Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43417)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
masentaa, surettaa, ikävöin, en ymmärrä miten elämä keikahti tällä tavalla jälleen oudosti
Millä tavalla?
Viime vuoden tapahtumat ja sitten muutin ja kaikki muutkin muutti sieltä pois ja menetin tavallaan tutut kulmat kokonaan, heitettynä vieraisiin ympyröihin, kauempana kaivatusta ja kaikkea
Kaipaan sua ja kahdenkeskistä aikaa sun kanssa. Oot tosi rakas mulle. Toivottavasti pian. Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Huomenna sitten useampi shotti, jospa ne hukuttais surun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan pelailua ja pelleilyä.
Ilmeisesti tuttua hommaa sulle.
Niin on. Sain siipeeni kun olin tosissaan ensimmäistä kertaa elämässäni. Nyt riitti. Jatkan vanhaan malliin. Kärsimystä, surua, luopumista jne kaikkea vähemmän sillä keinoin. Ei vaan anna itselleen lupaa ottaa ketään tosissaan. Helppoa.
Mistä päättelit että hän ei ollut tosissaan?
Hänelle oli turhan helppoa luopua meistä, vaikka asiat olis puhumalla ratkenneet loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä ootko nykyään vapaa vai ootteko vielä yhessä. Käytte nykyään siel eri aikaan mut se voi tarkottaa mitä vaan.
Ei me pariskunta olla joten ei hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin löytäneeni naisen, jonka kanssa muodostuu väistämättä erittäin vahva yhteys. Soimme mielestäni samaa säveltä ja ihailin sinua. Olit kaunis, mutta vielä enemmän kuin kauniilta, näytit rakkaalta. Halusin kanssasi arjen. Juhlia en kaivannut, sillä arjessa olisi saanut olla enemmän yhdessä. Elää ja katsella ympäröivää maailmaa yhdessä, välillä reissaten ja välillä terassin sohvalla kesäyötä kuunnellen. Jakaa haaveita ja unelmia, elää aina hetkessä.
Mutta nyt on aika mennä eteenpäin. Jää hyvästi!
Mihin se rakkaustarina tyssäsi?
Ominaistuoksu oli rehellisesti sanoen niin epämiellyttävä, että haaveet aina lähellä ollessa tyssäsi. Ja palasi taas, kun olin kauempana. Jojoa, jota en halunnut.
Huomena mieluumin jäkpotti.
Mitä muuta se voisi tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Huomenna sitten useampi shotti, jospa ne hukuttais surun.
Ehkä sama suunnitelma täällä. Jalkapalloa, viiniä ja kaivatun miettimistä.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentää kyllä edelleen tuo sun yhtäkkinen innostus katsella mun tarinoita. Haluaisitkohan nähdä asap vai riittääkö jos joskus syksyllä tulisin sinne? Ehkä voisin alkaa katselemaan sun tarinoita myös taas?
Asap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin löytäneeni naisen, jonka kanssa muodostuu väistämättä erittäin vahva yhteys. Soimme mielestäni samaa säveltä ja ihailin sinua. Olit kaunis, mutta vielä enemmän kuin kauniilta, näytit rakkaalta. Halusin kanssasi arjen. Juhlia en kaivannut, sillä arjessa olisi saanut olla enemmän yhdessä. Elää ja katsella ympäröivää maailmaa yhdessä, välillä reissaten ja välillä terassin sohvalla kesäyötä kuunnellen. Jakaa haaveita ja unelmia, elää aina hetkessä.
Mutta nyt on aika mennä eteenpäin. Jää hyvästi!
Keneltä kenelle?
Katseltiin lintujen pesiä vuosia sitten.
Olet sivusta. Naiselle, joka tunnistaa sanan kulta.
Itse olet. Hän käyttää minusta nimitystä tärkeä.
Tietäisin yhdet festarit minne haluaisin viedä sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan pelailua ja pelleilyä.
Ilmeisesti tuttua hommaa sulle.
Niin on. Sain siipeeni kun olin tosissaan ensimmäistä kertaa elämässäni. Nyt riitti. Jatkan vanhaan malliin. Kärsimystä, surua, luopumista jne kaikkea vähemmän sillä keinoin. Ei vaan anna itselleen lupaa ottaa ketään tosissaan. Helppoa.
Korjataan tämä.
Ihmettelen vieläkin miten pystynkin ahmimaan ilman että lihon. Turvaa ja lohtua se tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin löytäneeni naisen, jonka kanssa muodostuu väistämättä erittäin vahva yhteys. Soimme mielestäni samaa säveltä ja ihailin sinua. Olit kaunis, mutta vielä enemmän kuin kauniilta, näytit rakkaalta. Halusin kanssasi arjen. Juhlia en kaivannut, sillä arjessa olisi saanut olla enemmän yhdessä. Elää ja katsella ympäröivää maailmaa yhdessä, välillä reissaten ja välillä terassin sohvalla kesäyötä kuunnellen. Jakaa haaveita ja unelmia, elää aina hetkessä.
Mutta nyt on aika mennä eteenpäin. Jää hyvästi!
Keneltä kenelle?
Katseltiin lintujen pesiä vuosia sitten.
Olet sivusta. Naiselle, joka tunnistaa sanan kulta.
Itse olet. Hän käyttää minusta nimitystä tärkeä.
Olette kaikki. Kyseinen nainen on e.
Etsin asuntoa.