Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45094)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto:
"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."
Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.
Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy?
Joo kyllä, kysyn aina kun on tarvetta. Ei tarvitse päästä heittää mitä tahansa paskaa.
Opetin muuten lapsellenikin järkevää tiedonhakua heti kun tämä kiinnosti. Vinkiksi muillekin.
Apua. Missä kriittinen ajattelu? Koulussa jo opetetaan, ettei tekoälyn tuottama tieto ole luotettavaa. Jos sen tuottamassa sisällössä onkin neljä asiaa oikein, viides on jo todennäköisesti päin prinkkalaa.
Olisit opetellut sitä kriittistä ajattelua itsekin niin nyt olisit ymmärtänyt minuakin.
Jos haluatte jutella fiksumpien kanssa niin panostakaa hieman. Tämä taso ei värähtele millään tasolla minua ainakaan.
Älkää olko omasta mielestänne viisaita
😅😅😅
Se ohje sopii teille tolloille, älkää yrittäkö soveltaa omia ohjeitanne ihan kaikkiin muihinkin.
Tulit mulle snäpissä vastaan. Olisinpa riittävän rohkea laittamaan kaveripyynnön. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto:
"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."
Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.
Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy?
Joo kyllä, kysyn aina kun on tarvetta. Ei tarvitse päästä heittää mitä tahansa paskaa.
Opetin muuten lapsellenikin järkevää tiedonhakua heti kun tämä kiinnosti. Vinkiksi muillekin.
Apua. Missä kriittinen ajattelu? Koulussa jo opetetaan, ettei tekoälyn tuottama tieto ole luotettavaa. Jos sen tuottamassa sisällössä onkin neljä asiaa oikein, viides on jo todennäköisesti päin prinkkalaa.
Olisit opetellut sitä kriittistä ajattelua itsekin niin nyt olisit ymmärtänyt minuakin.
Jos haluatte jutella fiksumpien kanssa niin panostakaa hieman. Tämä taso ei värähtele millään tasolla minua ainakaan.
Ei täällä kukaan mitään keskustelua hae eikä ainakaan fiksumpien kanssa (koska niitä ei täällä selvästikään käy), yllätyin vain miten perusjuttuja ihmiset kyselee tekoälyltä. Ja tuo edellinen kauhistelija oli eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto:
"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."
Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.
Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy?
Joo kyllä, kysyn aina kun on tarvetta. Ei tarvitse päästä heittää mitä tahansa paskaa.
Opetin muuten lapsellenikin järkevää tiedonhakua heti kun tämä kiinnosti. Vinkiksi muillekin.
Tarkoitin, että sä et oikeasti tiennyt tota ennestään? Sä opit tänään, että mikä on paradigma?
Et taida ihan hirveästi seurata tiedettä tai asiapitoisia juttuja.Et nyt taida päästä yli. Ymmärrettävästi se on mielestäsi hieno sana jota pitää toistella, kuten minun mielestäni jotkin muut sanat ovat hienoja. Aikanaan hieno sana oli Matrix. Siinä vasta tiedettä olikin. Eri
Päinvastoin! se on mun mielestä ihan tavallinen sana, sitähän tässä ihmettelen kun jonkun täytyy oikein ai:lta kysyä merkitys.
"Et taida ihan hirveästi seurata tiedettä tai asiapitoisia juttuja." Joo en seuraa mitään mikä ei kiinnosta, tuskin sinäkään seuraat sitä mikä ei kiinnosta 😁 kiinnostaa yhtä paljon kuin raidetangon pää sivusta
Se selittikin sitten! Ei enempää ihmeteltävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa, joka kirjoittaa tänne mistä tahansa aiheesta kilometrin pituisen viestin muiden vaivoiksi, on väärässä paikassa.
Unohdat monen olevan syyntakeeton mielisairauden tai pakkomielteisyyden vuoksi.
On ne silti väärässä paikassa. Tää on kaipausketju eikä mikään ulostuspötkö.
Kuka tahansa, joka kirjoittaa keskustelufoorumeille alle kilometrin tai kilometrin pituisen viestin ohi aiheen muiden vaivoiksi – oli kyseessä sitten Ape Escape pelin ylistys, Jumalan sanan saarnaaminen tai pakonomainen tarve jakaa oman psyykkeen evoluutiosta väärässä kontekstissa – on yksinkertaisesti väärässä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa, joka kirjoittaa tänne mistä tahansa aiheesta kilometrin pituisen viestin muiden vaivoiksi, on väärässä paikassa.
Unohdat monen olevan syyntakeeton mielisairauden tai pakkomielteisyyden vuoksi.
On ne silti väärässä paikassa. Tää on kaipausketju eikä mikään ulostuspötkö.
Tällä palstalla on ihan vapaaehtoista olla. Kyllä pitää kyetä suunnata katse jonnekin muualle, jos jutut käy ei niin kiintoisiksi.
Kaikesta huolimatta mammoja ei jätetä.
Ei niin, vaan mammat jättää.
Ehkä muutankin sun naapuriin😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Kaivattuni edustaa ylempää (ylänuoli) tai alempaa (alanuoli) statusryhmää kuin kaipaaja.
Riippuu miltä kantilta katsotaan. Meillä on erilaiset vahvuudet. Hän on ulkonäöllisesti parempi, mutta minä taas olen meistä se lukeneempi. Myös taloustilanteeni/varallisuuteni on paljon parempi.
Määrittele kriteerit tarkemmin.
Kumpi kokee enemmän psykososiaalista stressiä yhteiskunnassa? Uiskenteletteko samassa statuslammikossa?
Masentaa, miksi sukulaistenkin piti muuttaa sieltä, tunnen olevani liian kaukana susta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI-yhteenveto:
"Paradigma tarkoittaa vakiintunutta ajattelumallia, tieteellistä viitekehystä tai periaatteiden ja uskomusten kokonaisuutta, joka ohjaa tapaamme ymmärtää maailmaa ja ratkaista ongelmia. Käsitettä käytetään erityisesti tieteenfilosofiassa, mutta se on yleistynyt myös arkikielessä ja taidepuheessa kuvaamaan vallitsevia toimintatapoja."
Suosittelen aitoutta, rehellisyyttä ja suhtautumista kaikkeen elämässä. Omiin ajatuksiin, ajatusmalleihin ja käytöstapoihinkin kannattaa kiinnittää huomiota. Sisäisen maailman totuudellisuus ja hyvinvointi on tärkeä osa koko hyvinvointiamme.
Siis sun oikeasti piti kysyä ai:lta mikä on paradigma? Kuinka sivistymätöntä jengiä täällä oikein käy?
Joo kyllä, kysyn aina kun on tarvetta. Ei tarvitse päästä heittää mitä tahansa paskaa.
Opetin muuten lapsellenikin järkevää tiedonhakua heti kun tämä kiinnosti. Vinkiksi muillekin.
Apua. Missä kriittinen ajattelu? Koulussa jo opetetaan, ettei tekoälyn tuottama tieto ole luotettavaa. Jos sen tuottamassa sisällössä onkin neljä asiaa oikein, viides on jo todennäköisesti päin prinkkalaa.
Olisit opetellut sitä kriittistä ajattelua itsekin niin nyt olisit ymmärtänyt minuakin.
Jos haluatte jutella fiksumpien kanssa niin panostakaa hieman. Tämä taso ei värähtele millään tasolla minua ainakaan.
Priceless (fancy word).Sivu
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua.
Niin sinuakin, kunpa näkisimme pian.
Vierailija kirjoitti:
Antaisitpa vähän rakkautta...
Kyllä antaisin enemmänkin, jos voisin sinne asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitpa vähän rakkautta...
Kyllä antaisin enemmänkin, jos voisin sinne asti.
Voisit venyttää käsiä kuten barbapapat
Rakas me tarvitaan paradigman muutos tähän vuosien kaipaukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman valitsisit ennemmin:
1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä
2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?
En pelkää puhua kenellekään, joten vastakkainasettelu on siinä mielessä turha. Olemme keskustelleet tunteet läpi jo.
Entä jos haluan vain kieriä hautaan, kun ei tämä muuten näytä loppuvan. sivuankka
Tarkennettakoon, etten puhu omasta kaipauksesta. Parempi katkaista välit joka suuntaan.
Menetinkö järkeni, kun kuvittelin voivani puhua avoimesti? Menetinkö järkeni, kun tajusin olevani täysin yksin? Menetinkö järkeni kaikelle vihjailulle ja v*ittuilulle?
Kyllä menetin. En jaksa enää.
"Menetinkö järkeni, kun kuvittelin voivani puhua avoimesti? Menetinkö järkeni, kun tajusin olevani täysin yksin? Menetinkö järkeni kaikelle vihjailulle ja v*ittuilulle?
Kyllä menetin. En jaksa enää."
Oletko oikeasti koettanut puhua avoimesti vai kenties juossut karkuun?
Sivu
Monesti ne joille yrittää puhua juoksevat karkuun tai kieltävät ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
G: Kaivattuni edustaa ylempää (ylänuoli) tai alempaa (alanuoli) statusryhmää kuin kaipaaja.
Mitkä nämä statusrymät ovat?
En kuuntele. Enkä puhu. Ghoustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta kuin itseään, jos moneen suuntaan suhmuroi.
Tai rakastaa monia. Vastamulkoinen. sivusta, mutta ärsytti. Ihmisillä on niin monta tapaa rakastaa.
Jos puoliso ei halua, että kumppani pitää rinnalla muita suhteita ja se puoliso kuitenkin harrastaa muita, kyse ei silloin ole rakkaudesta omaa kumppania kohtaan, vaikka itse kokisikin rakkautta. Rakkaus ei ole vain tunne vaan lopulta sitä, miten toista kohtelee.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Mun ja kaivatun kissa-hiiri -leikki kaipaisi paradigman muutoksen
Eli sinun kissa-hiiri leikkisi. Mehän emme tiedä syyllistyykö kaivattusi samaan. Sivu.
Tällä palstalla on ihan vapaaehtoista olla. Kyllä pitää kyetä suunnata katse jonnekin muualle, jos jutut käy ei niin kiintoisiksi.
Kaikesta huolimatta mammoja ei jätetä.