Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43417)
Perheenisä Laurille tsempit.
Ajattelin löytäneeni naisen, jonka kanssa muodostuu väistämättä erittäin vahva yhteys. Soimme mielestäni samaa säveltä ja ihailin sinua. Olit kaunis, mutta vielä enemmän kuin kauniilta, näytit rakkaalta. Halusin kanssasi arjen. Juhlia en kaivannut, sillä arjessa olisi saanut olla enemmän yhdessä. Elää ja katsella ympäröivää maailmaa yhdessä, välillä reissaten ja välillä terassin sohvalla kesäyötä kuunnellen. Jakaa haaveita ja unelmia, elää aina hetkessä.
Mutta nyt on aika mennä eteenpäin. Jää hyvästi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan pelailua ja pelleilyä.
Ilmeisesti tuttua hommaa sulle.
Niin on. Sain siipeeni kun olin tosissaan ensimmäistä kertaa elämässäni. Nyt riitti. Jatkan vanhaan malliin. Kärsimystä, surua, luopumista jne kaikkea vähemmän sillä keinoin. Ei vaan anna itselleen lupaa ottaa ketään tosissaan. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin löytäneeni naisen, jonka kanssa muodostuu väistämättä erittäin vahva yhteys. Soimme mielestäni samaa säveltä ja ihailin sinua. Olit kaunis, mutta vielä enemmän kuin kauniilta, näytit rakkaalta. Halusin kanssasi arjen. Juhlia en kaivannut, sillä arjessa olisi saanut olla enemmän yhdessä. Elää ja katsella ympäröivää maailmaa yhdessä, välillä reissaten ja välillä terassin sohvalla kesäyötä kuunnellen. Jakaa haaveita ja unelmia, elää aina hetkessä.
Mutta nyt on aika mennä eteenpäin. Jää hyvästi!
Keneltä kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko, jos soitan huomenna yhdeksän ja kymmenen välillä aamusta?
Ainakin seitsemälle yläpeukuttajalle sopii. Soita ihmeessä, pidän teille peukkuja!
Sopiiko, jos soitan Paranoidin?
Vierailija kirjoitti:
En rakastu enää ikinä. Nyt riitti.
Tutut sanat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin löytäneeni naisen, jonka kanssa muodostuu väistämättä erittäin vahva yhteys. Soimme mielestäni samaa säveltä ja ihailin sinua. Olit kaunis, mutta vielä enemmän kuin kauniilta, näytit rakkaalta. Halusin kanssasi arjen. Juhlia en kaivannut, sillä arjessa olisi saanut olla enemmän yhdessä. Elää ja katsella ympäröivää maailmaa yhdessä, välillä reissaten ja välillä terassin sohvalla kesäyötä kuunnellen. Jakaa haaveita ja unelmia, elää aina hetkessä.
Mutta nyt on aika mennä eteenpäin. Jää hyvästi!
Keneltä kenelle?
Katseltiin lintujen pesiä vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan pelailua ja pelleilyä.
Ilmeisesti tuttua hommaa sulle.
Niin on. Sain siipeeni kun olin tosissaan ensimmäistä kertaa elämässäni. Nyt riitti. Jatkan vanhaan malliin. Kärsimystä, surua, luopumista jne kaikkea vähemmän sillä keinoin. Ei vaan anna itselleen lupaa ottaa ketään tosissaan. Helppoa.
Mistä päättelit että hän ei ollut tosissaan?
Miehen hyvinmuodostuneet pakaralihakset 🍑😘
En tiiä ootko nykyään vapaa vai ootteko vielä yhessä. Käytte nykyään siel eri aikaan mut se voi tarkottaa mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin löytäneeni naisen, jonka kanssa muodostuu väistämättä erittäin vahva yhteys. Soimme mielestäni samaa säveltä ja ihailin sinua. Olit kaunis, mutta vielä enemmän kuin kauniilta, näytit rakkaalta. Halusin kanssasi arjen. Juhlia en kaivannut, sillä arjessa olisi saanut olla enemmän yhdessä. Elää ja katsella ympäröivää maailmaa yhdessä, välillä reissaten ja välillä terassin sohvalla kesäyötä kuunnellen. Jakaa haaveita ja unelmia, elää aina hetkessä.
Mutta nyt on aika mennä eteenpäin. Jää hyvästi!
Keneltä kenelle?
Katseltiin lintujen pesiä vuosia sitten.
Olet sivusta. Naiselle, joka tunnistaa sanan kulta.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin löytäneeni naisen, jonka kanssa muodostuu väistämättä erittäin vahva yhteys. Soimme mielestäni samaa säveltä ja ihailin sinua. Olit kaunis, mutta vielä enemmän kuin kauniilta, näytit rakkaalta. Halusin kanssasi arjen. Juhlia en kaivannut, sillä arjessa olisi saanut olla enemmän yhdessä. Elää ja katsella ympäröivää maailmaa yhdessä, välillä reissaten ja välillä terassin sohvalla kesäyötä kuunnellen. Jakaa haaveita ja unelmia, elää aina hetkessä.
Mutta nyt on aika mennä eteenpäin. Jää hyvästi!
Mihin se rakkaustarina tyssäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihastunut suhun 💙🤗 Sori, kun oon vaan niin outo.
Tämäpä mairitteleva kaipaus. Oot ihastunut, koska olet outo, ja pyydät sitä anteeksi. Mielellään en kokisi kaivatun ihastuneen minuun vain outouttaan ja sitä vielä jotenkin pahoittelevan. 😅
Ei tarkoittanut tuota
-sivusta
Tajusin. Näin vaan paikan hauskalle kierolla huumorille. Sitä saa kaivattu kestää, jos kanssani alkaa.
PS. Ei hämäläisille
Eipä haittaa. Pidän itsestäni huolta.