Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (87239)

Vierailija
43001/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaipuu sun lähelle. Mulla on ikävä sua. Tiedän et sullakin on. Rakastan sua. Tää holjaisuus raastaa. Sanon tämän tänne. Koska haluan antaa sulle tilaa erota kokonaan, kadota mun elämästä, jos haluat. 

n-n? 

Etkä tiedä😍

Vierailija
43002/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helmiä sioille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43003/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika siirtyä vähän sivistyneempää seuraan. Murulle kuitenkin pusu  😘

Vierailija
43004/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pupu! Tuijottelin taas sun kuvia, oot uskomattoman kaunis ja seksikäs! 😍😊

Tietääkö pupu olevansa pupu? 

Vierailija
43005/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko saada sut 

Vierailija
43006/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia. 

En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.

Sitä sä oot edelleenkin, sen kuulee sun sävyistäsi. Älä vertaa itseäsi häneen.

Höpö höpö! En enää välitä negaajista ja teen kivoja juttuja ja elämä on sata kertaa parempaa. Kokeile sinäkin pient  positiivisuutta ;) 

Ja kokeile sinä pliis joskus aloittaa viestisi joillain muilla sanoilla kuin ”höpöhöpö”. Kiitos jo etukäteen! 🙏

Vierailija
43007/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne pupun kuvat on otettu?

Vierailija
43008/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palataan juttuun😘🤗

Vierailija
43009/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia. 

En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.

Höpö höpö! En enää välitä negaajista ja teen kivoja juttuja ja elämä on sata kertaa parempaa. Kokeile sinäkin pient  positiivisuutta ;) 

Ja kokeile sinä pliis joskus aloittaa viestisi joillain muilla sanoilla kuin ”höpöhöpö”. Kiitos jo etukäteen! 🙏

Höpöhöpö

Sivu

Vierailija
43010/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan onnekkaita 😍

Vierailija
43011/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö höpönpöpön pöppö?

Vierailija
43012/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn wa ssa vähän väliä katsoo ootko laittanut viestiä. Ei viestiä 😭

Vierailija
43013/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapihalta. 

Vierailija
43014/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö höpönpöpön pöppö?

Sekin olis vaihtelua😅

Vierailija
43015/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisinko saada sut 

Jos hän saa mun pyllyn taas ylös ja ottaa kii, niin 👍

Vierailija
43016/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisaa iltaa sinne😘

Vierailija
43017/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komistukselle pitkästä aikaa märkiä pusuja😍

Vierailija
43018/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisinko saada sut 

Jos hän saa mun pyllyn taas ylös ja ottaa kii, niin 👍

Noin helppoa? 😀 äkkiäkös sitä kädet ujuttaa pyllyn alle, pitää vaan saada selville mistä se beba löytyy…

Vierailija
43019/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastakaa joku mut omasta elämästäni…

Vierailija
43020/87239 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan nakki, muistin just et näin viime yönä kunnon s*ksiunia. Siitä uni mistä puute.

Sielunvihollisen tuotoksia

Seksi on ihan luonnollinen osa ihmisyyttä, himo voi tietysti olla jotain muuta jos seksi olisi vaan lisääntymisen väline.