus. Muuten oisin käyttäytynyt toisin ja meillä olisi jo toisemme, olisi ollut jo pitkään.. 😕
Jälkiviisaus on parhautta. Voit lähestyä jos uskallat.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ajatuksia viikonloppuusi, mies
Kiitos samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ajatuksia viikonloppuusi, mies
Eli sinusta, nainen.
Punastuin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ja kaivatun kissa-hiiri -leikki kaipaisi paradigman muutoksen
Eli sinun kissa-hiiri leikkisi. Mehän emme tiedä syyllistyykö kaivattusi samaan. Sivu.
Tuskin. Pelailijat vaan kuvittelee että muidenkin elämä on peliä. Sivusta
Kissa-hiiri-leikki, ehkä vähän aliarvostavaa, koska sydämeni sanoo että tämä on elämäni endgame, joka päättyy iloon. Sivusta2
Miten haluaisit viettää helteitä kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ajatuksia viikonloppuusi, mies
Eli sinusta, nainen.
Punastuin
Ei se mitään, se on suloista.
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaisit viettää helteitä kanssani?
Omalla mökillä tms, omassa rauhassa, niin että ei väliä miten pukeutuu pitkin päivää ja vois pulahtaa monesti päivässä veteen
Jos kävelisit mua vastaan, saattaisin häkeltyä ja unohtaa pyrkimykseni kylmyyteen.
Olet ajatuksissani. Hyvää viikonloppua. 🤗🧡
Jos mul ois valta kapteenin,
laivan satamaasi ohjaisin.
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaisit viettää helteitä kanssani?
Arkkupakastimessa päällisin.
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaisit viettää helteitä kanssani?
Laulamalla ja soittamalla.
Mulla ei ole ehkä varaa olla romanttinen.
T.köyhä
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaisit viettää helteitä kanssani?
En halua sun kanssa viettää mitään aikaani. Olet random!
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajunnut aikoinaan, että susta tulee mun elämän rakastus. Muuten oisin käyttäytynyt toisin ja meillä olisi jo toisemme, olisi ollut jo pitkään.. 😕
Ei kyllä todellakaan olisi, vaikka olisit käyttäytynyt miten. 😄 "Kuin hänelle"
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaisit viettää helteitä kanssani?
Ghoustaamalla
Toki mainitussa tilanteessa ajattelisin samoin.