Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (43417)

Vierailija
43281/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on matematiikkaa ilman logiikkaa.

Vierailija
43282/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisiko sinua viettää jokin viikonloppu mökilläni?

Kuka kysyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43283/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin sinua väkijoukosta.

Mistähän väkijoukosta?

Suviseuroista

Olet sivusta

Vierailija
43284/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeen raskaan rakkauden työn

hän voipuneena nukkuu kupeillani yön. 

Unen harso aamuun haipuu

- ja hän. Mieli totuuteen taas taipuu. 

Se olikin vain muisto kaukainen, 

vain uni enää, kultainen. 

Vierailija
43285/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin. 

Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.

Minäpä kerron, loukkaannuin mm. tästä viestistä täällä: ”Tai sit sä olet itse se hankala ;) usein jos kaikissa muissa ympärillä on vikaa niin yhteinen nimittäjä olet sinä itse”. 

Okei, hyvä kun kerroit. Tuo kommentti ei kuitenkaan ollut minulta, onneksi. En halua loukata ihmisiä. Hyvä kun asia selvisi näin nopeasti.

Joskus totuus sattuu

Totuus ja totuus, mitä sinäkin mistään tiedät. Eiköhän valheet satu yhtä paljon. 

 

Jonna? Hyvää yötä, ladyt.

Ee sivukoillisesta. 😙

Tuo ei ollut minulta. Kertomukset olivat minulta. Ja kaikki ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠rakkaudesta. Iltakappaleen saa myös kuunnella. Jätin merkkejä ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠rakkaudesta. Jatkoinkin vielä sitten kommentoimista kun sain hyviä ajatuksia kuitenkin lisää. Hyvää iltaa sinullekin. 

Vierailija
43286/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisiko sinua viettää jokin viikonloppu mökilläni?

Joo, ilman muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43287/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisiko sinua viettää jokin viikonloppu mökilläni?

Kuka kysyy?

Hellevi van den Beek

Vierailija
43288/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 

Öitä.

En avaa musalinkkejä, koska se vaatii evästeiden hyväksymisen. Laita kappaleen tiedot tekstinä.

Katso netistä. Kappaleen nimi Tänä yön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43289/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkeen raskaan rakkauden työn

hän voipuneena nukkuu kupeillani yön. 

Unen harso aamuun haipuu

- ja hän. Mieli totuuteen taas taipuu. 

Se olikin vain muisto kaukainen, 

vain uni enää, kultainen. 

Ihana! Kenelle kirjoitat?

Vierailija
43290/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisiko sinua viettää jokin viikonloppu mökilläni?

Joo, ilman muita.

Ok. Me ollaan vaimon kanssa menossa Norjaan viikolla 30. Voisimme vuokrata sen viikonlopun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43291/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkeen raskaan rakkauden työn

hän voipuneena nukkuu kupeillani yön. 

Unen harso aamuun haipuu

- ja hän. Mieli totuuteen taas taipuu. 

Se olikin vain muisto kaukainen, 

vain uni enää, kultainen. 

Kiitos kauniista. Tämä olikin joltakin muulta ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠rakkaudesta.

Vierailija
43292/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihastunut suhun 💙🤗 Sori, kun oon vaan niin outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43293/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 

Öitä.

En avaa musalinkkejä, koska se vaatii evästeiden hyväksymisen. Laita kappaleen tiedot tekstinä.

 

 

Juu ei sulle mulle tolle

Vierailija
43294/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin. 

Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.

Minäpä kerron, loukkaannuin mm. tästä viestistä täällä: ”Tai sit sä olet itse se hankala ;) usein jos kaikissa muissa ympärillä on vikaa niin yhteinen nimittäjä olet sinä itse”. 

Okei, hyvä kun kerroit. Tuo kommentti ei kuitenkaan ollut minulta, onneksi. En halua loukata ihmisiä. Hyvä kun asia selvisi näin nopeasti.

Joskus totuus sattuu

Totuus ja totuus, mitä sinäkin mistään tiedät. Eiköhän valheet satu yhtä paljon. 

 

Jonna? Hyvää yötä, ladyt.

Ee sivukoillisesta. 😙

Tuo ei ollut minulta. Kertomukset olivat minulta. Ja kaikki ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠rakkaudesta. Iltakappaleen saa myös kuunnella. Jätin merkkejä ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠rakkaudesta. Jatkoinkin vielä sitten kommentoimista kun sain hyviä ajatuksia kuitenkin lisää. Hyvää iltaa sinullekin. 

Älä nyt kaikkea rakkaudellista omi kuitenkaan.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43295/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko, jos soitan huomenna yhdeksän ja kymmenen välillä aamusta? 

Vierailija
43296/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisiko sinua viettää jokin viikonloppu mökilläni?

Joo, ilman muita.

Ok. Me ollaan vaimon kanssa menossa Norjaan viikolla 30. Voisimme vuokrata sen viikonlopun.

😃 

Sivu

Vierailija
43297/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuisin mielellään livenä. Ei tekis ees tiukkaa, tykkään selvittää asiat kasvotusten. Vaatis vaan, et olis joku tilanne, jossa oltais kahdestaan. Sen järkkääminen onki sit vaikeampaa.


Ei ole someja eikä numeroita / viestiyhteyttä. En edes tiedä toisen koko nimeä, nii mistä lähtisin etsimäänkään. Nähdään sattumalta kerran 2-3 vuodessa, ja ympärillä on aina ihmisiä, nii vaikea saada tilaisuutta puhua mistään henkilökohtaisemmasta. Ei sillee et olisin ennen tätä kesää edes tajunnut haluavani sitä. 

Tarvisin tuota samaa oman kaivatun kanssa. Sopivan tilanteen. Vaikeaa kun ei ole yhteyttä somessa eikä missään muualla kuin satunnaisesti irl.

Vierailija
43298/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys 2. Oletko joskus ollut Suviseuroissa?

Ylänuoli = kyllä   Alanuoli = en

Kysymys 3, mikä olikaan ketjun otsikko?

Vierailija
43299/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkeen raskaan rakkauden työn

hän voipuneena nukkuu kupeillani yön. 

Unen harso aamuun haipuu

- ja hän. Mieli totuuteen taas taipuu. 

Se olikin vain muisto kaukainen, 

vain uni enää, kultainen. 

Ihana! Kenelle kirjoitat?

Kaivatullehan minä

Vierailija
43300/43418 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys 2. Oletko joskus ollut Suviseuroissa?

Ylänuoli = kyllä   Alanuoli = en

Kysymys 3, mikä olikaan ketjun otsikko?

Etsii kaivattua heinäsuovasta