Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43417)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko sinua viettää jokin viikonloppu mökilläni?
Kuka kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin sinua väkijoukosta.
Mistähän väkijoukosta?
Suviseuroista
Olet sivusta
Jälkeen raskaan rakkauden työn
hän voipuneena nukkuu kupeillani yön.
Unen harso aamuun haipuu
- ja hän. Mieli totuuteen taas taipuu.
Se olikin vain muisto kaukainen,
vain uni enää, kultainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin.
Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.
Minäpä kerron, loukkaannuin mm. tästä viestistä täällä: ”Tai sit sä olet itse se hankala ;) usein jos kaikissa muissa ympärillä on vikaa niin yhteinen nimittäjä olet sinä itse”.
Okei, hyvä kun kerroit. Tuo kommentti ei kuitenkaan ollut minulta, onneksi. En halua loukata ihmisiä. Hyvä kun asia selvisi näin nopeasti.
Joskus totuus sattuu
Totuus ja totuus, mitä sinäkin mistään tiedät. Eiköhän valheet satu yhtä paljon.
Jonna? Hyvää yötä, ladyt.
Ee sivukoillisesta. 😙
Tuo ei ollut minulta. Kertomukset olivat minulta. Ja kaikki rakkaudesta. Iltakappaleen saa myös kuunnella. Jätin merkkejä rakkaudesta. Jatkoinkin vielä sitten kommentoimista kun sain hyviä ajatuksia kuitenkin lisää. Hyvää iltaa sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko sinua viettää jokin viikonloppu mökilläni?
Joo, ilman muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko sinua viettää jokin viikonloppu mökilläni?
Kuka kysyy?
Hellevi van den Beek
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
En avaa musalinkkejä, koska se vaatii evästeiden hyväksymisen. Laita kappaleen tiedot tekstinä.
Katso netistä. Kappaleen nimi Tänä yön.
Vierailija kirjoitti:
Jälkeen raskaan rakkauden työn
hän voipuneena nukkuu kupeillani yön.
Unen harso aamuun haipuu
- ja hän. Mieli totuuteen taas taipuu.
Se olikin vain muisto kaukainen,
vain uni enää, kultainen.
Ihana! Kenelle kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko sinua viettää jokin viikonloppu mökilläni?
Joo, ilman muita.
Ok. Me ollaan vaimon kanssa menossa Norjaan viikolla 30. Voisimme vuokrata sen viikonlopun.
Vierailija kirjoitti:
Jälkeen raskaan rakkauden työn
hän voipuneena nukkuu kupeillani yön.
Unen harso aamuun haipuu
- ja hän. Mieli totuuteen taas taipuu.
Se olikin vain muisto kaukainen,
vain uni enää, kultainen.
Kiitos kauniista. Tämä olikin joltakin muulta rakkaudesta.
Oon ihastunut suhun 💙🤗 Sori, kun oon vaan niin outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
En avaa musalinkkejä, koska se vaatii evästeiden hyväksymisen. Laita kappaleen tiedot tekstinä.
Juu ei sulle mulle tolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannun jos et kerro kun loukkaannut minulle jostakin.
Miksi loukkaannun tästä? Koska sinä häpäiset minut vaikenemalla asiasta.
Minäpä kerron, loukkaannuin mm. tästä viestistä täällä: ”Tai sit sä olet itse se hankala ;) usein jos kaikissa muissa ympärillä on vikaa niin yhteinen nimittäjä olet sinä itse”.
Okei, hyvä kun kerroit. Tuo kommentti ei kuitenkaan ollut minulta, onneksi. En halua loukata ihmisiä. Hyvä kun asia selvisi näin nopeasti.
Joskus totuus sattuu
Totuus ja totuus, mitä sinäkin mistään tiedät. Eiköhän valheet satu yhtä paljon.
Jonna? Hyvää yötä, ladyt.
Ee sivukoillisesta. 😙
Tuo ei ollut minulta. Kertomukset olivat minulta. Ja kaikki rakkaudesta. Iltakappaleen saa myös kuunnella. Jätin merkkejä rakkaudesta. Jatkoinkin vielä sitten kommentoimista kun sain hyviä ajatuksia kuitenkin lisää. Hyvää iltaa sinullekin.
Älä nyt kaikkea rakkaudellista omi kuitenkaan..
Sopiiko, jos soitan huomenna yhdeksän ja kymmenen välillä aamusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko sinua viettää jokin viikonloppu mökilläni?
Joo, ilman muita.
Ok. Me ollaan vaimon kanssa menossa Norjaan viikolla 30. Voisimme vuokrata sen viikonlopun.
😃
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Puhuisin mielellään livenä. Ei tekis ees tiukkaa, tykkään selvittää asiat kasvotusten. Vaatis vaan, et olis joku tilanne, jossa oltais kahdestaan. Sen järkkääminen onki sit vaikeampaa.
Ei ole someja eikä numeroita / viestiyhteyttä. En edes tiedä toisen koko nimeä, nii mistä lähtisin etsimäänkään. Nähdään sattumalta kerran 2-3 vuodessa, ja ympärillä on aina ihmisiä, nii vaikea saada tilaisuutta puhua mistään henkilökohtaisemmasta. Ei sillee et olisin ennen tätä kesää edes tajunnut haluavani sitä.
Tarvisin tuota samaa oman kaivatun kanssa. Sopivan tilanteen. Vaikeaa kun ei ole yhteyttä somessa eikä missään muualla kuin satunnaisesti irl.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys 2. Oletko joskus ollut Suviseuroissa?
Ylänuoli = kyllä Alanuoli = en
Kysymys 3, mikä olikaan ketjun otsikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkeen raskaan rakkauden työn
hän voipuneena nukkuu kupeillani yön.
Unen harso aamuun haipuu
- ja hän. Mieli totuuteen taas taipuu.
Se olikin vain muisto kaukainen,
vain uni enää, kultainen.
Ihana! Kenelle kirjoitat?
Kaivatullehan minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys 2. Oletko joskus ollut Suviseuroissa?
Ylänuoli = kyllä Alanuoli = en
Kysymys 3, mikä olikaan ketjun otsikko?
Etsii kaivattua heinäsuovasta
Elämä on matematiikkaa ilman logiikkaa.