Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45094)
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa, joka kirjoittaa tänne mistä tahansa aiheesta kilometrin pituisen viestin muiden vaivoiksi, on väärässä paikassa.
Unohdat monen olevan syyntakeeton mielisairauden tai pakkomielteisyyden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mammat, minun mielestä nainen on karkuteillä, jos hän on 3m kauempana hellasta. Eikä tässä ole kysymys mistään syrjinnästä, vaan siinä on kyse heidän omasta edustakin.
Olisin oikein mielellään kolmen metrin säteellä kaivatun liedestä, olettaen että hän on kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto:
"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."
Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.
Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy?
Joo kyllä, kysyn aina kun on tarvetta. Ei tarvitse päästä heittää mitä tahansa paskaa.
Opetin muuten lapsellenikin järkevää tiedonhakua heti kun tämä kiinnosti. Vinkiksi muillekin.
Tekoälyltä kun kysyt jotain niin samalla kulutat vettä...
Tämä kommentti sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto:
"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."
Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.
Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy?
Joo kyllä, kysyn aina kun on tarvetta. Ei tarvitse päästä heittää mitä tahansa paskaa.
Opetin muuten lapsellenikin järkevää tiedonhakua heti kun tämä kiinnosti. Vinkiksi muillekin.
Tarkoitin, että sä et oikeasti tiennyt tota ennestään? Sä opit tänään, että mikä on paradigma?
Et taida ihan hirveästi seurata tiedettä tai asiapitoisia juttuja.
Et nyt taida päästä yli. Ymmärrettävästi se on mielestäsi hieno sana jota pitää toistella, kuten minun mielestäni jotkin muut sanat ovat hienoja. Aikanaan hieno sana oli Matrix. Siinä vasta tiedettä olikin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto:
"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."
Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.
Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy?
Joo kyllä, kysyn aina kun on tarvetta. Ei tarvitse päästä heittää mitä tahansa paskaa.
Opetin muuten lapsellenikin järkevää tiedonhakua heti kun tämä kiinnosti. Vinkiksi muillekin.
Tarkoitin, että sä et oikeasti tiennyt tota ennestään? Sä opit tänään, että mikä on paradigma?
Et taida ihan hirveästi seurata tiedettä tai asiapitoisia juttuja.Et nyt taida päästä yli. Ymmärrettävästi se on mielestäsi hieno sana jota pitää toistella, kuten minun mielestäni jotkin muut sanat ovat hienoja. Aikanaan hieno sana oli Matrix. Siinä vasta tiedettä olikin. Eri
Päinvastoin! se on mun mielestä ihan tavallinen sana, sitähän tässä ihmettelen kun jonkun täytyy oikein ai:lta kysyä merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto:
"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."
Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.
Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy?
Jännää esiintymistä sulta ottaen huomioon alusta missä esiinnyt. Eri
En esiinny yhtään mitään tai missään, hämmästelen vain miten ihan perusasioitakin täällä joudutaan kysymään tekoälyltä. Ettekö ikinä käyneet yhtään kouluja?
Sivusta, mutta katsokaapa tutkimuksia, kuinka ihmisten älykkyysosamäärä on laskenut viime vuosina. Jos porukka ei ala taas käyttää aivojaan AI:n sijaan, tullaan varmaankin näkemään ihmiskunnan älykkyyden romahdus. Nyt jo näkee esim. opiskelijoilla tekstejä, joissa ei ole päätä eikä häntää. Ajattelua ja ongelmanratkaisua kun ei voi ulkoistaa ja aivot pysyvät vireänä vain, jos niitä haastetaan jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto:
"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."
Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.
Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy?
Joo kyllä, kysyn aina kun on tarvetta. Ei tarvitse päästä heittää mitä tahansa paskaa.
Opetin muuten lapsellenikin järkevää tiedonhakua heti kun tämä kiinnosti. Vinkiksi muillekin.
Tarkoitin, että sä et oikeasti tiennyt tota ennestään? Sä opit tänään, että mikä on paradigma?
Et taida ihan hirveästi seurata tiedettä tai asiapitoisia juttuja.Et nyt taida päästä yli. Ymmärrettävästi se on mielestäsi hieno sana jota pitää toistella, kuten minun mielestäni jotkin muut sanat ovat hienoja. Aikanaan hieno sana oli Matrix. Siinä vasta tiedettä olikin. Eri
Päinvastoin! se on mun mielestä ihan tavallinen sana, sitähän tässä ihmettelen kun jonkun täytyy oikein ai:lta kysyä merkitys.
Pysyppä housuissasi. Vaikutat lapselliselta. Eri
G: Kaivattuni edustaa ylempää (ylänuoli) tai alempaa (alanuoli) statusryhmää kuin kaipaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto:
"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."
Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.
Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy?
Joo kyllä, kysyn aina kun on tarvetta. Ei tarvitse päästä heittää mitä tahansa paskaa.
Opetin muuten lapsellenikin järkevää tiedonhakua heti kun tämä kiinnosti. Vinkiksi muillekin.
Tarkoitin, että sä et oikeasti tiennyt tota ennestään? Sä opit tänään, että mikä on paradigma?
Et taida ihan hirveästi seurata tiedettä tai asiapitoisia juttuja.
Ihan kaikkea ei aina muista tai ole vielä edes oppinut. Kiitos huomiostasi, arvostan sitä suuresti.
Vierailija kirjoitti:
G: Kaivattuni edustaa ylempää (ylänuoli) tai alempaa (alanuoli) statusryhmää kuin kaipaaja.
Pitkälle koulutettuna joo
Vierailija kirjoitti:
G: Kaivattuni edustaa ylempää (ylänuoli) tai alempaa (alanuoli) statusryhmää kuin kaipaaja.
Riippuu miltä kantilta katsotaan. Meillä on erilaiset vahvuudet. Hän on ulkonäöllisesti parempi, mutta minä taas olen meistä se lukeneempi. Myös taloustilanteeni/varallisuuteni on paljon parempi.
Määrittele kriteerit tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siinä, missä ihmisen mahdollisuudet loppuvat, Jumalan mahdollisuudet alkavat."
Jos niin on, Jumala ei ainakaan tähän mennessä ole halunnut auttaa asiassa.
Tarkoittaa antautumista Jumalalle. Jumalan tahdon tapahtumista asiassa. Parhain päin. Ei sitä että Hän järjestää asian kuten sinä tahdot.
Aamen tälle sivusta. Aikoinaan itsekin kaikenlaista pyydellyt ja pettynyt, sitten myöhemmin on kylmät väreet menneet selkäpiissä tyyliin Thank God en saanut silloin mitä pyysin. 😱😳😨 Se oli kyllä suurta rakkautta ja armoa mua höpsöä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metaforan käyttö ei indikoi psykoosia. :-D - Sivusta
Yhteys psykoosiin ja erityisesti skitsofreniaan muuttuu kuitenkin merkittäväksi silloin, kun tarkastellaan sitä, miten metaforia ymmärretään tai miten niitä sovelletaan todellisuuteen: Psykoosissa tai skitsofreniassa ihmisen kyky ymmärtää kuvainnollista kieltä usein heikkenee. Tätä kutsutaan konkretismiksi: Jos inhibitio dandere reagoi aggressiivisesti, vetäytyy täysin tai osoittaa syvää pelkoa, alkaa selittämään ("te ette ymmärrä, tämä on totta"), niin se voi kyllä viitata siihen, että kyseessä on hänelle ehdoton, suojaamaton harhamaailma.
Toki voi viitata, en kiellä. Melko varovaisesti kuitenkin näiden diagnoosien kanssa etenisin täällä netissä, vaikka henkilö tarjoaa paljon tietoa tai todennäköisemmin "tietoa" itsestään. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto:
"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."
Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.
Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy?
Joo kyllä, kysyn aina kun on tarvetta. Ei tarvitse päästä heittää mitä tahansa paskaa.
Opetin muuten lapsellenikin järkevää tiedonhakua heti kun tämä kiinnosti. Vinkiksi muillekin.
Apua. Missä kriittinen ajattelu? Koulussa jo opetetaan, ettei tekoälyn tuottama tieto ole luotettavaa. Jos sen tuottamassa sisällössä onkin neljä asiaa oikein, viides on jo todennäköisesti päin prinkkalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto:
"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."
Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.
Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy?
Joo kyllä, kysyn aina kun on tarvetta. Ei tarvitse päästä heittää mitä tahansa paskaa.
Opetin muuten lapsellenikin järkevää tiedonhakua heti kun tämä kiinnosti. Vinkiksi muillekin.
Apua. Missä kriittinen ajattelu? Koulussa jo opetetaan, ettei tekoälyn tuottama tieto ole luotettavaa. Jos sen tuottamassa sisällössä onkin neljä asiaa oikein, viides on jo todennäköisesti päin prinkkalaa.
Tämäkin sivusta eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa, joka kirjoittaa tänne mistä tahansa aiheesta kilometrin pituisen viestin muiden vaivoiksi, on väärässä paikassa.
Unohdat monen olevan syyntakeeton mielisairauden tai pakkomielteisyyden vuoksi.
On ne silti väärässä paikassa. Tää on kaipausketju eikä mikään ulostuspötkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto:
"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."
Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.
Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy?
Joo kyllä, kysyn aina kun on tarvetta. Ei tarvitse päästä heittää mitä tahansa paskaa.
Opetin muuten lapsellenikin järkevää tiedonhakua heti kun tämä kiinnosti. Vinkiksi muillekin.
Tarkoitin, että sä et oikeasti tiennyt tota ennestään? Sä opit tänään, että mikä on paradigma?
Et taida ihan hirveästi seurata tiedettä tai asiapitoisia juttuja.Et nyt taida päästä yli. Ymmärrettävästi se on mielestäsi hieno sana jota pitää toistella, kuten minun mielestäni jotkin muut sanat ovat hienoja. Aikanaan hieno sana oli Matrix. Siinä vasta tiedettä olikin. Eri
Päinvastoin! se on mun mielestä ihan tavallinen sana, sitähän tässä ihmettelen kun jonkun täytyy oikein ai:lta kysyä merkitys.
"Et taida ihan hirveästi seurata tiedettä tai asiapitoisia juttuja." Joo en seuraa mitään mikä ei kiinnosta, tuskin sinäkään seuraat sitä mikä ei kiinnosta 😁 kiinnostaa yhtä paljon kuin raidetangon pää sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto:
"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."
Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.
Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy?
Joo kyllä, kysyn aina kun on tarvetta. Ei tarvitse päästä heittää mitä tahansa paskaa.
Opetin muuten lapsellenikin järkevää tiedonhakua heti kun tämä kiinnosti. Vinkiksi muillekin.
Apua. Missä kriittinen ajattelu? Koulussa jo opetetaan, ettei tekoälyn tuottama tieto ole luotettavaa. Jos sen tuottamassa sisällössä onkin neljä asiaa oikein, viides on jo todennäköisesti päin prinkkalaa.
Olisit opetellut sitä kriittistä ajattelua itsekin niin nyt olisit ymmärtänyt minuakin.
Jos haluatte jutella fiksumpien kanssa niin panostakaa hieman. Tämä taso ei värähtele millään tasolla minua ainakaan.
Älkää olko omasta mielestänne viisaita
😅😅😅
Tai rakastaa monia. Vastamulkoinen. sivusta, mutta ärsytti. Ihmisillä on niin monta tapaa rakastaa.