Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43417)
Juu, mä sanon "touch me".
Vapaa? You'll see.
Ota mut kii!
Rakastin silloin ja rakastan nyt
Pidä itsestäsi huolta 🙏
vuosia halusin sieltä pois ja nyt kaipaan kipeästi niitä kulmia, sun syy pelkästään varmaan, kaipaan sinne koska oot ehkä siellä ja asiat oli jollain tavalla tuttuja ja toistan, sä olet ehkä siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenet meistä haluaisit tavata? Vai etkö ketään?
Teistä en ikinä ketään. Kukaan ketjussa ei vaikuta mitenkään mielenkiintoiselta.
Tiedän, että olen poikkeus sääntöön.Minua ei taas kiinnosta tippaakaan mielenkiintoiset ihmiset. Haluan tavata tavallisia ihmisiä ,omine haasteineen ja murheineen.Liialliset ilopillerit ja omalla egolla mahtailijat eivät kiinnosta. Sivusta
Mitä sitten? Ei tämä muuta mitään mitä teistä ajatelen, joten miksi kirjoitit tämän viestini perään?
Olit niin kiihkeä,
että se tatuoitui minuun.
Se paloi polttomerkkinä ihooni:
ikuinen intohimoni.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihastunut suhun 💙🤗 Sori, kun oon vaan niin outo.
Tämäpä mairitteleva kaipaus. Oot ihastunut, koska olet outo, ja pyydät sitä anteeksi. Mielellään en kokisi kaivatun ihastuneen minuun vain outouttaan ja sitä vielä jotenkin pahoittelevan. 😅
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisiko sinua viettää jokin viikonloppu mökilläni?
Ei. Viikonloput on aina buukattu, en irtoa mihinkään. Arkena vois sopia, jos katsotaan kalentereita syksystä alkaen.
Päästän irti susta. En yritä enää. En sano mitään enää. Nyt kuiskaan vaan tähän iltaan ilmoille, että rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Et halunnut yhteyttä.
Itse asiassa just sitä halusin. Sitä on vaikea pitää yllä, jos toinen lopettaa vastaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihastunut suhun 💙🤗 Sori, kun oon vaan niin outo.
Tämäpä mairitteleva kaipaus. Oot ihastunut, koska olet outo, ja pyydät sitä anteeksi. Mielellään en kokisi kaivatun ihastuneen minuun vain outouttaan ja sitä vielä jotenkin pahoittelevan. 😅
Ihastuin sinuun, koska olen perv*rssi.
Vierailija kirjoitti:
Päästän irti susta. En yritä enää. En sano mitään enää. Nyt kuiskaan vaan tähän iltaan ilmoille, että rakastan sua.
Kaikkesi teit! 👏🏽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkeen raskaan rakkauden työn
hän voipuneena nukkuu kupeillani yön.
Unen harso aamuun haipuu
- ja hän. Mieli totuuteen taas taipuu.
Se olikin vain muisto kaukainen,
vain uni enää, kultainen.
Ihana! Kenelle kirjoitat?
Kaivatullehan minä
Se lukee otsikossa, joten ei kannata pitää tollona.
No miksi sitten kysyt? Pidätkö tollona? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihastunut suhun 💙🤗 Sori, kun oon vaan niin outo.
Tämäpä mairitteleva kaipaus. Oot ihastunut, koska olet outo, ja pyydät sitä anteeksi. Mielellään en kokisi kaivatun ihastuneen minuun vain outouttaan ja sitä vielä jotenkin pahoittelevan. 😅
Ei tarkoittanut tuota
-sivusta
masentaa, surettaa, ikävöin, en ymmärrä miten elämä keikahti tällä tavalla jälleen oudosti
En rakastu enää ikinä. Nyt riitti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Jatkan pelailua ja pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
masentaa, surettaa, ikävöin, en ymmärrä miten elämä keikahti tällä tavalla jälleen oudosti
Millä tavalla?
Hämmentää kyllä edelleen tuo sun yhtäkkinen innostus katsella mun tarinoita. Haluaisitkohan nähdä asap vai riittääkö jos joskus syksyllä tulisin sinne? Ehkä voisin alkaa katselemaan sun tarinoita myös taas?
katoin HSL oppaasta, oot ehkä n. 10km päässä musta jos oot siellä missä otaksun