Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (87239)
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Näetkö häntä irl kesän aikana?
Välttelen koska en jaksaisi panna nin kauhean paljon mihin se johtaisi.
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia.
En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.
Sitä sä oot edelleenkin, sen kuulee sun sävyistäsi. Älä vertaa itseäsi häneen.
Olitko mammapalstalla kun yhytin sut puhelimelta? Ehkä olit jopa tässä ketjussa ;)
Leppoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Höh. Tienaako ai-osaajat enemmän kuin me tavikset?
Kukaan tavallisista ihmisistä ei ole varmuudella autuas koko elämänsä ajan, niin että voidaan puhua varmuudella pysyvästä tilasta. Marian kohdalla kyse oli pysyvästä tilasta jo tämän eläessä täällä ihmisenä.
Ihana lukea ketju näin nopsaan. Kaikki vastausviestit ovat chattaajien.
Vierailija kirjoitti:
Jos saadaan sovittua treffit. Mä kyl haluaisin, mut en tiedä hänestä, kun ei oikein edes tunnetakaan. Huoh!
Miksi, oi miksi on niin vaikea keskittyä uskontoihin niitä käsittelevissä ketjuissa? Miksi? No, tiedänhän minä, että usko ja henkinen alikehittyneisyys kulkevat käsi kädessä. Silti luulisi, että tyhminkin ymmärtäisi, mutta eivät vaikuta ymmärtävän. Ehkä olisi aika aloittaa muutaman kymmenen sivun kestävä keskustelu Jeesuksen seksisuhteista ja uskovaisten insesmistä. Sitä he lopulta haluavat, sillä tietävät oikein hyvin sen olevan seuraus tästä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisit mieltä, jos kasvattaisin muhkean kesäparran? Sopisikohan se minulle? Tuntisitkohan enää minua?
Tuntisin toki, mutta älä kuitenkaan tee sitä Pirjo.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti törmätään. Mutta mikään ei ole nyt varmaa.
Pupu! Tuijottelin taas sun kuvia, oot uskomattoman kaunis ja seksikäs! 😍😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia.
En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.
Sitä sä oot edelleenkin, sen kuulee sun sävyistäsi. Älä vertaa itseäsi häneen.
Höpö höpö! En enää välitä negaajista ja teen kivoja juttuja ja elämä on sata kertaa parempaa. Kokeile sinäkin pient positiivisuutta ;)
Jeesus Yeshua paransi minut parantumattomasta sairaudesta. Siihen ei kyennyt lääketiede, kristinusko, Maria tai kukaan muukaan. Olen siitä ikuisesti kiitollinen, eikä muiden mielipiteet hetkauta milliäkään. :)
Yks spämmää Jeesusta, toinen otsikosta ja sitten vastatte vielä näille ja myös heille jotka ovat jo vastanneet näille.Rattaan pyörä pyörii aina vaan.
Onko liian vaikeaa olla erimieltä hiljaa mitenkään sitä osoittamatta, kun tiedätte mihin se johtaa.
Kansalaiset, medborgare, rauhoitutaan ja palataan aiheeseen.
Oli joskus tunne et voitais nähdä heinäkuussa mutta en tiedä