Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45289)
Sinä päivänä kun luoja teki minut, hänellä oli muutakin tekemistä. Heräs darrassa, otti kynän käteen, rupes siinä töhrystelemään.
Sen ymmärrän että en ole kenellekään kelvannut hankalien ominaispiirteideni vuoksi:
täysin neuroottinen/negatiivis-affektiivinen
täysin irrallinen/ei-seurallinen
antagonistiton
lievästi pidäkkeetön
lievästi psykoottinen/lievästi avoin uusille kokemuksille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Lähinnä sinua -Harhainen sivusta
Hei, en ole tuo ap.
Se sinun harhavastakappaleesi
Anna rakas anteeksi, että ajattelen muita enemmän kuin sinua.
Ootappa etsin jonkun raamatunsäkeneen joka ojentaa sinua petollisuudesta ja huorinteon synnistä pois.
Ootan innolla, että laitat sen säkeneen. Mutta eikö olisi kivempi ottaa Raamatusta vaan ne kohdat jotka miellyttää itseä ja sopii omiin mielihaluihin? Ettei kenellekään kaipaajalle tulisi paha mieli. 😉
Sivusta olin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sen ymmärrän että en ole kenellekään kelvannut hankalien ominaispiirteideni vuoksi:
täysin neuroottinen/negatiivis-affektiivinen
täysin irrallinen/ei-seurallinen
antagonistiton
lievästi pidäkkeetön
lievästi psykoottinen/lievästi avoin uusille kokemuksille
Neuroottinen ei ole psykoottinen. Kaukorakkaus paras rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Heti aamusta muistin, etten näe sinua pitkään aikaan. Ikävä.
Mistäs sen voit tietää.
Vierailija kirjoitti:
Sen ymmärrän että en ole kenellekään kelvannut hankalien ominaispiirteideni vuoksi:
täysin neuroottinen/negatiivis-affektiivinen
täysin irrallinen/ei-seurallinen
antagonistiton
lievästi pidäkkeetön
lievästi psykoottinen/lievästi avoin uusille kokemuksille
guanfasiini ja klonidiini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetteko tekin toisenne? :-)
Ei ne tunne. Harhoissansa elelevät, ihmisparat.
Tavallaan surullista. Mutta jotenkin lohdullista. Ihmisen mieli pyrkii löytämään tarvitsemiaan asioita epätodellisista asioista. Mieli ei kestä totuutta ettei ihmistä ole olemassakaan toisille ihmisille.
Siispä ketju täyttää tarkoituksensa. Suomessakin on paljon yksinäisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot kuin kevään ensi valonsäteet joka herättää mut kukkimaan
Sä oot kuin kesän lämpö joka saa mut kuumenemaan
Sä oot kuin syksyn sade joka saa mut virkoamaan
Silmäs on m kuin talvinen yötaivas, tähdet kohdillaan 🤩
Rakastan sua nainen
M-naiselle?
'Olemme.'
Terkut kuntolaitteen selästä.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetteko tekin toisenne? :-)
Ei ne tunne. Harhoissansa elelevät, ihmisparat.
Tavallaan surullista. Mutta jotenkin lohdullista. Ihmisen mieli pyrkii löytämään tarvitsemiaan asioita epätodellisista asioista. Mieli ei kestä totuutta ettei ihmistä ole olemassakaan toisille ihmisille.
Ei sitä noin voi sanoa että ihmisen mieli pyrkii tekemään kyseisellä tavalla. Annat ymmärtää että tapa on ihmiselle normaali ja luonnollinen.
Taas olo ettei mikään vaan kiinnosta. Vois ruveta kodittomaksi kiertolaiseksi. Mitä järkeä yrittää edes mitään kun elämästä puuttuu ne olennaisimmat asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetteko tekin toisenne? :-)
Ei ne tunne. Harhoissansa elelevät, ihmisparat.
Tavallaan surullista. Mutta jotenkin lohdullista. Ihmisen mieli pyrkii löytämään tarvitsemiaan asioita epätodellisista asioista. Mieli ei kestä totuutta ettei ihmistä ole olemassakaan toisille ihmisille.
Ei sitä noin voi sanoa että ihmisen mieli pyrkii tekemään kyseisellä tavalla. Annat ymmärtää että tapa on ihmiselle normaali ja luonnollinen.
Kaikesta pyritään nykyään tekemään epänormaalia. Jopa vilkkaasta mielikuvituksesta ja unelmoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetteko tekin toisenne? :-)
Ei ne tunne. Harhoissansa elelevät, ihmisparat.
Tavallaan surullista. Mutta jotenkin lohdullista. Ihmisen mieli pyrkii löytämään tarvitsemiaan asioita epätodellisista asioista. Mieli ei kestä totuutta ettei ihmistä ole olemassakaan toisille ihmisille.
Ei sitä noin voi sanoa että ihmisen mieli pyrkii tekemään kyseisellä tavalla. Annat ymmärtää että tapa on ihmiselle normaali ja luonnollinen.
Kaikesta pyritään nykyään tekemään epänormaalia. Jopa vilkkaasta mielikuvituksesta ja unelmoinnista.
Yksinäisen ja köyhän vähäisiä huveja. Ja mitä ihmettä arvostelijat duunaatte ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö joku nyt väittää, etten olekaan kirjoitellut täällä Antti Tuiskun kanssa?
Oot mies?
Se olisi sitten kyllä ensimmäinen täällä.
Tuo se on erikoinen harha. Sivusta.
Pulloposti on nyt matkalla luoksesi.Toivottavasti ei joudu vääriin käsiin😔
Vierailija kirjoitti:
Halausharha.
Voisin ottaa vastaan tämän, ilman harhaisuutta, aitona halauksena. Terkui tietysti lähetän intohimoiselle ja arvostavalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Viettäkää kiva viikonloppu mökkeillessä.
Juu..
Ootan innolla, että laitat sen säkeneen. Mutta eikö olisi kivempi ottaa Raamatusta vaan ne kohdat jotka miellyttää itseä ja sopii omiin mielihaluihin? Ettei kenellekään kaipaajalle tulisi paha mieli. 😉