Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43417)
Vierailija kirjoitti:
Joku niistä muistakin etsii sinua täältä, en kyllä ohmettele :) Olet niin vastustamaton. 😍
Sanoin sua just surkimukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Valita voi vain ehdolle asettuneista.
Varatulle ei paljon ehdolle asetuta.
Vierailija kirjoitti:
A virgin.
Touched for the very first time. <3
Löydätkö tien mun sydämeeni.
Vierailija kirjoitti:
Soittaisitpa.
Sama
Tule uniini rakas. Saisin edes siellä sinut hetkeksi aivan lähelleni.
Vierailija kirjoitti:
Löydätkö tien mun sydämeeni.
En. Sinne ei ole tietä.
Puhelimen muisti täynnä, joten laite käy hitaalla, selaaminen työlästä. Toivottavasti siulla oli tänään kiva päivä, aattelen siua ja meitä, on ikävä. Itelläin rasittava päivä byrokratian kannalta, saatan joutua lykkäämään muuttoain ehkä kuukaudella. Kauniita unia naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Et halua mitään.
Ihan muuten vaan täällä kirjoitellut?
Sinun rintakarva putosi pinaattikeittooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin löytäneeni naisen, jonka kanssa muodostuu väistämättä erittäin vahva yhteys. Soimme mielestäni samaa säveltä ja ihailin sinua. Olit kaunis, mutta vielä enemmän kuin kauniilta, näytit rakkaalta. Halusin kanssasi arjen. Juhlia en kaivannut, sillä arjessa olisi saanut olla enemmän yhdessä. Elää ja katsella ympäröivää maailmaa yhdessä, välillä reissaten ja välillä terassin sohvalla kesäyötä kuunnellen. Jakaa haaveita ja unelmia, elää aina hetkessä.
Mutta nyt on aika mennä eteenpäin. Jää hyvästi!
Keneltä kenelle?
Katseltiin lintujen pesiä vuosia sitten.
Olet sivusta. Naiselle, joka tunnistaa sanan kulta.
Itse olet. Hän käyttää minusta nimitystä tärkeä.
Olette kaikki. Kyseinen nainen on e.
No, hei sit.
-E
On tästä siis matkaa sinne mut samoilla suunnilla