Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (43125)

Vierailija
42961/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihminen, joka einole tyytyväinen itseensä ja elämäänsä yrittää vetää muitakin mukaansa suohon.

Vierailija
42962/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas nopea "lukea" kymmenen sivua, kun 98% viesteistä voi ohittaa parin sanan perusteella. Pelkkää ohista joka ei kiinnosta ketään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42963/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtekääs nyt ketjusta märehtimästä ja näyttäkää se onnenne jotenkin täällä Suomessa. En usko ennen kuin näen.

 

Loppu.

1. No et sinäkään kyllä kovin onnelliselta vaikuta.

2. Mene itse

3. Kuulostat ihan märehtijältä.

Onnellisia ovat ne jotka uskaltavat elää, yritä ymmärtää tämä. Ymmärrys tapahtuu aivoissa.

Ai ja sinä määrittelet mikä on elämistä? Ja uskaltamista elää 🤣

Sä et nyt ihan tajua. Jokainen tietenkin itse määrittelee sen omalta kohdaltaan

 

Sivusta

Mitä sit vaahtoot siinä, et kaikkien pitää "lähteä ketjusta märehtimästä, ja näyttää jotenkin onnensa täällä suomessa" ? Itse olet ketjussa myös märehtimässä 🤦🏻‍🤣 Eikö ed mainittu voi olla onnellinen? Eli sinäkään et ole. Huhhuh. Tehdäänpäs niin et mene sinä edeltä 👍

Vierailija
42964/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miss you 🥺

Tuu mun luo rakas.

Tulisin, jos tietäisin missä oot. 😊 Sivu

Kiitos kun laitoit ”sivu”🤗 Mutta kyllä muakin kiinnostaisi tietää kaivatun lokaatio! Ap

Kävin uimassa ja nyt otan rannalla aurinkoa. Kauankohan tässä kannattaa paistaa itseään, ettei pääse kärähtämään?

Vierailija
42965/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-mies kaipaa lomailijaa.

Vierailija
42966/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia. 

 

En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.

Sivusta huutelen: kannattaa katsoa pitääkö joku lähi-kaveripiirissä negatiivisuuden ja märehtimisen kehää pyörimässä. Jotkut nauttivat draamasta ja menneiden draamasta märehtimisestä, muistuttelusta. Kontrollin menettäminen, kateus takana? Ei tiedä.

 

Joskus täytyy tapahtua lähi- tai kaveripiirissä muutos, jotta pääsee kehittymään.

Totta, negaajia ja lannistajia ei kannata pitää kaveripiirissään. Tai kannattaa ainakin ottaa etäisyyttä heihin ja heidän juttuihinsa.  Itselläni oli parikin tällaista tyyppiä, jotka yrittivät vain alentaa minua. Kun ei enää välitä heidän jutuistaan vaan elää iloisena just niin kuin haluaa, niin näyttääpä heitä nyt harmittavan.

Itse päästästänyt irti, jos ei anneta tilaa, vaan pidetään menneissä ja menneisyydessä kiinni. En ole sama ihminen mikä olin esim. Viisi tai jopa kymmenen/parisen kymmentä vuotta sitten. Joidenkin on vaikeaa ymmärtää se, että ihminen muuttuu elämän kulkiessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42967/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaipuu sun lähelle. Mulla on ikävä sua. Tiedän et sullakin on. Rakastan sua. Tää holjaisuus raastaa. Sanon tämän tänne. Koska haluan antaa sulle tilaa erota kokonaan, kadota mun elämästä, jos haluat. 

Mitä on holjaisuus?

Holjaisuus on sitä kun toinen vielä haluaa mut on vaan hiljaa 😁

Vierailija
42968/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, voisin näyttää sinulle tähtitaivaan ja tuoda valon pimeään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42969/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas nopea "lukea" kymmenen sivua, kun 98% viesteistä voi ohittaa parin sanan perusteella. Pelkkää ohista joka ei kiinnosta ketään

Sehän on täällä ihan jokapäiväistä. Mieluummin toki tällaista suht järkevää keskustelua lukee kuin sitä iänikuista trollaamista.

Vierailija
42970/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miss you 🥺

Tuu mun luo rakas.

Tulisin, jos tietäisin missä oot. 😊 Sivu

Kiitos kun laitoit ”sivu”🤗 Mutta kyllä muakin kiinnostaisi tietää kaivatun lokaatio! Ap

Kävin uimassa ja nyt otan rannalla aurinkoa. Kauankohan tässä kannattaa paistaa itseään, ettei pääse kärähtämään?

Ei ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42971/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtekääs nyt ketjusta märehtimästä ja näyttäkää se onnenne jotenkin täällä Suomessa. En usko ennen kuin näen.

 

Loppu.

1. No et sinäkään kyllä kovin onnelliselta vaikuta.

2. Mene itse

3. Kuulostat ihan märehtijältä.

Onnellisia ovat ne jotka uskaltavat elää, yritä ymmärtää tämä. Ymmärrys tapahtuu aivoissa.

Ai ja sinä määrittelet mikä on elämistä? Ja uskaltamista elää 🤣

Sä et nyt ihan tajua. Jokainen tietenkin itse määrittelee sen omalta kohdaltaan

 

Sivusta

Mitä sit vaahtoot siinä, et kaikkien pitää "lähteä ketjusta märehtimästä, ja näyttää jotenkin onnensa täällä suomessa" ? Itse olet ketjussa myös märehtimässä 🤦🏻‍🤣 Eikö ed mainittu voi olla onnellinen? Eli sinäkään et ole. Huhhuh. Tehdäänpäs niin et mene sinä edeltä 👍

Siis tarkoitatko että ei voi olla onnellinen irl jos käväisee välillä tässä ketjussa? Kun meillä useimmilla on muutakin elämää kuin tämä ketju/palsta.

Vierailija
42972/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en trollaa 😜😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42973/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeutta päivääsi murunen 😘

Vierailija
42974/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtekääs nyt ketjusta märehtimästä ja näyttäkää se onnenne jotenkin täällä Suomessa. En usko ennen kuin näen.

 

Loppu.

1. No et sinäkään kyllä kovin onnelliselta vaikuta.

2. Mene itse

3. Kuulostat ihan märehtijältä.

Onnellisia ovat ne jotka uskaltavat elää, yritä ymmärtää tämä. Ymmärrys tapahtuu aivoissa.

Ai ja sinä määrittelet mikä on elämistä? Ja uskaltamista elää 🤣

Sä et nyt ihan tajua. Jokainen tietenkin itse määrittelee sen omalta kohdaltaan

 

Sivusta

Mitä sit vaahtoot siinä, et kaikkien pitää "lähteä ketjusta märehtimästä, ja näyttää jotenkin onnensa täällä suomessa" ? Itse olet ketjussa myös märehtimässä 🤦🏻‍🤣 Eikö ed mainittu voi olla onnellinen? Eli sinäkään et ole. Huhhuh. Tehdäänpäs niin et mene sinä edeltä 👍

Siis tarkoitatko että ei voi olla onnellinen irl jos käväisee välillä tässä ketjussa? Kun meillä useimmilla on muutakin elämää kuin tämä ketju/palsta.

No sehän se sun aloitus oli 🤦🏻‍🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42975/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pelkää pieni laumani

Yeshua on ainoa ihminen maailmassa, jota on turvallista sokeasti seurata. No,  pari muutakin, Jeesuksen äiti Maria jne. Mutta ei mitkään tavalliset kuolevaiset kuten yhteisöjen johtomiehet sun muut, syntisiä pakanoita siinä kuin muutkin.

Pelkkä Yeshua. Häntä voi seurata vaikka silmät kiinni, jos väsyttää liikaa, eikä siltikään joudu koskaan harhaan. Edes kovimmassa kaipauksessa... 

Minä uskon niin kuin katoliset Mariasta. Ei Jeesuksen äiti mikään random nainen ollut. 

Aha. Mulle Maria on oikeamielisen ihmisen esikuva, josta voi ottaa mallia. Mutta vain luotu ihminen. Yeshua taas on kaiken Luoja, Pelastaja, Vapahtaja, Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas. Siinä on se ero.

Raamattu kuvaa Mariaa siunatuimmaksi, ei tavalliseksi luoduksi: Siunattu olet sinä, naisista siunatuin, ja siunattu sinun kohtusi hedelmä!


Ja: "Tästä lähtien kaikki sukupolvet ylistävät minua autuaaksi."  
 

Tässä on kyse syvällisemmistä teologiasta enkä jaksa nyt mennä siihen,  mutta se on ihan perusteltua hengellisessä mielessä miksi alkuperäinen kirkko eli katolinen kirkko antaa sen aseman Marialle kuin antaa.  Esim. Mariasta käytetty kreikan sana kekharitōmenē tarkoittaa pysyvää armon tilaa, ei väliaikaista. Maria on kaikkien kristittyjen äiti, Jumalan äiti, taivaiden valtiatar, ei nähnyt kuolemaa vaan otettiin suoraan taivaaseen. 
Aina kun luovutaan alkuperäisestä traditiosta ja kristinuskon mystiikasta, niin alkaa maallikoiden sähellys ja asioista ymmärtämättömyys.

Vierailija
42976/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaipuu sun lähelle. Mulla on ikävä sua. Tiedän et sullakin on. Rakastan sua. Tää holjaisuus raastaa. Sanon tämän tänne. Koska haluan antaa sulle tilaa erota kokonaan, kadota mun elämästä, jos haluat. 

n-n? 

Vierailija
42977/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miss you 🥺

Tuu mun luo rakas.

Tulisin, jos tietäisin missä oot. 😊 Sivu

Kiitos kun laitoit ”sivu”🤗 Mutta kyllä muakin kiinnostaisi tietää kaivatun lokaatio! Ap

Kävin uimassa ja nyt otan rannalla aurinkoa. Kauankohan tässä kannattaa paistaa itseään, ettei pääse kärähtämään?

Ei ollenkaan

Olisitko ystävällinen ja tulisitko levittämään aurinkorasvaa selkääni? 

Vierailija
42978/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtekääs nyt ketjusta märehtimästä ja näyttäkää se onnenne jotenkin täällä Suomessa. En usko ennen kuin näen.

 

Loppu.

1. No et sinäkään kyllä kovin onnelliselta vaikuta.

2. Mene itse

3. Kuulostat ihan märehtijältä.

Onnellisia ovat ne jotka uskaltavat elää, yritä ymmärtää tämä. Ymmärrys tapahtuu aivoissa.

Ai ja sinä määrittelet mikä on elämistä? Ja uskaltamista elää 🤣

Sä et nyt ihan tajua. Jokainen tietenkin itse määrittelee sen omalta kohdaltaan

 

Sivusta

Mitä sit vaahtoot siinä, et kaikkien pitää "lähteä ketjusta märehtimästä, ja näyttää jotenkin onnensa täällä suomessa" ? Itse olet ketjussa myös märehtimässä 🤦🏻‍🤣 Eikö ed mainittu voi olla onnellinen? Eli sinäkään et ole. Huhhuh. Tehdäänpäs niin et mene sinä edeltä 👍

Siis tarkoitatko että ei voi olla onnellinen irl jos käväisee välillä tässä ketjussa? Kun meillä useimmilla on muutakin elämää kuin tämä ketju/palsta.

No sehän se sun aloitus oli 🤦🏻‍🤣🤣🤣

Tulin sivusta.

Vierailija
42979/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mietin just aurinkorasvan levittämistä kaivatun vartalolle. Huokaus. 🥰

Vierailija
42980/43125 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisien pitkä ja lyhyt lähentäjälihas tarvitsee myös voitelun, mutta sitä en uskalla edes ehdottaa😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi