Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45335)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tipu💖, ikävä
Huomenta 💖🤗
Vierailija kirjoitti:
Löydätkö tien mun sydämeeni.
Löydänkö sinut virtaamassa puiden suonissa, kun silitän niiden runkoa?
Löydänkö sinut merenpinnasta, joka kohoilee hengittäen yöt ja päivät syliinsä?Löydänkö sinut pienistä, hiljaisista sanoista, Jotka kätkeytyvät metelin ja puheen tulvan keskelle?
Oletko siis kaikissa ja kaikkialla vai etsinkö edelleen?
Mutta tunteistani en halua luopua. Ne kertostuvat minuun ja rakastan niitä.
Hiljaisuus, rauha, yhteys. Ubikuiteetti.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetteko tekin toisenne? :-)
Ei ne tunne. Harhoissansa elelevät, ihmisparat.
Tulehan rakas Maria kasvotusten syliin. Voisin suudella hitaasti ja pitkään sun kaulaa ja huulia ja jutella sun korvaan. Noiden jälkeen kuvittele hitaasti ja syvälle, huh. Rakastan. Vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua mitään.
Ihan muuten vaan täällä kirjoitellut?
Eihän tänne kirjoittelu sitä meinaa, että välttämättä haluaisi mitään. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua mitään.
Ihan muuten vaan täällä kirjoitellut?
Eihän tänne kirjoittelu sitä meinaa, että välttämättä haluaisi mitään. Sivusta.
Sitä paitsi täältä löytyy aina omaan tilanteeseen sopiva harha, jos sellaisen haluaa omia. On samoja nimikirjaimia huiii, samoja tunteita ja kokemuksia. Vaikka ne olisivat täysin tuntemattoman ihmisen kirjoittamia. Ihan oikeasti ny.
Ihme tosikkoja nää harhoista kirjoittelijat :D
Vierailija kirjoitti:
Huomaakohan ne muut, kun meidän välillä leijailee sellainen tulikuuma energia? En vaan pysty esittämään etten katsoisi sinua.
On ne ainakin huomannu mun katseen nauliintuvan jatkuvasti suhun. Ei kiinnosta peitellä sitä kuinka paljon haluan sua.
Vierailija kirjoitti:
Ihme tosikkoja nää harhoista kirjoittelijat :D
Todellisia tosikoita on pikemminkin iso osa niistä harhailijoista. Ne käy välillä suorastaan kimppuun, kun luulevat olevansa kirjoittelun kohteena, ja sitten menettävät yöunensa itkien anonyymin nettifoorumin vuoksi.
En siis liioittele yhtään, näitä tapauksia käy täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetteko tekin toisenne? :-)
Jöö, mekin :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halua mitään.
Ihan muuten vaan täällä kirjoitellut?
Eihän tänne kirjoittelu sitä meinaa, että välttämättä haluaisi mitään. Sivusta.
Ei ku tää on kuoleman vakavaa.
Iih. Kuolen.
Vierailija kirjoitti:
Hurmaava Tmies :) Halauksia päivääsi.
Samoin sinulle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tosikkoja nää harhoista kirjoittelijat :D
Todellisia tosikoita on pikemminkin iso osa niistä harhailijoista. Ne käy välillä suorastaan kimppuun, kun luulevat olevansa kirjoittelun kohteena, ja sitten menettävät yöunensa itkien anonyymin nettifoorumin vuoksi.
En siis liioittele yhtään, näitä tapauksia käy täällä.
Omanlaisensa ihminen tunnistaa parhaiten..
Viettäkää kiva viikonloppu mökkeillessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tosikkoja nää harhoista kirjoittelijat :D
Todellisia tosikoita on pikemminkin iso osa niistä harhailijoista. Ne käy välillä suorastaan kimppuun, kun luulevat olevansa kirjoittelun kohteena, ja sitten menettävät yöunensa itkien anonyymin nettifoorumin vuoksi.
En siis liioittele yhtään, näitä tapauksia käy täällä.
Omanlaisensa ihminen tunnistaa parhaiten..
Ei noita tarvitse mitenkään tunnistaa, kyllä ne tuo itsensä ihan itse ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tosikkoja nää harhoista kirjoittelijat :D
Todellisia tosikoita on pikemminkin iso osa niistä harhailijoista. Ne käy välillä suorastaan kimppuun, kun luulevat olevansa kirjoittelun kohteena, ja sitten menettävät yöunensa itkien anonyymin nettifoorumin vuoksi.
En siis liioittele yhtään, näitä tapauksia käy täällä.
Omanlaisensa ihminen tunnistaa parhaiten..
Yritä hei kerrankin olla kokonainen päivä haastamatta riitaa, katsotaan onnistutko 😊 sivusta
Hurmaava Tmies :) Halauksia päivääsi.