Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43194)
Vierailija kirjoitti:
Miten sinuun saa yhteyden?
Nauti vkl. matkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#160 ei ole jatkumoa Eeltä.
Kylpä
Onks sulla ärrä vika
Vierailija kirjoitti:
Kumman valitsisit ennemmin:
1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä
2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?
Mulla on ilmeisesti niin tiukka tilanne, et pakko valita tuo ensimmäinen. 😃 Rakastan sua kaivattuni, täällä siis kun muualla en uskalla! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Kumman valitsisit ennemmin:
1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä
2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?
2. Kyllä, yhä edelleenkin. Valitsin tämän vaihtoehdon jo vuosia sitten ihan oikeassa elämässä.
Satutat mua tällä hiljaisuudella tosi paljon 🥺 Ei ole reilua.
Tänään vipu oli punaisella.
Vierailija kirjoitti:
Satutat mua tällä hiljaisuudella tosi paljon 🥺 Ei ole reilua.
Eli kuka
Vierailija kirjoitti:
Miten sinuun saa yhteyden?
~
Sinne saa meilata kuka tahansa/
koska tahansa. [Vastaan 24h kuluessa].
Kukaan muu ei käytä älylaitteitani.
Vain minä yksin omaan pääsyn
lukemaan > g-boksiin saapuneet viestit.
Savolaiset - yhtä lailla tervetuloa.
~
*Heitä ei ole toistaiseksi näkynyt ainoatakaan. X
Vierailija kirjoitti:
Miten sinuun saa yhteyden?
Jos näkisimme, siitä se yhteys tulisi. Tietysti myös fb.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satutat mua tällä hiljaisuudella tosi paljon 🥺 Ei ole reilua.
Eli kuka
Mun rakas oma mussukka, mummojen sankari 🥺
Vierailija kirjoitti:
Miten sinuun saa yhteyden?
Puhelinnumero löytyy Fonectasta, jos olet hukannut. Postiakin saa lähettää tai tuoda ;)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Minkä artistin tai yhtyeen keikalle menisit kaivattusi kanssa?
Jamppa Tuomista vois lähtee kuunteleen murun kanssa
Nukahtiko se yksi reppana sen Thaitytön viekkuun? Onkohan sillä vielä munuvainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinuun saa yhteyden?
~
Sinne saa meilata kuka tahansa/
koska tahansa. [Vastaan 24h kuluessa].
Kukaan muu ei käytä älylaitteitani.
Vain minä yksin omaan pääsyn
lukemaan > g-boksiin saapuneet viestit.
Savolaiset - yhtä lailla tervetuloa.
~
*Heitä ei ole toistaiseksi näkynyt ainoatakaan. X
Elli, mä mielummin puhuisin, kuin kirjoittelisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Minkä artistin tai yhtyeen keikalle menisit kaivattusi kanssa?
Jamppa Tuomista vois lähtee kuunteleen murun kanssa
Olen mukana jos live-keikka. Vai onko se unalive-keikka paremminkin?
Onkohan tuo supppperfanini
alanuolinainen
sama kuin 'vitu pêdari'-tyyppi..?
..
Retorinen kyssä vain.. I'm her
twisted obsession, I do know.. x
Vierailija kirjoitti:
Nukahtiko se yksi reppana sen Thaitytön viekkuun? Onkohan sillä vielä munuvainen?
Ei ketään kiinnosta
🤓
Laittakeepa meiliä,
murupallerot! X
🥕
Tule käymään :)