Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45335)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Lähinnä sinua -Harhainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tosikkoja nää harhoista kirjoittelijat :D
Todellisia tosikoita on pikemminkin iso osa niistä harhailijoista. Ne käy välillä suorastaan kimppuun, kun luulevat olevansa kirjoittelun kohteena, ja sitten menettävät yöunensa itkien anonyymin nettifoorumin vuoksi.
En siis liioittele yhtään, näitä tapauksia käy täällä.
Omanlaisensa ihminen tunnistaa parhaiten..
Yritä hei kerrankin olla kokonainen päivä haastamatta riitaa, katsotaan onnistutko 😊 sivusta
Heti kun sinä lopetat sivusta sorkkimisen. Kokeilehan! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tosikkoja nää harhoista kirjoittelijat :D
Todellisia tosikoita on pikemminkin iso osa niistä harhailijoista. Ne käy välillä suorastaan kimppuun, kun luulevat olevansa kirjoittelun kohteena, ja sitten menettävät yöunensa itkien anonyymin nettifoorumin vuoksi.
En siis liioittele yhtään, näitä tapauksia käy täällä.
Omanlaisensa ihminen tunnistaa parhaiten..
Yritä hei kerrankin olla kokonainen päivä haastamatta riitaa, katsotaan onnistutko 😊 sivusta
Tämä ei minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetteko tekin toisenne? :-)
Ei ne tunne. Harhoissansa elelevät, ihmisparat.
Tavallaan surullista. Mutta jotenkin lohdullista. Ihmisen mieli pyrkii löytämään tarvitsemiaan asioita epätodellisista asioista. Mieli ei kestä totuutta ettei ihmistä ole olemassakaan toisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Lähinnä sinua -Harhainen sivusta
Hei, en ole tuo ap.
Se sinun harhavastakappaleesi
Yrittääkö joku nyt väittää, etten olekaan kirjoitellut täällä Antti Tuiskun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö joku nyt väittää, etten olekaan kirjoitellut täällä Antti Tuiskun kanssa?
Oot mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Lähinnä sinua -Harhainen sivusta
Hei, en ole tuo ap.
Se sinun harhavastakappaleesi
Anna rakas anteeksi, että ajattelen muita enemmän kuin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö joku nyt väittää, etten olekaan kirjoitellut täällä Antti Tuiskun kanssa?
Oot mies?
Se olisi sitten kyllä ensimmäinen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö joku nyt väittää, etten olekaan kirjoitellut täällä Antti Tuiskun kanssa?
Oot mies?
Hei! Jos tässä ketjussa on semmoisia kuka, on Antti Tuiskua haukkunut homoksi mikä ei pidä paikkaansa. Kunnian loukkauksesta on ilmoitettu poliisille, joka ottaa asiasta selvää. Saa. Maksaa. Kalliisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö joku nyt väittää, etten olekaan kirjoitellut täällä Antti Tuiskun kanssa?
Oot mies?
Hei! Jos tässä ketjussa on semmoisia kuka, on Antti Tuiskua haukkunut homoksi mikä ei pidä paikkaansa. Kunnian loukkauksesta on ilmoitettu poliisille, joka ottaa asiasta selvää. Saa. Maksaa. Kalliisti.
Harha 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Lähinnä sinua -Harhainen sivusta
Saisinpa ajatusten lisäksi halauksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Lähinnä sinua -Harhainen sivusta
Saisinpa ajatusten lisäksi halauksia
🤗🤗🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Lähinnä sinua -Harhainen sivusta
Hei, en ole tuo ap.
Se sinun harhavastakappaleesi
Anna rakas anteeksi, että ajattelen muita enemmän kuin sinua.
Ootappa etsin jonkun raamatunsäkeneen joka ojentaa sinua petollisuudesta ja huorinteon synnistä pois.
Sä oot kuin kevään ensi valonsäteet joka herättää mut kukkimaan
Sä oot kuin kesän lämpö joka saa mut kuumenemaan
Sä oot kuin syksyn sade joka saa mut virkoamaan
Silmäs on m kuin talvinen yötaivas, tähdet kohdillaan 🤩
Rakastan sua nainen
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Mietin vaan kaivattua vähän väliä. Totta eikä harhaa. Aivan kuin hän olisi tehnyt pesänsä päähän ja sydämestä vienyt osan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme tosikkoja nää harhoista kirjoittelijat :D
Todellisia tosikoita on pikemminkin iso osa niistä harhailijoista. Ne käy välillä suorastaan kimppuun, kun luulevat olevansa kirjoittelun kohteena, ja sitten menettävät yöunensa itkien anonyymin nettifoorumin vuoksi.
En siis liioittele yhtään, näitä tapauksia käy täällä.
Omanlaisensa ihminen tunnistaa parhaiten..
Yritä hei kerrankin olla kokonainen päivä haastamatta riitaa, katsotaan onnistutko 😊 sivusta
Nythän vasta harha humahti.
Heti aamusta muistin, etten näe sinua pitkään aikaan. Ikävä.
Mitä mietit