Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45289)

Vierailija
43481/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan pelailua ja pelleilyä.

Ilmeisesti tuttua hommaa sulle.

Niin on. Sain siipeeni kun olin tosissaan ensimmäistä kertaa elämässäni. Nyt riitti. Jatkan vanhaan malliin. Kärsimystä, surua, luopumista jne kaikkea vähemmän sillä keinoin. Ei vaan anna itselleen lupaa ottaa ketään tosissaan. Helppoa.

Korjataan tämä.

Se toive olisi 🙏 Mut kuulemma turha toivomus 💔

Vierailija
43482/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää nimipäivää Jarmo. Halit..😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43483/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen ymmärrän että en ole kenellekään kelvannut hankalien ominaispiirteideni vuoksi:

 

täysin neuroottinen/negatiivis-affektiivinen

täysin irrallinen/ei-seurallinen

antagonistiton

lievästi pidäkkeetön

lievästi psykoottinen/lievästi avoin uusille kokemuksille

guanfasiini ja klonidiini

Verenpaine lääkkeitä (?) Siis joo, elimistön homeostasista ylläpitää monimutkainen agonistinen ja antagonististen toimintojen parittainen järjestelmä.

 

Tästä aasin siltana tulikin mieleen, että miksi on kehitetty moklobemidin kaltainen anti-introversio pilleri eikä ole olemassa kiusalliseen ekstroverttiyyteen omaa estyneisyyttä lisäävää tablettia.

Vierailija
43484/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun symboli eläin on tuhiseva 🦔

Ja avatarini on Light/Sky/Aqua blue pöksyinen pipoapina. Molemmat identiteetit ovat INFP-mäisiä. Intrapersoonallisesti toimivia. Aivan kuten Emily Dickinson, Franz Kafka, Tolkien...

 

Ja kaipaan Rauhatarta - Touhutarta 😘

Vierailija
43485/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘🐏

Vierailija
43486/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43487/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kesää ja hyvää jatkoa, E. Jos se olisi mitenkään ollut edes puoliksi soveliasta, olisin astunut eteesi, tarttunut takapuoleesi, vetänyt kiinni ja suudellut suulle.

Vierailija
43488/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme tosikkoja nää harhoista kirjoittelijat :D

Todellisia tosikoita on pikemminkin iso osa niistä harhailijoista. Ne käy välillä suorastaan kimppuun, kun luulevat olevansa kirjoittelun kohteena, ja sitten menettävät yöunensa itkien anonyymin nettifoorumin vuoksi.

En siis liioittele yhtään, näitä tapauksia käy täällä.

Omanlaisensa ihminen tunnistaa parhaiten.. 

Yritä hei kerrankin olla kokonainen päivä haastamatta riitaa, katsotaan onnistutko 😊 sivusta

Aiotteko tosiaan olla täällä koko päivän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43489/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot kuin kevään ensi valonsäteet joka herättää mut kukkimaan


Sä oot kuin kesän lämpö joka saa mut kuumenemaan


Sä oot kuin syksyn sade joka saa mut virkoamaan


Silmäs on m kuin talvinen yötaivas, tähdet kohdillaan 🤩


Rakastan sua nainen

Onko mitään kauniimpaa kuin talvinen yötaivas 🥰

Vierailija
43490/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen

Oman elämänsä saa rakentaa minkä varaan tahtoo ja tuhlatkoonkin minkä kerkeää, oma on vahinkonsa. Mutta se, että tullaan muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan, on superrasittavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43491/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Another trip around the sun. Hyvää tulevaa syntymäpäivää. Miltä nyt tuntuu?  

Vierailija
43492/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme tosikkoja nää harhoista kirjoittelijat :D

Todellisia tosikoita on pikemminkin iso osa niistä harhailijoista. Ne käy välillä suorastaan kimppuun, kun luulevat olevansa kirjoittelun kohteena, ja sitten menettävät yöunensa itkien anonyymin nettifoorumin vuoksi.

En siis liioittele yhtään, näitä tapauksia käy täällä.

Omanlaisensa ihminen tunnistaa parhaiten.. 

Yritä hei kerrankin olla kokonainen päivä haastamatta riitaa, katsotaan onnistutko 😊 sivusta

Aiotteko tosiaan olla täällä koko päivän?

Eihän tossa mitään sellaista sanottu. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43493/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit

Sitä miksi minusta tuli ujon ja luottavaisen sijaan vetäytyvä ja arka. En jaksa.

-mies 

Vierailija
43494/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen

Oman elämänsä saa rakentaa minkä varaan tahtoo ja tuhlatkoonkin minkä kerkeää, oma on vahinkonsa. Mutta se, että tullaan muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan, on superrasittavaa. 

Siitäkö tässä olikin kyse? Toinen harhailija haitannut sinun harhailuasi? Yleisellä palstalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43495/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä päivänä kun luoja teki minut, hänellä oli muutakin tekemistä. Heräs darrassa, otti kynän käteen, rupes siinä töhrystelemään.

Minua tehdessä se oli vekkulilla päällä ja yhä tänäkin päivänä nauraa huutonaurua pilvessään. 

Minua ei aina naurata. 

Vierailija
43496/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot väärän ihmisen kanssa niin siinä ärsyttää kaikki. Jos oot oikean ihmisen kanssa niin siinä ei haittaa pienet ärsytyksen aiheet.🌹

Vierailija
43497/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot väärän ihmisen kanssa niin siinä ärsyttää kaikki. Jos oot oikean ihmisen kanssa niin siinä ei haittaa pienet ärsytyksen aiheet.🌹

No tuon lausumasi mukaan, minä olin oikean ihmisen kanssa, hän ei ollessaan minun kanssa. Joten enpä hakkaisi kiveen tuota lausetta. Kyse on ennemminkin siitä miten yksilö reagoi ärsykkeisiin. Reagoiko ollenkaan vai reagoiko satasella.

Vierailija
43498/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tottakai olet aina oikeassa niin ei tarvihe tätäkään jankata 😁

Vierailija
43499/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot väärän ihmisen kanssa niin siinä ärsyttää kaikki. Jos oot oikean ihmisen kanssa niin siinä ei haittaa pienet ärsytyksen aiheet.🌹

Kun kompastuin omiin jalkoihini niin mies alkoi sättiä minua kompuroinnistani. Johtuuko se siitä että olen väärän kanssa. Kyllä taustalla on muutakin kuin pelkästään väärä. 

Vierailija
43500/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei rakenna eloaan harhojen varaan ja tuhlaa samalla elämäänsä. Tai syyttele mielessään jotain ihmistä harhaanjohtamisesta täällä, kun joku toinen kirjoittelee just sopivia juttuja. Se oli se pointti, mutta harva varmaan tätäkään kommenttia ymmärtää tai "ymmärtää". T. Väsynyt ymmärtämättömyyteen

Oman elämänsä saa rakentaa minkä varaan tahtoo ja tuhlatkoonkin minkä kerkeää, oma on vahinkonsa. Mutta se, että tullaan muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan, on superrasittavaa. 

Siitäkö tässä olikin kyse? Toinen harhailija haitannut sinun harhailuasi? Yleisellä palstalla. 

Sun mielestä on siis täysin on yleisellä palstalla tulla muiden viesteihin omimaan, neuvomaan, tärkeilemään, inttämään, tinkaamaan kysymyksillä ja jopa haukkumaan? Teetkö siis itsekin näitä asioita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä