Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43417)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vieläkin miten pystynkin ahmimaan ilman että lihon. Turvaa ja lohtua se tuo.
Mulla sama. Ihanaa se on. Käyn viikottain BeeKoossa, koska voin.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna sitten useampi shotti, jospa ne hukuttais surun.
Kun suru on poissa, niin aloitetaan alusta.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisin yhdet festarit minne haluaisin viedä sut.
Mikä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisin yhdet festarit minne haluaisin viedä sut.
Ruisrock ja DBTL? Aitoon kirkastusjuhlat?
Mä oon menossa Ruissiin. Tai lähinnä yhden esiintyjän käyn sieltä katsomassa, enkä jää edes yöksi.
Ainoa kiinnostava keikka koko kesänä. Viime kesä oli ihana, Oasis jne.
Eri
Ottaa päähän, että joku saa pitää sinut koko elämänsä, minä en hetkeäkään. Mutta semmosta on elämä.
Ehkäpä herään huomenna, ja tajuan rakastaneeni ajatusta vain meistä. Palaan alkuvuoden kuvioihin nyt. Viimeistään ensiviikolla herään todellisuuteen. Ja olen päässyt ylitsesi. Mihin minä tavoistani olisin päässyt tässä ajassa. Mun vanha minä puskee viimeistään ensviikolla pelleilemään täysillä.
Toisaalta sinäkin haluat elää hänen kanssaan. Valitset hänet, valitsette toisenne. Mistähän löytäisin omani?
Joku niistä muistakin etsii sinua täältä, en kyllä ohmettele :) Olet niin vastustamaton. 😍
Vierailija kirjoitti:
🤎n.🧡💙m.
Kaipaan sinua L.
Valita voi vain ehdolle asettuneista.
Oon reissussa mutta silti ikävöin sua mies. Laita viestiä! Nyt muuten oon hiukka lähempänä sua jos oot siellä missä oot yleensä nykyisin
Vierailija kirjoitti:
Valita voi vain ehdolle asettuneista.
Onnea valintatilaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤎n.🧡💙m.
Kaipaan sinua L.
😘
Ruisrock ja DBTL? Aitoon kirkastusjuhlat?