Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45141)

Vierailija
43561/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

O

Määääää

Arrrrrr

Böööö

 

Radal kun Friiiiiba kaklo 🥰

 

On tapauksia kuin pensseli ja henkselin pöppelin köpoilit 🥰

 

Hitto ja keklu uuni

Vierailija
43562/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitpa vähän rakkautta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43563/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AI-yhteenveto:

"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."

 

Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.

Kyllä. Siksi koen moklobemidi lääkityksen turhana. Jos on oikeasti estynyt niin toi toimii ilman merkittäviä haittoja.

En ota kantaa lääkkeisiin muutoin kuin kertomalla mielipiteeni joka on se että persoonallisuutta ei lääkitä, sairastaminen on ymmärrettävä tilanne mutta silloinhan ei lääkitä persoonallisuutta vaan ihmistä koska hän on sairastunut.

Persoonallisuus minulla on sairastunut. Pelaa Ape Escapea niin ymmärrät että Aqua pöksyset piposarut ovat "pussyja" luonteita. Ja kun oot tollanen miehenä, niin et kelpaa flegmaattisena passiivisena tapauksena naisille. Syynä on sokea usko patriarkaattiseen käsitykseen ja toiveiseen miesten aloitteellisuudesta.

 

Siksi kumppanini tulee olemaan vallankumouksellinen nainen kulttuurimme perusolettamukseen.

Kyllä joo, persoonallisuuskin voi toki sairastua mutta silloinkin ihminen on sairastunut. Toivottavasti tämä selvensi asiaa tältäkin osin.

Vierailija
43564/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisitpa vähän rakkautta...

Se ei kelpaa sinulle.

Vierailija
43565/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman valitsisit ennemmin: 

1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä

2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?

En pelkää puhua kenellekään, joten vastakkainasettelu on siinä mielessä turha. Olemme keskustelleet tunteet läpi jo.

Entä jos haluan vain kieriä hautaan, kun ei tämä muuten näytä loppuvan. sivuankka

Tarkennettakoon, etten puhu omasta kaipauksesta. Parempi katkaista välit joka suuntaan.

Menetinkö järkeni, kun kuvittelin voivani puhua avoimesti? Menetinkö järkeni, kun tajusin olevani täysin yksin? Menetinkö järkeni kaikelle vihjailulle ja v*ittuilulle? 

 

Kyllä menetin. En jaksa enää.

Sinä se jaksat trollata tuntitolkulla. 

Nämä viimeiset kolme viestiä "trollasin" ja täysin tosissani.

Anteeksi. Täällä vain joku toinen on jatkanut ties kuinka kauan.

Sivusta se sinäkin tähän tulit :D

Vierailija
43566/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siinä, missä ihmisen mahdollisuudet loppuvat, Jumalan mahdollisuudet alkavat."

Jos niin on, Jumala ei ainakaan tähän mennessä ole halunnut auttaa asiassa.

Tarkoittaa antautumista Jumalalle. Jumalan tahdon tapahtumista asiassa. Parhain päin. Ei sitä että Hän järjestää asian kuten sinä tahdot.

Kaikki vainoissa tapetut ihmiset, miten näissä olisi kyse siitä, että Jumala järjestää asiat parhain päin? Eikö kyse ole jostain muusta? Ihmiskunnan ymmärryksessä näyttäisi olevan iso aukko, mitä tulee kaikkeuden toimintaan ja Jumalan olemukseen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43567/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaalla taitaa olla psykiatrian lääkärit kesälomalla, hyvin bookattuja ja tai paikat kesäsulussa kun omien sanojensa mukaan estynyt on taas linjoilla Disinhibitioimassa.

Paradigman muutos. Olen huomannut voivani paremmin pidäkkeettömänä. Psykoneuroosi diagnoosiksi Freudin aikana INFP tyyppejä diagnotisoitiin.

Kliinisessä mielessä se on merkki hypomaanisesta tai maanisesta vaiheesta, jossa arvostelukykysi hämärtyy. Se voi nyös liittyä persoonallisuuden rakenteellisiin muutoksiin. 

 

Vakavaan psykoosiin jossa persoonan rakenteen muutokset liittyvät toisiinsa tilanteessa, jossa yksilön todellisuudentaju murtuu, mikä taas johtaa minäkokemuksen, puolustusmekanismien ja psyykkisen rakenteen syvälliseen järkkymiseen.

 

Psykologiassa ja psykiatriassa tämä ilmiö ymmärretään usein minän (ego) rajojen hämärtymisenä ja psyykkisen integraation hajoamisena

 

Sinun olisi nyt äärimmäisen tärkeää hakeutua viivyttelemättä hoidon piiriin. 

 

Kerro päivystyksessä kaikki itsestäsi rehellisesti ilman estoja. 

 

Kerro että koet paradigmojen muutoksia, että koet olevasi suurikin filosofi ja mainitse hoitohenkilökunnalle ettei inhibitioilla ole virkaa. 

 

Kerro heille siniset pöksyt päällä, kalastushaavi kourassa ja tokmannilta hankittu ämpäri päässä että pyrit pakoon sinua orjuuttavasta, mekaanisesta ja ahdistavasta paradigmojen ja paradoksien täyttämästä ympäristöstä kohti vapautta. 

 

Jos he eivät usko sinua ala heittelemään banaaneja, ala ääntelemään kuin apina ja huuda kuinka Specter valkojuovainen apina on kaiken takana. 

Trollikan päivän kaalikeitto paloi pohjaan. Jäljellä liisterisoppaa höystettynä variksen pyrstösulilla. 

Ja silti vaan kaipaat häntä <3

Vierailija
43568/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan menossa festareille tänä viikonloppuna...

En. Ens vkonloppuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43569/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisitpa vähän rakkautta...

Se ei kelpaa sinulle.

Kyllä kelpaisi...

Vierailija
43570/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vain virtuaalisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43571/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja kaivatun kissa-hiiri -leikki kaipaisi paradigman muutoksen 

Vierailija
43572/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisitpa vähän rakkautta...

Se ei kelpaa sinulle.

Kyllä kelpaisi...

Tässä: 🤗🤗🤗🤗

Muita toimitustapoja en ole keksinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43573/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ja kaivatun kissa-hiiri -leikki kaipaisi paradigman muutoksen 

Siihen pitää suostua ja suopua.

Vierailija
43574/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AI-yhteenveto:

"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."

 

Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.

Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy? 

Jännää esiintymistä sulta ottaen huomioon alusta missä esiinnyt. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43575/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaalla taitaa olla psykiatrian lääkärit kesälomalla, hyvin bookattuja ja tai paikat kesäsulussa kun omien sanojensa mukaan estynyt on taas linjoilla Disinhibitioimassa.

Paradigman muutos. Olen huomannut voivani paremmin pidäkkeettömänä. Psykoneuroosi diagnoosiksi Freudin aikana INFP tyyppejä diagnotisoitiin.

Kliinisessä mielessä se on merkki hypomaanisesta tai maanisesta vaiheesta, jossa arvostelukykysi hämärtyy. Se voi nyös liittyä persoonallisuuden rakenteellisiin muutoksiin. 

 

Vakavaan psykoosiin jossa persoonan rakenteen muutokset liittyvät toisiinsa tilanteessa, jossa yksilön todellisuudentaju murtuu, mikä taas johtaa minäkokemuksen, puolustusmekanismien ja psyykkisen rakenteen syvälliseen järkkymiseen.

 

Psykologiassa ja psykiatriassa tämä ilmiö ymmärretään usein minän (ego) rajojen hämärtymisenä ja psyykkisen integraation hajoamisena

 

Sinun olisi nyt äärimmäisen tärkeää hakeutua viivyttelemättä hoidon piiriin. 

 

Kerro päivystyksessä kaikki itsestäsi rehellisesti ilman estoja. 

 

Kerro että koet paradigmojen muutoksia, että koet olevasi suurikin filosofi ja mainitse hoitohenkilökunnalle ettei inhibitioilla ole virkaa. 

 

Kerro heille siniset pöksyt päällä, kalastushaavi kourassa ja tokmannilta hankittu ämpäri päässä että pyrit pakoon sinua orjuuttavasta, mekaanisesta ja ahdistavasta paradigmojen ja paradoksien täyttämästä ympäristöstä kohti vapautta. 

 

Jos he eivät usko sinua ala heittelemään banaaneja, ala ääntelemään kuin apina ja huuda kuinka Specter valkojuovainen apina on kaiken takana. 

Trollikan päivän kaalikeitto paloi pohjaan. Jäljellä liisterisoppaa höystettynä variksen pyrstösulilla. 

Ja silti vaan kaipaat häntä <3

En ole sydämetön lurjus 😘

Vierailija
43576/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AI-yhteenveto:

"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."

 

Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.

Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy? 

Jännää esiintymistä sulta ottaen huomioon alusta missä esiinnyt. Eri

En esiinny yhtään mitään tai missään, hämmästelen vain miten ihan perusasioitakin täällä joudutaan kysymään tekoälyltä. Ettekö ikinä käyneet yhtään kouluja?

Vierailija
43577/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AI-yhteenveto:

"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."

 

Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.

Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy? 

Joo kyllä, kysyn aina kun on tarvetta. Ei tarvitse päästä heittää mitä tahansa paskaa. 

 

Opetin muuten lapsellenikin järkevää tiedonhakua heti kun tämä kiinnosti. Vinkiksi muillekin.

Vierailija
43578/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa, joka kirjoittaa tänne mistä tahansa aiheesta kilometrin pituisen viestin muiden vaivoiksi, on väärässä paikassa.

Vierailija
43579/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat, minun mielestä nainen on karkuteillä, jos hän on 3m kauempana hellasta. Eikä tässä ole kysymys mistään syrjinnästä, vaan siinä on kyse heidän omasta edustakin.

Fabu farfar Metusalemi. Minun mielestäni taas mies on karkuteillä ja täysin hyödytön, jos hän on kolmea metriä kauempana työmaasta tai lompakostaan. Eikä tässä ole kysymys mistään syrjinnästä, vaan siinä on kyse heidän omasta edustaan – sillä ilman lompakkoaan ja suorituskykyään mies on yhteiskunnalle täysin arvoton.

Mamma ei ole huomannut kuinka pörssikurssit valuu. Kaspin kauppapaikkakin  suljettiin. Nyt ollaan tarkkana ja reagoidaan ajoissa. Pusu ja hali.

Vierailija
43580/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AI-yhteenveto:

"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."

 

Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.

Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy? 

Joo kyllä, kysyn aina kun on tarvetta. Ei tarvitse päästä heittää mitä tahansa paskaa. 

 

Opetin muuten lapsellenikin järkevää tiedonhakua heti kun tämä kiinnosti. Vinkiksi muillekin.

Tarkoitin, että sä et oikeasti tiennyt tota ennestään? Sä opit tänään, että mikä on paradigma?


Et taida ihan hirveästi seurata tiedettä tai asiapitoisia juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi