Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45232)
Vierailija kirjoitti:
Jos oot väärän ihmisen kanssa niin siinä ärsyttää kaikki. Jos oot oikean ihmisen kanssa niin siinä ei haittaa pienet ärsytyksen aiheet.🌹
Ei ole mitään ihmisiä kun kukaan ei halua tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen
Oman elämänsä saa rakentaa minkä varaan tahtoo ja tuhlatkoonkin minkä kerkeää, oma on vahinkonsa. Mutta se, että tullaan muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan, on superrasittavaa.
Työntääköhän ne tyypit kadullakin nenänsä tuntemattomien välisiin keskusteluihin
Olen enemmän kuin yksittäisten havaintojen summa. Niin ovat kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot väärän ihmisen kanssa niin siinä ärsyttää kaikki. Jos oot oikean ihmisen kanssa niin siinä ei haittaa pienet ärsytyksen aiheet.🌹
Ei ole mitään ihmisiä kun kukaan ei halua tutustua.
Älä tota laita sinne tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen
Oman elämänsä saa rakentaa minkä varaan tahtoo ja tuhlatkoonkin minkä kerkeää, oma on vahinkonsa. Mutta se, että tullaan muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan, on superrasittavaa.
Siitäkö tässä olikin kyse? Toinen harhailija haitannut sinun harhailuasi? Yleisellä palstalla.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen
Karttaa seuratessa oikealla reitillään ei tarvitse harhailla. Mikä se oikea reitti sitten on, riippuu tavoitteesta😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot väärän ihmisen kanssa niin siinä ärsyttää kaikki. Jos oot oikean ihmisen kanssa niin siinä ei haittaa pienet ärsytyksen aiheet.🌹
No tuon lausumasi mukaan, minä olin oikean ihmisen kanssa, hän ei ollessaan minun kanssa. Joten enpä hakkaisi kiveen tuota lausetta. Kyse on ennemminkin siitä miten yksilö reagoi ärsykkeisiin. Reagoiko ollenkaan vai reagoiko satasella.
Joka tapauksessa sinä olit itsellesi rehellinen ja olit tosissaan hänen kanssaan. 👍 Jos hän ei tuntenut sitä samaa sinua kohtaan niin olit hänelle väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen
Oman elämänsä saa rakentaa minkä varaan tahtoo ja tuhlatkoonkin minkä kerkeää, oma on vahinkonsa. Mutta se, että tullaan muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan, on superrasittavaa.
Siitäkö tässä olikin kyse? Toinen harhailija haitannut sinun harhailuasi? Yleisellä palstalla.
Sun mielestä on siis täysin on yleisellä palstalla tulla muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan? Teetkö siis itsekin näitä asioita?
Älkää mun aloitukseen jankatko ihan eri asiaa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot väärän ihmisen kanssa niin siinä ärsyttää kaikki. Jos oot oikean ihmisen kanssa niin siinä ei haittaa pienet ärsytyksen aiheet.🌹
Kun kompastuin omiin jalkoihini niin mies alkoi sättiä minua kompuroinnistani. Johtuuko se siitä että olen väärän kanssa. Kyllä taustalla on muutakin kuin pelkästään väärä.
Muistan miten minua ärsytti kesässä hänen pelkkä kävelytyylinsäkin. Tiesin koko ajan että hän ei ollut mulle se oikea, mutta olin vain jotenkin päätynyt siihen suhteeseen. Erohan siinä sitten tulikin.
Vierailija kirjoitti:
Kesässä = eksässä !!!
Jotain hauskaakin täällä 😂
Mukavaa aurinkoista päivää..-A🌞
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kirkon piiristä
Kokeile sinä olla uskollinen kumppanillesi.
"Anna rakas anteeksi, että ajattelen muita enemmän kuin sinua."
Jos ne muut on puoliso tai Taivaan Isä, niin ymmärrän! Suorastaan arvostan 💎
Sateenkaaria päivääsi muru 😚
Eräs mies oli mielessä tänään. Sit havahduin kysymykseen. Mihin tarvitsen miestä joka on jäänyt mykän tasolle? Niin mihin? Mitä ihmettä. Tarviiko joku muu? Ei. Kuka haluaa mykän miehen? Ei kukaan. Miks minäkään sellaisen haluaisin.
Ei rakasta kuin itseään, jos moneen suuntaan suhmuroi.
Mukavaa päivää kaivatulleni !