Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43418)
Kulta, tulisitko jo pois täältä hornankattilasta mun maailmaani?
Tänne voi jatkossa ohjata uneenpuhujat:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6558763/jankutusketju-kaikkitietaville
Vierailija kirjoitti:
Kulta, tulisitko jo pois täältä hornankattilasta mun maailmaani?
Hornassa on kotoisaa
Armon aikakausi on loppumassa. Vielä ehtii kääntyä Herran puoleen. Siellä kadotuksessa on sitten myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta, tulisitko jo pois täältä hornankattilasta mun maailmaani?
Hornassa on kotoisaa
Okei, mutta mä en jaksa oleilla täällä. Liikaa kakofoniaa. Kerro sit, kun oot valmis kohtaamaan muutakin. Kaikkea hyvää elämääsi.
Lähden päivän askareisiin sinä mielessä! Oot tosi rakas! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖
💖🥺
I love you
Luovutan nyt kuten mulla usein on diagnoosistani johtuen tapana. Tarvitsen 100% varmuuden ennen kuin yritän mitään, mutta sinä teit tästä tilanteesta 50-50 kolikonheittoa. En ota riskiä, sori siitä.
Pääsisinpä kuiskaamaan tunteet suoraan sun korvaan samalla kuin pötköteltäis sängyllä. 🥰😊
Vierailija kirjoitti:
Luovutan nyt kuten mulla usein on diagnoosistani johtuen tapana. Tarvitsen 100% varmuuden ennen kuin yritän mitään, mutta sinä teit tästä tilanteesta 50-50 kolikonheittoa. En ota riskiä, sori siitä.
En tiedä sun diagnooseista mutta ymmärrän, että liikaa riskejä. Niin surullista.
Älkää sit taas omiko kaikkea. On todennäköisempää, että kaivatulla ei ole mitään diagnooseja kuin että on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovutan nyt kuten mulla usein on diagnoosistani johtuen tapana. Tarvitsen 100% varmuuden ennen kuin yritän mitään, mutta sinä teit tästä tilanteesta 50-50 kolikonheittoa. En ota riskiä, sori siitä.
En tiedä sun diagnooseista mutta ymmärrän, että liikaa riskejä. Niin surullista.
Etköhän tietäisi diagnoosit jos olis sulle. Sivusta
No, ei tuu mieleen kuin mahdollinen vakava masennus, mutta totta. Kiitos muistutuksesta. Kuin hänelle, anyway. Mitäpä hän täällä tekisi.
Niin eihän ne viat ja ongelmat ihmisestä itsestään johdu vaan hänen diagnoosista. Kaiken pahan ja epäedullisen voi saada kuulostamaan jopa ihan kauniilta.
Jätän nyt estradin Johannalle, valitettavasti en ole hän.
Vierailija kirjoitti:
Luovutan nyt kuten mulla usein on diagnoosistani johtuen tapana. Tarvitsen 100% varmuuden ennen kuin yritän mitään, mutta sinä teit tästä tilanteesta 50-50 kolikonheittoa. En ota riskiä, sori siitä.
Nähdään huomenna 💋
Joo, sinä se vaan nuorrut! <3