Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43417)
Huomaakohan ne muut, kun meidän välillä leijailee sellainen tulikuuma energia? En vaan pysty esittämään etten katsoisi sinua.
Saanko joskus olla aivan lähelläsi ja tuntea ihosi tuoksun kaunis nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin.
Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.
Minäpä kerron, loukkaannuin mm. tästä viestistä täällä: ”Tai sit sä olet itse se hankala ;) usein jos kaikissa muissa ympärillä on vikaa niin yhteinen nimittäjä olet sinä itse”.
Okei, hyvä kun kerroit. Tuo kommentti ei kuitenkaan ollut minulta, onneksi. En halua loukata ihmisiä. Hyvä kun asia selvisi näin nopeasti.
Joskus totuus sattuu
Totuus ja totuus, mitä sinäkin mistään tiedät. Eiköhän valheet satu yhtä paljon.
Jonna? Hyvää yötä, ladyt.
Ee sivukoillisesta. 😙
Tuo ei ollut minulta. Kertomukset olivat minulta. Ja kaikki rakkaudesta. Iltakappaleen saa myös kuunnella. Jätin merkkejä rakkaudesta. Jatkoinkin vielä sitten kommentoimista kun sain hyviä ajatuksia kuitenkin lisää. Hyvää iltaa sinullekin.
Älä nyt kaikkea rakkaudellista omi kuitenkaan..
En tietenkään, tuossa jo hieman korjasinkin tilannetta. Ehkä minut erottaa muista tai sitten ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkeen raskaan rakkauden työn
hän voipuneena nukkuu kupeillani yön.
Unen harso aamuun haipuu
- ja hän. Mieli totuuteen taas taipuu.
Se olikin vain muisto kaukainen,
vain uni enää, kultainen.
Ihana! Kenelle kirjoitat?
Kaivatullehan minä
Se lukee otsikossa, joten ei kannata pitää tollona.
Kun en näe sinua, mieli prosessoi sinua unessa. Hassua miten unessa voi tavoittaa hetkellisesti saman syvän katseen vaikutuksen. Ihan kuin olisit ollut oikeasti siinä. Unessa sanoin sinulle etten pysty tähän enää. Suutelin sinua kuitenkin. nm
Tsemppiä kaikille ketjussa kaipaaville. Toivottavasti saatte kaivattunne oikeassa elämässä.
Viikko 30?
Tarkistin kalenterista ja se on miehelläni ja minulla ensimmäinen lomaviikko. Vuokraamme mielellämme jos hinta on sopiva ja varustelu riittävä. Kiitos parahin tarjouksesta!
Vierailija kirjoitti:
Kun en näe sinua, mieli prosessoi sinua unessa. Hassua miten unessa voi tavoittaa hetkellisesti saman syvän katseen vaikutuksen. Ihan kuin olisit ollut oikeasti siinä. Unessa sanoin sinulle etten pysty tähän enää. Suutelin sinua kuitenkin. nm
Ottaisin itse kokemuksen mieluummin päivätietoisuudessa. Minä muuten näen eniten painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkeen raskaan rakkauden työn
hän voipuneena nukkuu kupeillani yön.
Unen harso aamuun haipuu
- ja hän. Mieli totuuteen taas taipuu.
Se olikin vain muisto kaukainen,
vain uni enää, kultainen.
Ihana! Kenelle kirjoitat?
Kaivatullehan minä
Se lukee otsikossa, joten ei kannata pitää tollona.
No kuule Tuiskun Antille lähti tämä.
Vierailija kirjoitti:
Viikko 30?
Tarkistin kalenterista ja se on miehelläni ja minulla ensimmäinen lomaviikko. Vuokraamme mielellämme jos hinta on sopiva ja varustelu riittävä. Kiitos parahin tarjouksesta!
No mutta, tämäpä kävi näppärästi. Sinä kun olet aina vihjaillut haluavasi päästä näkemään mökkini ja meillä se on tuolloin vapaa. Kyllähän vuokra aina vähän käyttökuluja maksaa, joten win win.
Sanot "Touch me"
Sä haluut olla free
Sekö sen tekee?
Vierailija kirjoitti:
Koska tuut takasin röihin?
Heti kun kutsut sinne takaisin.
Haluan
Aina uudestaan ja uudestaan
Koska olet niin
Ainutlaatuinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikko 30?
Tarkistin kalenterista ja se on miehelläni ja minulla ensimmäinen lomaviikko. Vuokraamme mielellämme jos hinta on sopiva ja varustelu riittävä. Kiitos parahin tarjouksesta!
No mutta, tämäpä kävi näppärästi. Sinä kun olet aina vihjaillut haluavasi päästä näkemään mökkini ja meillä se on tuolloin vapaa. Kyllähän vuokra aina vähän käyttökuluja maksaa, joten win win.
Tokihan olen kiinnostunut, kun olet sillä varustuksella kehunut! Tämähän on loistavaa!
Vierailija kirjoitti:
Koska tuut takasin röihin?
En ole menossa röihin pitkään aikaan. Röissä ei ole nyt mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys 2. Oletko joskus ollut Suviseuroissa?
Ylänuoli = kyllä Alanuoli = en
Kävin kahvilla siellä kaverin kanssa kun olivat tällä paikkakunnalla.
Et halunnut yhteyttä.