Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45289)

Vierailija
43461/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit

Lähinnä sinua -Harhainen sivusta

Hei, en ole tuo ap. 

Se sinun harhavastakappaleesi

Anna rakas anteeksi, että ajattelen muita enemmän kuin sinua.

Ootappa etsin jonkun raamatunsäkeneen joka ojentaa sinua petollisuudesta ja huorinteon synnistä pois. 

Ootan innolla, että laitat sen säkeneen. Mutta eikö olisi kivempi ottaa Raamatusta vaan ne kohdat jotka miellyttää itseä ja sopii omiin mielihaluihin? Ettei kenellekään kaipaajalle tulisi paha mieli. 😉 

Vierailija
43462/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päivänä kun luoja teki minut, hänellä oli muutakin tekemistä. Heräs darrassa, otti kynän käteen, rupes siinä töhrystelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43463/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ymmärrän että en ole kenellekään kelvannut hankalien ominaispiirteideni vuoksi:

 

täysin neuroottinen/negatiivis-affektiivinen

täysin irrallinen/ei-seurallinen

antagonistiton

lievästi pidäkkeetön

lievästi psykoottinen/lievästi avoin uusille kokemuksille

Vierailija
43464/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta oli! Hui!

Vierailija
43465/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit

Lähinnä sinua -Harhainen sivusta

Hei, en ole tuo ap. 

Se sinun harhavastakappaleesi

Anna rakas anteeksi, että ajattelen muita enemmän kuin sinua.

Ootappa etsin jonkun raamatunsäkeneen joka ojentaa sinua petollisuudesta ja huorinteon synnistä pois. 

Ootan innolla, että laitat sen säkeneen. Mutta eikö olisi kivempi ottaa Raamatusta vaan ne kohdat jotka miellyttää itseä ja sopii omiin mielihaluihin? Ettei kenellekään kaipaajalle tulisi paha mieli. 😉 

Sivusta olin kyllä.

Vierailija
43466/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ymmärrän että en ole kenellekään kelvannut hankalien ominaispiirteideni vuoksi:

 

täysin neuroottinen/negatiivis-affektiivinen

täysin irrallinen/ei-seurallinen

antagonistiton

lievästi pidäkkeetön

lievästi psykoottinen/lievästi avoin uusille kokemuksille

Neuroottinen ei ole psykoottinen. Kaukorakkaus paras rakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43467/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti aamusta muistin, etten näe sinua pitkään aikaan. Ikävä.

Mistäs sen voit tietää.

Vierailija
43468/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ymmärrän että en ole kenellekään kelvannut hankalien ominaispiirteideni vuoksi:

 

täysin neuroottinen/negatiivis-affektiivinen

täysin irrallinen/ei-seurallinen

antagonistiton

lievästi pidäkkeetön

lievästi psykoottinen/lievästi avoin uusille kokemuksille

guanfasiini ja klonidiini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43469/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetteko tekin toisenne? :-)

Ei ne tunne. Harhoissansa elelevät, ihmisparat. 

Tavallaan surullista. Mutta jotenkin lohdullista. Ihmisen mieli pyrkii löytämään tarvitsemiaan asioita epätodellisista asioista. Mieli ei kestä totuutta ettei ihmistä ole olemassakaan toisille ihmisille. 

Siispä ketju täyttää tarkoituksensa. Suomessakin on paljon yksinäisiä ihmisiä. 

Vierailija
43470/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot kuin kevään ensi valonsäteet joka herättää mut kukkimaan


Sä oot kuin kesän lämpö joka saa mut kuumenemaan


Sä oot kuin syksyn sade joka saa mut virkoamaan


Silmäs on m kuin talvinen yötaivas, tähdet kohdillaan 🤩


Rakastan sua nainen

M-naiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43471/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Olemme.'

Terkut kuntolaitteen selästä.

E

Vierailija
43472/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetteko tekin toisenne? :-)

Ei ne tunne. Harhoissansa elelevät, ihmisparat. 

Tavallaan surullista. Mutta jotenkin lohdullista. Ihmisen mieli pyrkii löytämään tarvitsemiaan asioita epätodellisista asioista. Mieli ei kestä totuutta ettei ihmistä ole olemassakaan toisille ihmisille. 

Ei sitä noin voi sanoa että ihmisen mieli pyrkii tekemään kyseisellä tavalla. Annat ymmärtää että tapa on ihmiselle normaali ja luonnollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43473/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas olo ettei mikään vaan kiinnosta. Vois ruveta kodittomaksi kiertolaiseksi. Mitä järkeä yrittää edes mitään kun elämästä puuttuu ne olennaisimmat asiat.

Vierailija
43474/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihana! Ikävä sua! 🧡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43475/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetteko tekin toisenne? :-)

Ei ne tunne. Harhoissansa elelevät, ihmisparat. 

Tavallaan surullista. Mutta jotenkin lohdullista. Ihmisen mieli pyrkii löytämään tarvitsemiaan asioita epätodellisista asioista. Mieli ei kestä totuutta ettei ihmistä ole olemassakaan toisille ihmisille. 

Ei sitä noin voi sanoa että ihmisen mieli pyrkii tekemään kyseisellä tavalla. Annat ymmärtää että tapa on ihmiselle normaali ja luonnollinen.

Kaikesta pyritään nykyään tekemään epänormaalia. Jopa vilkkaasta mielikuvituksesta ja unelmoinnista. 

Vierailija
43476/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetteko tekin toisenne? :-)

Ei ne tunne. Harhoissansa elelevät, ihmisparat. 

Tavallaan surullista. Mutta jotenkin lohdullista. Ihmisen mieli pyrkii löytämään tarvitsemiaan asioita epätodellisista asioista. Mieli ei kestä totuutta ettei ihmistä ole olemassakaan toisille ihmisille. 

Ei sitä noin voi sanoa että ihmisen mieli pyrkii tekemään kyseisellä tavalla. Annat ymmärtää että tapa on ihmiselle normaali ja luonnollinen.

Kaikesta pyritään nykyään tekemään epänormaalia. Jopa vilkkaasta mielikuvituksesta ja unelmoinnista. 

Yksinäisen ja köyhän vähäisiä huveja. Ja mitä ihmettä arvostelijat duunaatte ketjussa? 

Vierailija
43477/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö joku nyt väittää, etten olekaan kirjoitellut täällä Antti Tuiskun kanssa? 

Oot mies?

Se olisi sitten kyllä ensimmäinen täällä. 

Tuo se on erikoinen harha. Sivusta.

Vierailija
43478/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulloposti on nyt matkalla luoksesi.Toivottavasti ei joudu vääriin käsiin😔

Vierailija
43479/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halausharha. 

Voisin ottaa vastaan tämän, ilman harhaisuutta, aitona halauksena. Terkui tietysti lähetän intohimoiselle ja arvostavalle miehelle.

Vierailija
43480/45289 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettäkää kiva viikonloppu mökkeillessä.

Juu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi