Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43294)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovutan nyt kuten mulla usein on diagnoosistani johtuen tapana. Tarvitsen 100% varmuuden ennen kuin yritän mitään, mutta sinä teit tästä tilanteesta 50-50 kolikonheittoa. En ota riskiä, sori siitä.
En tiedä sun diagnooseista mutta ymmärrän, että liikaa riskejä. Niin surullista.
Miks te näette kaiken vain riskeinä ettekä mahdollisuuksina?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisillä on harhaluulo, että kaikki ongelmat vois poistaa lääkkeillä… Jos esim masennuslääkkeet auttaisi niin meillä ei olisi yhtään masentunutta ihmistä Suomessa
Ihmiset ovat lääkebisneksen uhreja suuri osa.Addiktoitumisesta ei varoiteta juuri koskaan.Kaikkeen otetaan lääke eikä ihmiset kestä enää vastoinkäymisiään selvinpäin.Sama kuin`kauneus``leikkaukset. Vaikka näyttäisit kuinka hirviöltä niin ei kuin lisää leikkauksia ja kirurgit kiittää ,kun kassa kilahtaa.Pelkkää bisnestä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei tuu mieleen kuin mahdollinen vakava masennus, mutta totta. Kiitos muistutuksesta. Kuin hänelle, anyway. Mitäpä hän täällä tekisi.
Masennus on tässä diagnoosissa pelkkä sivuoire.
No, mikä dg on - numerot riittää. Alkoi kiinnostaa, mikä sua vaivaa. Eikö siihen ole lääkitystä?
Tonnista vetoa että estynyt pers.häiriö
Vierailija kirjoitti:
Luovutan nyt kuten mulla usein on diagnoosistani johtuen tapana. Tarvitsen 100% varmuuden ennen kuin yritän mitään, mutta sinä teit tästä tilanteesta 50-50 kolikonheittoa. En ota riskiä, sori siitä.
Ei kannatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei tuu mieleen kuin mahdollinen vakava masennus, mutta totta. Kiitos muistutuksesta. Kuin hänelle, anyway. Mitäpä hän täällä tekisi.
Masennus on tässä diagnoosissa pelkkä sivuoire.
No, mikä dg on - numerot riittää. Alkoi kiinnostaa, mikä sua vaivaa. Eikö siihen ole lääkitystä?
Persoonallisuushäiriötä ei voi hoitaa lääkityksellä, ainoastaan sen aiheuttamia oireita kuten ahdistusta tai masennusta.
No jaa, riippuu aika paljon häiriön laadusta. Kyllä joissakin tapauksissa myös terapiasta voi olla hyötyä. Mutta arvelen, että tässä ei ole kyseessä persoonallisuushäiriö. Toki oon kasvokkain kasvottomien lauman kanssa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei tuu mieleen kuin mahdollinen vakava masennus, mutta totta. Kiitos muistutuksesta. Kuin hänelle, anyway. Mitäpä hän täällä tekisi.
Masennus on tässä diagnoosissa pelkkä sivuoire.
No, mikä dg on - numerot riittää. Alkoi kiinnostaa, mikä sua vaivaa. Eikö siihen ole lääkitystä?
Persoonallisuushäiriötä ei voi hoitaa lääkityksellä, ainoastaan sen aiheuttamia oireita kuten ahdistusta tai masennusta.
No jaa, riippuu aika paljon häiriön laadusta. Kyllä joissakin tapauksissa myös terapiasta voi olla hyötyä. Mutta arvelen, että tässä ei ole kyseessä persoonallisuushäiriö. Toki oon kasvokkain kasvottomien lauman kanssa nyt.
Sanoin jo, että mulla on diagnosoitu persoonallisuushäiriö, mutta senkus arvelet.
Aha. No, jos estynyt, sit altistamaan vaan.
Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei tuu mieleen kuin mahdollinen vakava masennus, mutta totta. Kiitos muistutuksesta. Kuin hänelle, anyway. Mitäpä hän täällä tekisi.
Masennus on tässä diagnoosissa pelkkä sivuoire.
No, mikä dg on - numerot riittää. Alkoi kiinnostaa, mikä sua vaivaa. Eikö siihen ole lääkitystä?
Persoonallisuushäiriötä ei voi hoitaa lääkityksellä, ainoastaan sen aiheuttamia oireita kuten ahdistusta tai masennusta.
No jaa, riippuu aika paljon häiriön laadusta. Kyllä joissakin tapauksissa myös terapiasta voi olla hyötyä. Mutta arvelen, että tässä ei ole kyseessä persoonallisuushäiriö. Toki oon kasvokkain kasvottomien lauman kanssa nyt.
Sanoin jo, että mulla on diagnosoitu persoonallisuushäiriö, mutta senkus arvelet.
Niitä häiriötä on aika monenlaisia, ja dg:n raja häilyvä. Mutta toki uskon, että teet kaikkesi elääksesi täyttä elämää dg:stä huolimatta. Raskasta.
No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Miss you 🥺
Tuu mun luo rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne
Persoonallisuushäiriö on vakava ja pysyväisluonteinen tapa oireilla toimia, joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville.
Täysin terve ihminen voi olla luonteeltaan voimakastahtoinen tai helposti mukautuva ja kaikkea siltä väliltä. Helposti hermostuva tai viilipytty ja kaikkea siltä väliltä. Terveen ihmisen elämään kuuluu, että joskus sitä on iloinen, joskus surullinen, joskus hetkellisesti masentunut tai ahdistunut. Kuuluu normaaliin elämään.
”joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville”
Mun silmin tyyliin joka toinen ihminen toimii noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 🤗
Tiina?
Monelta arvonta suoritetaan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne
Hakemalla apua ammattilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 🤗
Tiina?
Monelta arvonta suoritetaan?
Ihan sama, ei oikeasti liity tähän "keskusteluun" lainkaan. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne
Persoonallisuushäiriö on vakava ja pysyväisluonteinen tapa oireilla toimia, joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville.
Täysin terve ihminen voi olla luonteeltaan voimakastahtoinen tai helposti mukautuva ja kaikkea siltä väliltä. Helposti hermostuva tai viilipytty ja kaikkea siltä väliltä. Terveen ihmisen elämään kuuluu, että joskus sitä on iloinen, joskus surullinen, joskus hetkellisesti masentunut tai ahdistunut. Kuuluu normaaliin elämään.
”joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville”
Mun silmin tyyliin joka toinen ihminen toimii noin.
Komppaan. Tavalla tai toisella. Ja ovat vielä sokeita itselleen.
Persoonallisuushäiriötä ei voi hoitaa lääkityksellä, ainoastaan sen aiheuttamia oireita kuten ahdistusta tai masennusta.