Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (43294)

Vierailija
42841/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei tuu mieleen kuin mahdollinen vakava masennus, mutta totta. Kiitos muistutuksesta. Kuin hänelle, anyway. Mitäpä hän täällä tekisi.

Masennus on tässä diagnoosissa pelkkä sivuoire. 

No, mikä dg on - numerot riittää. Alkoi kiinnostaa, mikä sua vaivaa. Eikö siihen ole lääkitystä?

Persoonallisuushäiriötä ei voi hoitaa lääkityksellä, ainoastaan sen aiheuttamia oireita kuten ahdistusta tai masennusta. 

Vierailija
42842/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovutan nyt kuten mulla usein on diagnoosistani johtuen tapana. Tarvitsen 100% varmuuden ennen kuin yritän mitään, mutta sinä teit tästä tilanteesta 50-50 kolikonheittoa. En ota riskiä, sori siitä.

En tiedä sun diagnooseista mutta ymmärrän, että liikaa riskejä. Niin surullista.

Miks te näette kaiken vain riskeinä ettekä mahdollisuuksina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42843/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisillä on harhaluulo, että kaikki ongelmat vois poistaa lääkkeillä… Jos esim masennuslääkkeet auttaisi niin meillä ei olisi yhtään masentunutta ihmistä Suomessa 

Ihmiset ovat lääkebisneksen uhreja suuri osa.Addiktoitumisesta ei varoiteta juuri koskaan.Kaikkeen otetaan lääke eikä ihmiset kestä enää vastoinkäymisiään selvinpäin.Sama kuin`kauneus``leikkaukset. Vaikka näyttäisit kuinka hirviöltä niin ei kuin lisää leikkauksia ja kirurgit kiittää ,kun kassa kilahtaa.Pelkkää bisnestä kaikki.

Vierailija
42844/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei tuu mieleen kuin mahdollinen vakava masennus, mutta totta. Kiitos muistutuksesta. Kuin hänelle, anyway. Mitäpä hän täällä tekisi.

Masennus on tässä diagnoosissa pelkkä sivuoire. 

No, mikä dg on - numerot riittää. Alkoi kiinnostaa, mikä sua vaivaa. Eikö siihen ole lääkitystä?

Tonnista vetoa että estynyt pers.häiriö

Vierailija
42845/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovutan nyt kuten mulla usein on diagnoosistani johtuen tapana. Tarvitsen 100% varmuuden ennen kuin yritän mitään, mutta sinä teit tästä tilanteesta 50-50 kolikonheittoa. En ota riskiä, sori siitä.

Ei kannatakaan.

Vierailija
42846/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei tuu mieleen kuin mahdollinen vakava masennus, mutta totta. Kiitos muistutuksesta. Kuin hänelle, anyway. Mitäpä hän täällä tekisi.

Masennus on tässä diagnoosissa pelkkä sivuoire. 

No, mikä dg on - numerot riittää. Alkoi kiinnostaa, mikä sua vaivaa. Eikö siihen ole lääkitystä?

Persoonallisuushäiriötä ei voi hoitaa lääkityksellä, ainoastaan sen aiheuttamia oireita kuten ahdistusta tai masennusta. 

No jaa, riippuu aika paljon häiriön laadusta. Kyllä joissakin tapauksissa myös terapiasta voi olla hyötyä. Mutta arvelen, että tässä ei ole kyseessä persoonallisuushäiriö. Toki oon kasvokkain kasvottomien lauman kanssa nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42847/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei tuu mieleen kuin mahdollinen vakava masennus, mutta totta. Kiitos muistutuksesta. Kuin hänelle, anyway. Mitäpä hän täällä tekisi.

Masennus on tässä diagnoosissa pelkkä sivuoire. 

No, mikä dg on - numerot riittää. Alkoi kiinnostaa, mikä sua vaivaa. Eikö siihen ole lääkitystä?

Persoonallisuushäiriötä ei voi hoitaa lääkityksellä, ainoastaan sen aiheuttamia oireita kuten ahdistusta tai masennusta. 

No jaa, riippuu aika paljon häiriön laadusta. Kyllä joissakin tapauksissa myös terapiasta voi olla hyötyä. Mutta arvelen, että tässä ei ole kyseessä persoonallisuushäiriö. Toki oon kasvokkain kasvottomien lauman kanssa nyt.

Sanoin jo, että mulla on diagnosoitu persoonallisuushäiriö, mutta senkus arvelet.

Vierailija
42848/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. No, jos estynyt, sit altistamaan vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42849/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne

Vierailija
42850/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei tuu mieleen kuin mahdollinen vakava masennus, mutta totta. Kiitos muistutuksesta. Kuin hänelle, anyway. Mitäpä hän täällä tekisi.

Masennus on tässä diagnoosissa pelkkä sivuoire. 

No, mikä dg on - numerot riittää. Alkoi kiinnostaa, mikä sua vaivaa. Eikö siihen ole lääkitystä?

Persoonallisuushäiriötä ei voi hoitaa lääkityksellä, ainoastaan sen aiheuttamia oireita kuten ahdistusta tai masennusta. 

No jaa, riippuu aika paljon häiriön laadusta. Kyllä joissakin tapauksissa myös terapiasta voi olla hyötyä. Mutta arvelen, että tässä ei ole kyseessä persoonallisuushäiriö. Toki oon kasvokkain kasvottomien lauman kanssa nyt.

Sanoin jo, että mulla on diagnosoitu persoonallisuushäiriö, mutta senkus arvelet.

Niitä häiriötä on aika monenlaisia, ja dg:n raja häilyvä. Mutta toki uskon, että teet kaikkesi elääksesi täyttä elämää dg:stä huolimatta. Raskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42851/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää pieni laumani

Vierailija
42852/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42853/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-, B- vai C-klusteri?

Vierailija
42854/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss you 🥺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42855/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miss you 🥺

Tuu mun luo rakas.

Vierailija
42856/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne

Persoonallisuushäiriö on vakava ja pysyväisluonteinen tapa oireilla toimia, joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville. 

Täysin terve ihminen voi olla luonteeltaan voimakastahtoinen tai helposti mukautuva ja kaikkea siltä väliltä. Helposti hermostuva tai viilipytty ja kaikkea siltä väliltä. Terveen ihmisen elämään kuuluu, että joskus sitä on iloinen, joskus surullinen, joskus hetkellisesti masentunut tai ahdistunut. Kuuluu normaaliin elämään. 

”joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville”


Mun silmin tyyliin joka toinen ihminen toimii noin. 

Vierailija
42857/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

***** Johanna 🤗

Tiina?

Monelta arvonta suoritetaan?

Vierailija
42858/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne

Hakemalla apua ammattilaiselta.

Vierailija
42859/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

***** Johanna 🤗

Tiina?

Monelta arvonta suoritetaan?

Ihan sama, ei oikeasti liity tähän "keskusteluun" lainkaan. :-D

Vierailija
42860/43294 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne

Persoonallisuushäiriö on vakava ja pysyväisluonteinen tapa oireilla toimia, joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville. 

Täysin terve ihminen voi olla luonteeltaan voimakastahtoinen tai helposti mukautuva ja kaikkea siltä väliltä. Helposti hermostuva tai viilipytty ja kaikkea siltä väliltä. Terveen ihmisen elämään kuuluu, että joskus sitä on iloinen, joskus surullinen, joskus hetkellisesti masentunut tai ahdistunut. Kuuluu normaaliin elämään. 

”joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville”


Mun silmin tyyliin joka toinen ihminen toimii noin. 

Komppaan. Tavalla tai toisella. Ja ovat vielä sokeita itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan