Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45232)

Vierailija
43521/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa-ketjuja tulee solkenaan.

En käsitä tuon hahmon suosiota.

Palstan virtuaalinen isähahmo? 🤨🤔

Whatever.

 

En ole kommentoinut yhteenkään

vasupostaukseen 'ou jea' tai vastaavaa

puppa-Konala hypeä. Skippaan kaikki. 

Jokaikisen. E

Kai niitä solkenaan tulee, kun teet niitä solkenaan

Vierailija
43522/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies oli mielessä tänään. Sit havahduin kysymykseen. Mihin tarvitsen miestä joka on jäänyt mykän tasolle? Niin mihin? Mitä ihmettä. Tarviiko joku muu? Ei. Kuka haluaa mykän miehen? Ei kukaan. Miks minäkään sellaisen haluaisin.

Oletko itse avannut keskustelun hänen kanssaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43523/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla taitaa olla psykiatrian lääkärit kesälomalla, hyvin bookattuja ja tai paikat kesäsulussa kun omien sanojensa mukaan estynyt on taas linjoilla Disinhibitioimassa.

Vierailija
43524/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baby.<3

Bebe🥰

Vierailija
43525/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään Dark River:iin?

Joo!!

Vierailija
43526/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaalla taitaa olla psykiatrian lääkärit kesälomalla, hyvin bookattuja ja tai paikat kesäsulussa kun omien sanojensa mukaan estynyt on taas linjoilla Disinhibitioimassa.

Paradigman muutos. Olen huomannut voivani paremmin pidäkkeettömänä. Psykoneuroosi diagnoosiksi Freudin aikana INFP tyyppejä diagnotisoitiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43527/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies oli mielessä tänään. Sit havahduin kysymykseen. Mihin tarvitsen miestä joka on jäänyt mykän tasolle? Niin mihin? Mitä ihmettä. Tarviiko joku muu? Ei. Kuka haluaa mykän miehen? Ei kukaan. Miks minäkään sellaisen haluaisin.

Oletko itse avannut keskustelun hänen kanssaan?

Olen useita kertoja. Seurusteltiin, ja alusta asti hänen mykkyys oli ongelma. Ei kommunikoi.

Vierailija
43528/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman valitsisit ennemmin: 

1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä

2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?

En pelkää puhua kenellekään, joten vastakkainasettelu on siinä mielessä turha. Olemme keskustelleet tunteet läpi jo.

Entä jos haluan vain kieriä hautaan, kun ei tämä muuten näytä loppuvan. sivuankka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43529/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies oli mielessä tänään. Sit havahduin kysymykseen. Mihin tarvitsen miestä joka on jäänyt mykän tasolle? Niin mihin? Mitä ihmettä. Tarviiko joku muu? Ei. Kuka haluaa mykän miehen? Ei kukaan. Miks minäkään sellaisen haluaisin.

Ei minulta! (Oli ihan pakko tällä kertaa.)

Minä olen ihan hulluna mutismiin taipuvaiseen mieheen. Minulle siis kelpaa, on 5/5 tapaus itselleni 😍💕

Meitä on moneksi ja toisen roska on toisen aarre ja kaikkea sen sellaista.

Vierailija
43530/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman valitsisit ennemmin: 

1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä

2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?

En pelkää puhua kenellekään, joten vastakkainasettelu on siinä mielessä turha. Olemme keskustelleet tunteet läpi jo.

Entä jos haluan vain kieriä hautaan, kun ei tämä muuten näytä loppuvan. sivuankka

Tarkennettakoon, etten puhu omasta kaipauksesta. Parempi katkaista välit joka suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43531/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti tervassa ja höyhenissä kylpemisestä. Puhuisin kaivatulleni äärimmäisen mielelläni, jos hän se soisi. 🥺

Vierailija
43532/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaaria päivääsi muru 😚

Samoin kiits, otan sen alkuperäisen jossa on 7 väriraitaa. Muutenkin nuo originaalit asiat kummasti puhuttelee.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43533/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain tykkää enemmän puhua kaikkein muiden kuin minun kanssani. 

Vierailija
43534/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies oli mielessä tänään. Sit havahduin kysymykseen. Mihin tarvitsen miestä joka on jäänyt mykän tasolle? Niin mihin? Mitä ihmettä. Tarviiko joku muu? Ei. Kuka haluaa mykän miehen? Ei kukaan. Miks minäkään sellaisen haluaisin.

Ei minulta! (Oli ihan pakko tällä kertaa.)

Minä olen ihan hulluna mutismiin taipuvaiseen mieheen. Minulle siis kelpaa, on 5/5 tapaus itselleni 😍💕

Meitä on moneksi ja toisen roska on toisen aarre ja kaikkea sen sellaista.

Et taida sisäistää kuinka mykästä puhun. Siis tämä pikku ongelman tullessa heittäytyy TÄYSIN mykäksi. Siis jotain ihan uskomatonta. Sit niitä ongelmia kertyy yks toisen perään. Mut ei vaan kommunikoi ja puhu asioista. Ja siis nämä edm ongelmat olis olleet erittäin helppoja ratkoa puhumalla vaan. Uskomatonta. Vttuiluun kyllä suu aukesi sit tämän tästä. Joten todella loukkaavaa käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43535/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun tänne ei voi postata kuvia. No, tuu kattoon pleikkarille mun fantasia maailmaa minkä haluaisin jakaa kanssasi.

Vierailija
43536/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman valitsisit ennemmin: 

1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä

2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?

En pelkää puhua kenellekään, joten vastakkainasettelu on siinä mielessä turha. Olemme keskustelleet tunteet läpi jo.

Entä jos haluan vain kieriä hautaan, kun ei tämä muuten näytä loppuvan. sivuankka

Tarkennettakoon, etten puhu omasta kaipauksesta. Parempi katkaista välit joka suuntaan.

Menetinkö järkeni, kun kuvittelin voivani puhua avoimesti? Menetinkö järkeni, kun tajusin olevani täysin yksin? Menetinkö järkeni kaikelle vihjailulle ja v*ittuilulle? 

 

Kyllä menetin. En jaksa enää.

Vierailija
43537/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman valitsisit ennemmin: 

1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä

2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?

En pelkää puhua kenellekään, joten vastakkainasettelu on siinä mielessä turha. Olemme keskustelleet tunteet läpi jo.

Entä jos haluan vain kieriä hautaan, kun ei tämä muuten näytä loppuvan. sivuankka

Tarkennettakoon, etten puhu omasta kaipauksesta. Parempi katkaista välit joka suuntaan.

Menetinkö järkeni, kun kuvittelin voivani puhua avoimesti? Menetinkö järkeni, kun tajusin olevani täysin yksin? Menetinkö järkeni kaikelle vihjailulle ja v*ittuilulle? 

 

Kyllä menetin. En jaksa enää.

Sinä se jaksat trollata tuntitolkulla. 

Vierailija
43538/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaalla taitaa olla psykiatrian lääkärit kesälomalla, hyvin bookattuja ja tai paikat kesäsulussa kun omien sanojensa mukaan estynyt on taas linjoilla Disinhibitioimassa.

Paradigman muutos. Olen huomannut voivani paremmin pidäkkeettömänä. Psykoneuroosi diagnoosiksi Freudin aikana INFP tyyppejä diagnotisoitiin.

Kliinisessä mielessä se on merkki hypomaanisesta tai maanisesta vaiheesta, jossa arvostelukykysi hämärtyy. Se voi nyös liittyä persoonallisuuden rakenteellisiin muutoksiin. 

 

Vakavaan psykoosiin jossa persoonan rakenteen muutokset liittyvät toisiinsa tilanteessa, jossa yksilön todellisuudentaju murtuu, mikä taas johtaa minäkokemuksen, puolustusmekanismien ja psyykkisen rakenteen syvälliseen järkkymiseen.

 

Psykologiassa ja psykiatriassa tämä ilmiö ymmärretään usein minän (ego) rajojen hämärtymisenä ja psyykkisen integraation hajoamisena

 

Sinun olisi nyt äärimmäisen tärkeää hakeutua viivyttelemättä hoidon piiriin. 

 

Kerro päivystyksessä kaikki itsestäsi rehellisesti ilman estoja. 

 

Kerro että koet paradigmojen muutoksia, että koet olevasi suurikin filosofi ja mainitse hoitohenkilökunnalle ettei inhibitioilla ole virkaa. 

 

Kerro heille siniset pöksyt päällä, kalastushaavi kourassa ja tokmannilta hankittu ämpäri päässä että pyrit pakoon sinua orjuuttavasta, mekaanisesta ja ahdistavasta paradigmojen ja paradoksien täyttämästä ympäristöstä kohti vapautta. 

 

Jos he eivät usko sinua ala heittelemään banaaneja, ala ääntelemään kuin apina ja huuda kuinka Specter valkojuovainen apina on kaiken takana. 

Vierailija
43539/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman valitsisit ennemmin: 

1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä

2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?

En pelkää puhua kenellekään, joten vastakkainasettelu on siinä mielessä turha. Olemme keskustelleet tunteet läpi jo.

Entä jos haluan vain kieriä hautaan, kun ei tämä muuten näytä loppuvan. sivuankka

Tarkennettakoon, etten puhu omasta kaipauksesta. Parempi katkaista välit joka suuntaan.

Menetinkö järkeni, kun kuvittelin voivani puhua avoimesti? Menetinkö järkeni, kun tajusin olevani täysin yksin? Menetinkö järkeni kaikelle vihjailulle ja v*ittuilulle? 

 

Kyllä menetin. En jaksa enää.

Sinä se jaksat trollata tuntitolkulla. 

Nämä viimeiset kolme viestiä "trollasin" ja täysin tosissani.

Vierailija
43540/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman valitsisit ennemmin: 

1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä

2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?

En pelkää puhua kenellekään, joten vastakkainasettelu on siinä mielessä turha. Olemme keskustelleet tunteet läpi jo.

Entä jos haluan vain kieriä hautaan, kun ei tämä muuten näytä loppuvan. sivuankka

Tarkennettakoon, etten puhu omasta kaipauksesta. Parempi katkaista välit joka suuntaan.

Menetinkö järkeni, kun kuvittelin voivani puhua avoimesti? Menetinkö järkeni, kun tajusin olevani täysin yksin? Menetinkö järkeni kaikelle vihjailulle ja v*ittuilulle? 

 

Kyllä menetin. En jaksa enää.

Sinä se jaksat trollata tuntitolkulla. 

Nämä viimeiset kolme viestiä "trollasin" ja täysin tosissani.

Anteeksi. Täällä vain joku toinen on jatkanut ties kuinka kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän