Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45141)

Vierailija
43541/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipu kamala ikävä

Vierailija
43542/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siinä, missä ihmisen mahdollisuudet loppuvat, Jumalan mahdollisuudet alkavat."

Jos niin on, Jumala ei ainakaan tähän mennessä ole halunnut auttaa asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43543/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua.

Vierailija
43544/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paradigman muutos. Olen huomannut voivani paremmin pidäkkeettömänä."

 

Pidäkkeellisyys tai pidättäytyneisyys loogisesti heikentävät hyvinvointia. 

Kannattaa työstää niitä asioita jotka vaikuttavat hyvinvointiin heikentävällä tavalla, ajan saatossa tilanne voi kohentua merkittävästi.

Vierailija
43545/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ikävöin, paljon. Istun just ravintolassa ja kirjoitan tänne, niin paljon haluan kuulla sinusta! Ihan hömelöähän tää on. 🧡

Vierailija
43546/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan menossa festareille tänä viikonloppuna...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43547/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siinä, missä ihmisen mahdollisuudet loppuvat, Jumalan mahdollisuudet alkavat."

Jos niin on, Jumala ei ainakaan tähän mennessä ole halunnut auttaa asiassa.

Ei hän aina auta, tiedän sen itsekin mutta totta lausut kommentissasi.

Vierailija
43548/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siinä, missä ihmisen mahdollisuudet loppuvat, Jumalan mahdollisuudet alkavat."

Jos niin on, Jumala ei ainakaan tähän mennessä ole halunnut auttaa asiassa.

Tarkoittaa antautumista Jumalalle. Jumalan tahdon tapahtumista asiassa. Parhain päin. Ei sitä että Hän järjestää asian kuten sinä tahdot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43549/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman valitsisit ennemmin: 

1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä

2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?

En pelkää puhua kenellekään, joten vastakkainasettelu on siinä mielessä turha. Olemme keskustelleet tunteet läpi jo.

Entä jos haluan vain kieriä hautaan, kun ei tämä muuten näytä loppuvan. sivuankka

Tarkennettakoon, etten puhu omasta kaipauksesta. Parempi katkaista välit joka suuntaan.

Menetinkö järkeni, kun kuvittelin voivani puhua avoimesti? Menetinkö järkeni, kun tajusin olevani täysin yksin? Menetinkö järkeni kaikelle vihjailulle ja v*ittuilulle? 

 

Kyllä menetin. En jaksa enää.

"Menetinkö järkeni, kun kuvittelin voivani puhua avoimesti? Menetinkö järkeni, kun tajusin olevani täysin yksin? Menetinkö järkeni kaikelle vihjailulle ja v*ittuilulle? 

 

Kyllä menetin. En jaksa enää."

Oletko oikeasti koettanut puhua avoimesti vai kenties juossut karkuun?

Sivu

Vierailija
43550/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun itsekäsitystä Light blue piposarun hengenheimolaisena tai elämäni tuhina siilinä ei voi riistää muut ketkä eivät edes tunne minua tämän median ulkopuolella. Light blue Piposarun tunnetaan karaktäärisesti etenevinä piiloutujina ja heikkoina taistelijoina pelokkuuteensa ja ujoutensa ja melankoliansa vuoksi. Ovat flegmaattisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43551/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siinä, missä ihmisen mahdollisuudet loppuvat, Jumalan mahdollisuudet alkavat."

Jos niin on, Jumala ei ainakaan tähän mennessä ole halunnut auttaa asiassa.

Tarkoittaa antautumista Jumalalle. Jumalan tahdon tapahtumista asiassa. Parhain päin. Ei sitä että Hän järjestää asian kuten sinä tahdot.

Tiedän varsin hyvin. Jos pyytää apua vuosikausia eikä sitä tule, tuntuu aika kovasti siltä, että Jumalaa ei kiinnosta. En ole pyytänyt, että asiat pitäisi järjestää haluamallani tavalla vaan, että tilanne ratkeaisi tavalla tai toisella.

Vierailija
43552/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi suolle, nuo juttus on täyttä paskaa eikä kiinnosta ketään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43553/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen

Oman elämänsä saa rakentaa minkä varaan tahtoo ja tuhlatkoonkin minkä kerkeää, oma on vahinkonsa. Mutta se, että tullaan muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan, on superrasittavaa. 

Siitäkö tässä olikin kyse? Toinen harhailija haitannut sinun harhailuasi? Yleisellä palstalla. 

Sun mielestä on siis täysin on yleisellä palstalla tulla muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan? Teetkö siis itsekin näitä asioita?

Älkää mun aloitukseen jankatko ihan eri asiaa, kiitos.

Ei kai tässä mitään jankattukaan. Olin samaa mieltä kanssasi, sillä erotuksella, ettei mielestäni ole mitään väliä jos joku haluaa oman elämänsä tänne tuhlata. Kunhan vain ei ole rasittava muille. 

Vierailija
43554/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala ei myöskään ole inhimillisesti katsoen lainkaan reilu. Hän antaa ja ottaa mielivaltaisesti.

Kyllä näin on. Se on kuitenkin reilua siksikin että ihmiset eivät ole itselleen tai toisilleen reiluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43555/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman valitsisit ennemmin: 

1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä

2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?

En pelkää puhua kenellekään, joten vastakkainasettelu on siinä mielessä turha. Olemme keskustelleet tunteet läpi jo.

Entä jos haluan vain kieriä hautaan, kun ei tämä muuten näytä loppuvan. sivuankka

Mitä multa kyselet, ei liity tähän mitään tuollaista.

Vierailija
43556/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman valitsisit ennemmin: 

1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä

2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?

En pelkää puhua kenellekään, joten vastakkainasettelu on siinä mielessä turha. Olemme keskustelleet tunteet läpi jo.

Entä jos haluan vain kieriä hautaan, kun ei tämä muuten näytä loppuvan. sivuankka

Tarkennettakoon, etten puhu omasta kaipauksesta. Parempi katkaista välit joka suuntaan.

Menetinkö järkeni, kun kuvittelin voivani puhua avoimesti? Menetinkö järkeni, kun tajusin olevani täysin yksin? Menetinkö järkeni kaikelle vihjailulle ja v*ittuilulle? 

 

Kyllä menetin. En jaksa enää.

"Menetinkö järkeni, kun kuvittelin voivani puhua avoimesti? Menetinkö järkeni, kun tajusin olevani täysin yksin? Menetinkö järkeni kaikelle vihjailulle ja v*ittuilulle? 

 

Kyllä menetin. En jaksa enää."

Oletko oikeasti koettanut puhua avoimesti vai kenties juossut karkuun?

Sivu

Kyllä olen. Sille, jonka asia tulisi kuulla. Kysynyt suoraan irl, toistuvasti. En suostu keskustelemaan ainoastaan hänen ehdoillaan. 

Vierailija
43557/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman valitsisit ennemmin: 

1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä

2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?

En pelkää puhua kenellekään, joten vastakkainasettelu on siinä mielessä turha. Olemme keskustelleet tunteet läpi jo.

Entä jos haluan vain kieriä hautaan, kun ei tämä muuten näytä loppuvan. sivuankka

Tarkennettakoon, etten puhu omasta kaipauksesta. Parempi katkaista välit joka suuntaan.

Etkä minunkaan kaipauksestani, joten miksi tulit kirjoittamaan tähän?

Vierailija
43558/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala ei myöskään ole inhimillisesti katsoen lainkaan reilu. Hän antaa ja ottaa mielivaltaisesti.

Kyllä näin on. Se on kuitenkin reilua siksikin että ihmiset eivät ole itselleen tai toisilleen reiluja.

Juu, mutta nimenomaan asioita ei jaeta sen mukaan, miten hyvin on muita kohdellut. Joku esim. sairastaa koko elämänsä.

Vierailija
43559/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman valitsisit ennemmin: 

1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä

2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?

En pelkää puhua kenellekään, joten vastakkainasettelu on siinä mielessä turha. Olemme keskustelleet tunteet läpi jo.

Entä jos haluan vain kieriä hautaan, kun ei tämä muuten näytä loppuvan. sivuankka

Tarkennettakoon, etten puhu omasta kaipauksesta. Parempi katkaista välit joka suuntaan.

Menetinkö järkeni, kun kuvittelin voivani puhua avoimesti? Menetinkö järkeni, kun tajusin olevani täysin yksin? Menetinkö järkeni kaikelle vihjailulle ja v*ittuilulle? 

 

Kyllä menetin. En jaksa enää.

Sinä se jaksat trollata tuntitolkulla. 

Nämä viimeiset kolme viestiä "trollasin" ja täysin tosissani.

Turhaan trollasit, kun en edes ollut linjoilla. Hukkaan meni siis, rassukka. Menes etsimään sinäkin jotakin sosiaalista elämää ihan irl näin nättinä päivänä.

T. Se kaivattunsa kanssa asiat selviksi puhunut

Vierailija
43560/45141 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala ei myöskään ole inhimillisesti katsoen lainkaan reilu. Hän antaa ja ottaa mielivaltaisesti.

Kyllä näin on. Se on kuitenkin reilua siksikin että ihmiset eivät ole itselleen tai toisilleen reiluja.

Juu, mutta nimenomaan asioita ei jaeta sen mukaan, miten hyvin on muita kohdellut. Joku esim. sairastaa koko elämänsä.

Ei tietenkään jaeta, elämä ei ole aikaisemminkaan mennyt niin. Tämä kannattaa hyväksyä. En tiedä milloin ihmiset ovat alkaneet kuvitella omiansa tämänkin suhteen. 

 

Ja siksi ei siis toimi olla kiltti koko ajan kaikille, ei sitä saa takaisin vaikka olisikin. Katkeroittaa vain itsensä jos alistuu koko ajan muille ja väkisin esittää hyvää sekä kilttiä.

Ei ole myöskään oikein vaatia kaikilta mieluista kohtelua ja alistaa heitä jos itseä ei miellytä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän