Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43125)
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisit mieltä, jos kasvattaisin muhkean kesäparran? Sopisikohan se minulle? Tuntisitkohan enää minua?
Sullahan on jo 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 🤗
**** *****
Noiden alkukirjaimet?
Vierailija kirjoitti:
Halit..-A😘
🤔
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisit mieltä, jos kasvattaisin muhkean kesäparran? Sopisikohan se minulle? Tuntisitkohan enää minua?
Kasvata vaan, kunnon parta uroon komistaa, vaikka oletkin jo sellainen. Mun pitäis varmaan katsoa kahdesti, mutta silmistäsi tuntisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisit mieltä, jos kasvattaisin muhkean kesäparran? Sopisikohan se minulle? Tuntisitkohan enää minua?
*tunnistaisitkohan
oletko nainen? sitten en ehkä tunnistaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin.
En nyt tiedä, älä ainakaan rupea vastuuttomaksi, se ei tee sinusta vapaata ihmistä.
Yhteiskuntaan kuuluu sopeutua, aina kaikki ei mene oman mielen mukaan mutta se oma elämä kannattaa sovittaa tähän yhteiskuntaan.
Ei ole tarkoitus että jokainen ihminen elää täysin mielivaltaista elämää eli järki täytyisi pitää päässä kuitenkin.
Rupean todellakin elämään mielivaltaisen vapaata elämää. Tässä on niin paljon jo kärsimystä elämässä koettu, että ei maksa vaivaa yrittää mahduttaa itseään johonkin miten muiden mielestä kuuluisi elää.
Tuo on täysin ok elää oman mielen mukaan, kunhan ei satuta muita 👍
Joskus tekis mieli rä jäyttää koko maapallo, mua on sen verran paljon ihmisten toimesta satutettu. Hurt people hurt people.
Ketäpä meistä ei olisi satutettu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisit mieltä, jos kasvattaisin muhkean kesäparran? Sopisikohan se minulle? Tuntisitkohan enää minua?
Kelpais! 🥰
Joku ei vissiin kestä sitä, että itsekin voisi ottaa jotain vastuuta omista tunteistaan ja asenteestaan. Sen verta sutjakkaasti poistuu viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pelkää pieni laumani
Yeshua on ainoa ihminen maailmassa, jota on turvallista sokeasti seurata. No, pari muutakin, Jeesuksen äiti Maria jne. Mutta ei mitkään tavalliset kuolevaiset kuten yhteisöjen johtomiehet sun muut, syntisiä pakanoita siinä kuin muutkin.
Pelkkä Yeshua. Häntä voi seurata vaikka silmät kiinni, jos väsyttää liikaa, eikä siltikään joudu koskaan harhaan. Edes kovimmassa kaipauksessa...
Minä uskon niin kuin katoliset Mariasta. Ei Jeesuksen äiti mikään random nainen ollut.
Aha. Mulle Maria on oikeamielisen ihmisen esikuva, josta voi ottaa mallia. Mutta vain luotu ihminen. Yeshua taas on kaiken Luoja, Pelastaja, Vapahtaja, Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas. Siinä on se ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss you 🥺
Tuu mun luo rakas.
Tulisin, jos tietäisin missä oot. 😊 Sivu
Kiitos kun laitoit ”sivu”🤗 Mutta kyllä muakin kiinnostaisi tietää kaivatun lokaatio! Ap
Sun on turha tilittää etten saisi sua sieltäkin silittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 🤗
**** *****
Noiden alkukirjaimet?
tt
Kaikkein mieluiten olisin sinun sylissäsi kaivattuni! 🧡 Mutta kotona vaan vietän aikaani, kun sä oot maailman toisella puolen. 💔
Mulla on kaipuu sun lähelle. Mulla on ikävä sua. Tiedän et sullakin on. Rakastan sua. Tää holjaisuus raastaa. Sanon tämän tänne. Koska haluan antaa sulle tilaa erota kokonaan, kadota mun elämästä, jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaipuu sun lähelle. Mulla on ikävä sua. Tiedän et sullakin on. Rakastan sua. Tää holjaisuus raastaa. Sanon tämän tänne. Koska haluan antaa sulle tilaa erota kokonaan, kadota mun elämästä, jos haluat.
Mitä on holjaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia.
En tiedä miksi toi sinun kommentti poistui. Oon sun kanssa niin samaa mieltä! Oon tuollainen entinen ongelmissa ja ahdistavissa ajatuksissa rypijä ja se rypeminen todellakin vain pahentaa kaikkea ja kehä on valmis. Kun siitä pääsee eroon niin kaikki on niin paljon kepeämpää. Se vaati sitä että muuttaa omaa ajatteluaan ja tajuaa elämän realiteetit.
Sivusta huutelen: kannattaa katsoa pitääkö joku lähi-kaveripiirissä negatiivisuuden ja märehtimisen kehää pyörimässä. Jotkut nauttivat draamasta ja menneiden draamasta märehtimisestä, muistuttelusta. Kontrollin menettäminen, kateus takana? Ei tiedä.
Joskus täytyy tapahtua lähi- tai kaveripiirissä muutos, jotta pääsee kehittymään.
Totta, negaajia ja lannistajia ei kannata pitää kaveripiirissään. Tai kannattaa ainakin ottaa etäisyyttä heihin ja heidän juttuihinsa. Itselläni oli parikin tällaista tyyppiä, jotka yrittivät vain alentaa minua. Kun ei enää välitä heidän jutuistaan vaan elää iloisena just niin kuin haluaa, niin näyttääpä heitä nyt harmittavan.
Ei muiden ihmisten määrittelemää tietenkään. Menestys ja onni = elämällä on yksilöllinen merkitys, tietää olevansa oikeassa paikassa, saa palvella muita, käyttää persoonaansa ja lahjojaan sekä kehittää niitä joka päivä, saa kokea päivittäin iloa, rauhaa, innostumista, levollisuutta.