Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45232)

Vierailija
43501/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää kaivatulleni !

Vierailija
43502/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot väärän ihmisen kanssa niin siinä ärsyttää kaikki. Jos oot oikean ihmisen kanssa niin siinä ei haittaa pienet ärsytyksen aiheet.🌹

Ei ole mitään ihmisiä kun kukaan ei halua tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43503/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen

Oman elämänsä saa rakentaa minkä varaan tahtoo ja tuhlatkoonkin minkä kerkeää, oma on vahinkonsa. Mutta se, että tullaan muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan, on superrasittavaa. 

Työntääköhän ne tyypit kadullakin nenänsä tuntemattomien välisiin keskusteluihin 

Vierailija
43504/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän kuin yksittäisten havaintojen summa. Niin ovat kaikki muutkin.

Vierailija
43505/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oot väärän ihmisen kanssa niin siinä ärsyttää kaikki. Jos oot oikean ihmisen kanssa niin siinä ei haittaa pienet ärsytyksen aiheet.🌹

Ei ole mitään ihmisiä kun kukaan ei halua tutustua.

Älä tota laita sinne tinderiin.

Vierailija
43506/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen

Oman elämänsä saa rakentaa minkä varaan tahtoo ja tuhlatkoonkin minkä kerkeää, oma on vahinkonsa. Mutta se, että tullaan muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan, on superrasittavaa. 

Siitäkö tässä olikin kyse? Toinen harhailija haitannut sinun harhailuasi? Yleisellä palstalla. 

T. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43507/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen

Karttaa seuratessa oikealla reitillään ei tarvitse harhailla. Mikä se oikea reitti sitten on, riippuu tavoitteesta😁

Vierailija
43508/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oot väärän ihmisen kanssa niin siinä ärsyttää kaikki. Jos oot oikean ihmisen kanssa niin siinä ei haittaa pienet ärsytyksen aiheet.🌹

No tuon lausumasi mukaan, minä olin oikean ihmisen kanssa, hän ei ollessaan minun kanssa. Joten enpä hakkaisi kiveen tuota lausetta. Kyse on ennemminkin siitä miten yksilö reagoi ärsykkeisiin. Reagoiko ollenkaan vai reagoiko satasella.

Joka tapauksessa sinä olit itsellesi rehellinen ja olit tosissaan hänen kanssaan. 👍 Jos hän ei tuntenut sitä samaa sinua kohtaan niin olit hänelle väärä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43509/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen

Oman elämänsä saa rakentaa minkä varaan tahtoo ja tuhlatkoonkin minkä kerkeää, oma on vahinkonsa. Mutta se, että tullaan muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan, on superrasittavaa. 

Siitäkö tässä olikin kyse? Toinen harhailija haitannut sinun harhailuasi? Yleisellä palstalla. 

Sun mielestä on siis täysin on yleisellä palstalla tulla muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan? Teetkö siis itsekin näitä asioita?

Älkää mun aloitukseen jankatko ihan eri asiaa, kiitos.

Vierailija
43510/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita kommentteja. E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43511/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oot väärän ihmisen kanssa niin siinä ärsyttää kaikki. Jos oot oikean ihmisen kanssa niin siinä ei haittaa pienet ärsytyksen aiheet.🌹

Kun kompastuin omiin jalkoihini niin mies alkoi sättiä minua kompuroinnistani. Johtuuko se siitä että olen väärän kanssa. Kyllä taustalla on muutakin kuin pelkästään väärä. 

Muistan miten minua ärsytti kesässä hänen pelkkä kävelytyylinsäkin. Tiesin koko ajan että hän ei ollut mulle se oikea, mutta olin vain jotenkin päätynyt siihen suhteeseen. Erohan siinä sitten tulikin.

Vierailija
43512/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesässä = eksässä !!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43513/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby.<3

Vierailija
43514/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesässä = eksässä !!! 

Jotain hauskaakin täällä 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43515/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa aurinkoista päivää..-A🌞

Vierailija
43516/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile kirkon piiristä

Kokeile sinä olla uskollinen kumppanillesi.

Vierailija
43517/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna rakas anteeksi, että ajattelen muita enemmän kuin sinua."

 

Jos ne muut on puoliso tai Taivaan Isä, niin ymmärrän! Suorastaan arvostan 💎

Vierailija
43518/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaaria päivääsi muru 😚

Vierailija
43519/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies oli mielessä tänään. Sit havahduin kysymykseen. Mihin tarvitsen miestä joka on jäänyt mykän tasolle? Niin mihin? Mitä ihmettä. Tarviiko joku muu? Ei. Kuka haluaa mykän miehen? Ei kukaan. Miks minäkään sellaisen haluaisin.

Vierailija
43520/45232 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakasta kuin itseään, jos moneen suuntaan suhmuroi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan