Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (43067)

Vierailija
42981/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpaansa saaneilla incel-miehillä alkaa pyörimään tähtiä silmissä mutta jännämiehillä enkeleitä ympärillään.

Vierailija
42982/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorasva yäk, mut muita rasvoja vois kyl levitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42983/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä susta tykkäänkään! 🧡

Vierailija
42984/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jo snäppi täynnä läähättäjiä. Ota joku niistä ja jätä mut rauhaan.

Vierailija
42985/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turpaansa saaneilla incel-miehillä alkaa pyörimään tähtiä silmissä mutta jännämiehillä enkeleitä ympärillään.

Kuka on saanut käkättimeen?

Vierailija
42986/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartten vaan kaivatun ja auton ja sit voidaan suhata Suomen ja Välimeren väliä. Tää se on elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42987/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihanaa levittää aurinkorasvaa kaivatun vartalolle 😍 Tosin saattaisin ohjata hänet aurinkovarjon suojiin kaiken varalta, ettei pala.

nn

Vierailija
42988/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtekääs nyt ketjusta märehtimästä ja näyttäkää se onnenne jotenkin täällä Suomessa. En usko ennen kuin näen.

 

Loppu.

1. No et sinäkään kyllä kovin onnelliselta vaikuta.

2. Mene itse

3. Kuulostat ihan märehtijältä.

Onnellisia ovat ne jotka uskaltavat elää, yritä ymmärtää tämä. Ymmärrys tapahtuu aivoissa.

Ai ja sinä määrittelet mikä on elämistä? Ja uskaltamista elää 🤣

Sä et nyt ihan tajua. Jokainen tietenkin itse määrittelee sen omalta kohdaltaan

 

Sivusta

Mitä sit vaahtoot siinä, et kaikkien pitää "lähteä ketjusta märehtimästä, ja näyttää jotenkin onnensa täällä suomessa" ? Itse olet ketjussa myös märehtimässä 🤦🏻‍🤣 Eikö ed mainittu voi olla onnellinen? Eli sinäkään et ole. Huhhuh. Tehdäänpäs niin et mene sinä edeltä 👍

Siis tarkoitatko että ei voi olla onnellinen irl jos käväisee välillä tässä ketjussa? Kun meillä useimmilla on muutakin elämää kuin tämä ketju/palsta.

No sehän se sun aloitus oli 🤦🏻‍🤣🤣🤣

Tulin sivusta.

Älä vastaa hänelle,ikinä.Hän jankkaa maailman tappiin joka asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42989/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on jo snäppi täynnä läähättäjiä. Ota joku niistä ja jätä mut rauhaan.

Kaikenlaista omituista kaveripyyntöä siellä on tullutkin. 

Vierailija
42990/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartten vaan kaivatun ja auton ja sit voidaan suhata Suomen ja Välimeren väliä. Tää se on elämää.

Oletko lentopelkoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42991/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois ihanaa levittää aurinkorasvaa kaivatun vartalolle 😍 Tosin saattaisin ohjata hänet aurinkovarjon suojiin kaiken varalta, ettei pala.

nn

Lepakoilla on.. proteiinin puutostila,,!! ;)) kis kis kiisselille..

Vierailija
42992/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pelkää pieni laumani

Yeshua on ainoa ihminen maailmassa, jota on turvallista sokeasti seurata. No,  pari muutakin, Jeesuksen äiti Maria jne. Mutta ei mitkään tavalliset kuolevaiset kuten yhteisöjen johtomiehet sun muut, syntisiä pakanoita siinä kuin muutkin.

Pelkkä Yeshua. Häntä voi seurata vaikka silmät kiinni, jos väsyttää liikaa, eikä siltikään joudu koskaan harhaan. Edes kovimmassa kaipauksessa... 

Minä uskon niin kuin katoliset Mariasta. Ei Jeesuksen äiti mikään random nainen ollut. 

Aha. Mulle Maria on oikeamielisen ihmisen esikuva, josta voi ottaa mallia. Mutta vain luotu ihminen. Yeshua taas on kaiken Luoja, Pelastaja, Vapahtaja, Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas. Siinä on se ero.

Raamattu kuvaa Mariaa siunatuimmaksi, ei tavalliseksi luoduksi: Siunattu olet sinä, naisista siunatuin, ja siunattu sinun kohtusi hedelmä!


Ja: "Tästä lähtien kaikki sukupolvet ylistävät minua autuaaksi."  
 

Tässä on kyse syvällisemmistä teologiasta enkä jaksa nyt mennä siihen,  mutta se on ihan perusteltua hengellisessä mielessä miksi alkuperäinen kirkko eli katolinen kirkko antaa sen aseman Marialle kuin antaa.  Esim. Mariasta käytetty kreikan sana kekharitōmenē tarkoittaa pysyvää armon tilaa, ei väliaikaista. Maria on kaikkien kristittyjen äiti, Jumalan äiti, taivaiden valtiatar, ei nähnyt kuolemaa vaan otettiin suoraan taivaaseen. 
Aina kun luovutaan alkuperäisestä traditiosta ja kristinuskon mystiikasta, niin alkaa maallikoiden sähellys ja asioista ymmärtämättömyys.

En jaks jankata. Minut pelastaa Jeesus, ei Maria. Aamen ja heippa.

"Ei kukaan muu voi pelastaa kuin hän. Mitään muuta nimeä, joka meidät pelastaisi, ei ole ihmisille annettu koko taivaankannen alla." 

Apostolien teot 4:12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42993/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartten vaan kaivatun ja auton ja sit voidaan suhata Suomen ja Välimeren väliä. Tää se on elämää.

Oletko lentopelkoinen?

Kumpiko vaihtoehto on ympäristöllä haitallisempaa 200ihmistä lentää 3000km matkan vai saman matkan kulkeminen 50 polttomoottori henkilöautolla ?

Vierailija
42994/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä tykkää katsoa ja.. kuunela kun,, tytöt "painii" kesken:ään.. ;)) ja haistaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42995/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaipuu sun lähelle. Mulla on ikävä sua. Tiedän et sullakin on. Rakastan sua. Tää holjaisuus raastaa. Sanon tämän tänne. Koska haluan antaa sulle tilaa erota kokonaan, kadota mun elämästä, jos haluat. 

 

Rakas Kaivattu,

> tuo ei Eeltä. x

Vierailija
42996/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm.. lesboseksin kiimatuoksut herätää kyllä,,!! uneliaan:kin kärmeen.. huh....!!!!!

Vierailija
42997/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turpaansa saaneilla incel-miehillä alkaa pyörimään tähtiä silmissä mutta jännämiehillä enkeleitä ympärillään.

Taasko soitit suutas ja tuli nenukki kipeeks?

Vierailija
42998/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin. 

En nyt tiedä, älä ainakaan rupea vastuuttomaksi, se ei tee sinusta vapaata ihmistä. 

Yhteiskuntaan kuuluu sopeutua, aina kaikki ei mene oman mielen mukaan mutta se oma elämä kannattaa sovittaa tähän yhteiskuntaan.

Ei ole tarkoitus että jokainen ihminen elää täysin mielivaltaista elämää eli järki täytyisi pitää päässä kuitenkin.

Rupean todellakin elämään mielivaltaisen vapaata elämää. Tässä on niin paljon jo kärsimystä elämässä koettu, että ei maksa vaivaa yrittää mahduttaa itseään johonkin miten muiden mielestä kuuluisi elää. 

Tuo on täysin ok elää oman mielen mukaan, kunhan ei satuta muita 👍 

Joskus tekis mieli rä jäyttää koko maapallo, mua on sen verran paljon ihmisten toimesta satutettu. Hurt people hurt people.

Ketäpä meistä ei olisi satutettu.

Joskus itse satuttaa itseään pahimmin.

Vierailija
42999/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedällä on rokote neula,, lepsouteen..!! tyttö ottaa kiltisti ja,, saa sitten..?? tikkarin.. rokoteen ssaa myös perä ruiskeena;)))

Vierailija
43000/43067 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setä tykkää katsoa ja.. kuunela kun,, tytöt "painii" kesken:ään.. ;)) ja haistaa..

Lopeta koutsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi