Työttömät kaikki hoitokouluun mars mars..!!!!
Työttömät KAIKKI hoitokouluun jolloin uusia hoitajia saadaan erilaisiin laitoksiin hoitajiksi. Työllisyys 100% ja palkka hyvä jolloin yhteiskunnan ei tarvitse maksaa erilaisia tukia. Jokainen kyllä pystyy hoitotyöhön.
Kommentit (31)
Ei mua huolita sinne koulutukseen. Olen monesti kokeillut.
sinne vaan kaikki nistit....hyvä tulee
Ei kiitos
En lähde työntää sormia mummojen perseeseen ja etoo se hajukin, tietysti jos siitä maksetaan joku 10k kuussa voisin harkita
Sä voisit mennä ap hoitoon. Olet sen tarpeessa.
Mulla on Kela gold ja siitä en luovu!
Vierailija kirjoitti:
Hoitokoulu? Mikä se on?
Iigorin käännöskoneesta se on. Ilmiantoon kaikki nämä trollaukset.
Vierailija kirjoitti:
Hoitokouluun?
Just tämä. Ei ole olemassa mitään hoitokouluja. Tästä voi päätellä jotain aloittajan perehtyneisyydestä asioihin. Valitettavasti maan päättäjillä tuntuu olevan juuri tämä tietotaso esim. vanhusten hoidon tilasta. On hoitokouluja ja vanhainkoteja.
Jos otettaisiin ensin opiskelemaan kaikki jotka haluaa ja on hakenut kouluun. Jos se ei riitä niin mietitään sitten uudestaan.
En täytä sosiaali- ja terveysalan terveysvaatimuksia. Joten koulusta ei minull ole mitään hyötyä kun en voi alalle työllistyä
Hoitokoulu on uusi Poliisiopisto. Varsinainen naurupommi!
Saako siellä söpöiltä hoitsuilta pillua, jos keski-ikäisenä miehenä lähden hoitokouluun?
Jos en saa, en lähde.
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä söpöiltä hoitsuilta pillua, jos keski-ikäisenä miehenä lähden hoitokouluun?
Jos en saa, en lähde.
Mummoilta saa.
Olen oman osani niitä vanhusten takalistoja pessyt. Nyt minä olen lopun elämäni työtön, omasta tahdostani. 40v töitä takana jo riittää.
Vierailija kirjoitti:
Jos otettaisiin ensin opiskelemaan kaikki jotka haluaa ja on hakenut kouluun. Jos se ei riitä niin mietitään sitten uudestaan.
tämä. Ja lisäksi pois kaikki typeryydet, kuten pakollinen k-rokote
Niihin kouluihin on kiintiöt, että kuinka monta voidaan ottaa opiskelemaan. Hakijamäärät on ylittäneet suurestikkin tarjottujen paikkojen määrän
Jaa taas perus vajaa trolli itkemässä täälä. Luuseri mikä luuseri
Mutku ei huvita. Mieluummin mää mars mars sun lompakolle.