Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45289)
Hyvää nimipäivää Jarmo. Halit..😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ymmärrän että en ole kenellekään kelvannut hankalien ominaispiirteideni vuoksi:
täysin neuroottinen/negatiivis-affektiivinen
täysin irrallinen/ei-seurallinen
antagonistiton
lievästi pidäkkeetön
lievästi psykoottinen/lievästi avoin uusille kokemuksille
guanfasiini ja klonidiini
Verenpaine lääkkeitä (?) Siis joo, elimistön homeostasista ylläpitää monimutkainen agonistinen ja antagonististen toimintojen parittainen järjestelmä.
Tästä aasin siltana tulikin mieleen, että miksi on kehitetty moklobemidin kaltainen anti-introversio pilleri eikä ole olemassa kiusalliseen ekstroverttiyyteen omaa estyneisyyttä lisäävää tablettia.
Ja minun symboli eläin on tuhiseva 🦔
Ja avatarini on Light/Sky/Aqua blue pöksyinen pipoapina. Molemmat identiteetit ovat INFP-mäisiä. Intrapersoonallisesti toimivia. Aivan kuten Emily Dickinson, Franz Kafka, Tolkien...
Ja kaipaan Rauhatarta - Touhutarta 😘
Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen
Hyvää kesää ja hyvää jatkoa, E. Jos se olisi mitenkään ollut edes puoliksi soveliasta, olisin astunut eteesi, tarttunut takapuoleesi, vetänyt kiinni ja suudellut suulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tosikkoja nää harhoista kirjoittelijat :D
Todellisia tosikoita on pikemminkin iso osa niistä harhailijoista. Ne käy välillä suorastaan kimppuun, kun luulevat olevansa kirjoittelun kohteena, ja sitten menettävät yöunensa itkien anonyymin nettifoorumin vuoksi.
En siis liioittele yhtään, näitä tapauksia käy täällä.
Omanlaisensa ihminen tunnistaa parhaiten..
Yritä hei kerrankin olla kokonainen päivä haastamatta riitaa, katsotaan onnistutko 😊 sivusta
Aiotteko tosiaan olla täällä koko päivän?
Vierailija kirjoitti:
Sä oot kuin kevään ensi valonsäteet joka herättää mut kukkimaan
Sä oot kuin kesän lämpö joka saa mut kuumenemaan
Sä oot kuin syksyn sade joka saa mut virkoamaan
Silmäs on m kuin talvinen yötaivas, tähdet kohdillaan 🤩
Rakastan sua nainen
Onko mitään kauniimpaa kuin talvinen yötaivas 🥰
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen
Oman elämänsä saa rakentaa minkä varaan tahtoo ja tuhlatkoonkin minkä kerkeää, oma on vahinkonsa. Mutta se, että tullaan muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan, on superrasittavaa.
Another trip around the sun. Hyvää tulevaa syntymäpäivää. Miltä nyt tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tosikkoja nää harhoista kirjoittelijat :D
Todellisia tosikoita on pikemminkin iso osa niistä harhailijoista. Ne käy välillä suorastaan kimppuun, kun luulevat olevansa kirjoittelun kohteena, ja sitten menettävät yöunensa itkien anonyymin nettifoorumin vuoksi.
En siis liioittele yhtään, näitä tapauksia käy täällä.
Omanlaisensa ihminen tunnistaa parhaiten..
Yritä hei kerrankin olla kokonainen päivä haastamatta riitaa, katsotaan onnistutko 😊 sivusta
Aiotteko tosiaan olla täällä koko päivän?
Eihän tossa mitään sellaista sanottu. Eri
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Sitä miksi minusta tuli ujon ja luottavaisen sijaan vetäytyvä ja arka. En jaksa.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen
Oman elämänsä saa rakentaa minkä varaan tahtoo ja tuhlatkoonkin minkä kerkeää, oma on vahinkonsa. Mutta se, että tullaan muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan, on superrasittavaa.
Siitäkö tässä olikin kyse? Toinen harhailija haitannut sinun harhailuasi? Yleisellä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Sinä päivänä kun luoja teki minut, hänellä oli muutakin tekemistä. Heräs darrassa, otti kynän käteen, rupes siinä töhrystelemään.
Minua tehdessä se oli vekkulilla päällä ja yhä tänäkin päivänä nauraa huutonaurua pilvessään.
Minua ei aina naurata.
Jos oot väärän ihmisen kanssa niin siinä ärsyttää kaikki. Jos oot oikean ihmisen kanssa niin siinä ei haittaa pienet ärsytyksen aiheet.🌹
Vierailija kirjoitti:
Jos oot väärän ihmisen kanssa niin siinä ärsyttää kaikki. Jos oot oikean ihmisen kanssa niin siinä ei haittaa pienet ärsytyksen aiheet.🌹
No tuon lausumasi mukaan, minä olin oikean ihmisen kanssa, hän ei ollessaan minun kanssa. Joten enpä hakkaisi kiveen tuota lausetta. Kyse on ennemminkin siitä miten yksilö reagoi ärsykkeisiin. Reagoiko ollenkaan vai reagoiko satasella.
Mut tottakai olet aina oikeassa niin ei tarvihe tätäkään jankata 😁
Vierailija kirjoitti:
Jos oot väärän ihmisen kanssa niin siinä ärsyttää kaikki. Jos oot oikean ihmisen kanssa niin siinä ei haittaa pienet ärsytyksen aiheet.🌹
Kun kompastuin omiin jalkoihini niin mies alkoi sättiä minua kompuroinnistani. Johtuuko se siitä että olen väärän kanssa. Kyllä taustalla on muutakin kuin pelkästään väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen
Oman elämänsä saa rakentaa minkä varaan tahtoo ja tuhlatkoonkin minkä kerkeää, oma on vahinkonsa. Mutta se, että tullaan muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan, on superrasittavaa.
Siitäkö tässä olikin kyse? Toinen harhailija haitannut sinun harhailuasi? Yleisellä palstalla.
Sun mielestä on siis täysin on yleisellä palstalla tulla muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan? Teetkö siis itsekin näitä asioita?
Se toive olisi 🙏 Mut kuulemma turha toivomus 💔