Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43225)
Vierailija kirjoitti:
Aika ilkeitä kommentteja tässäkin ketjussa. Mulla on nollatoleranssi kiusaamiseen ja kiusaajiin.
Nykyään tunnu missään muuta olevankaan. Ihmisten pahoinvointi on järisyttävä.
Persoonallisuushäiriö ei estä elämästä elämää, tekemästä työtä tai hoitamasta lapsia. Tärkeintä on se millainen ihminen on ja elämänlaatu. Moni pärjää hyvin kun on saanut hyväksyntää eli rakkautta ja aitoa tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovutan nyt kuten mulla usein on diagnoosistani johtuen tapana. Tarvitsen 100% varmuuden ennen kuin yritän mitään, mutta sinä teit tästä tilanteesta 50-50 kolikonheittoa. En ota riskiä, sori siitä.
En tiedä sun diagnooseista mutta ymmärrän, että liikaa riskejä. Niin surullista.
Miks te näette kaiken vain riskeinä ettekä mahdollisuuksina?
Joskus hyvin herkät ihmiset vain särkyy jo lapsina. Mahdollisuuden on hyvin kapeat sen jälkeen. Valtava menetys, koska heissä on valtava potentiaali.
Todella rikkinäisistä lähtökohdista voi nousta menestykseen ja onnelliseen elämään. Kaikki on mahdollista sille joka uskoo.
Mitä tarkoitat menestyksellä ja onnellisella elämällä?
Onko se ihmisen omaa kokemusta vai ulkopuolisten jollain tapaa määrittämää?
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäiriö ei estä elämästä elämää, tekemästä työtä tai hoitamasta lapsia. Tärkeintä on se millainen ihminen on ja elämänlaatu. Moni pärjää hyvin kun on saanut hyväksyntää eli rakkautta ja aitoa tukea.
Persoonallisuushäiriöitä ja ihmisiä on monenlaisia joten lopeta lässytys.
Nainen oli tatuoinut kissantassut iholleen. Kysyin että mitkä nämä on?
Nainen vastasi: Mä oon villikissa ja ne on mun käyttöohjeet. Haluut sä kesyttää mut?
Miau😻
Se mikä voi estää persoonallisuushäiriöiseltä esimerkiksi lasten hoitamisen on yleiskunto ja se millainen ihminen on. Jos lapsella ei ole vaaraa ja häntä rakastetaan niin asiassa ei ole mitään ongelmaa.
Jokaisen ihmisen kohdalla muistutan että älä koskaan pakota ketään hoitamaan lasta jos se on vastentahtoista. Kaikelle on aina hyvä syy joten kannathan vastuusi, lapsi ei ole ikuisesti pieni ja hoidettavassa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Halit..-A😘
Hali ja suukko Aalle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää festariviikonloppua kotikaupungissani sinulle ja perheellesi.
Meen yksin( vaikka perhe) ja jospa saan hyvää seuraa siellä 😉 oliko tää sun viesti miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäiriö ei estä elämästä elämää, tekemästä työtä tai hoitamasta lapsia. Tärkeintä on se millainen ihminen on ja elämänlaatu. Moni pärjää hyvin kun on saanut hyväksyntää eli rakkautta ja aitoa tukea.
Persoonallisuushäiriöitä ja ihmisiä on monenlaisia joten lopeta lässytys.
Tottakai on. En tässä nyt mitään romaania ollutkaan kirjoittamassa. Kokeile nyt ensin ymmärtää edes nuo muutamat asiat.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli tatuoinut kissantassut iholleen. Kysyin että mitkä nämä on?
Nainen vastasi: Mä oon villikissa ja ne on mun käyttöohjeet. Haluut sä kesyttää mut?
Miau😻
Aren't you a doll 😘
Mitä olisit mieltä, jos kasvattaisin muhkean kesäparran? Sopisikohan se minulle? Tuntisitkohan enää minua?
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisit mieltä, jos kasvattaisin muhkean kesäparran? Sopisikohan se minulle? Tuntisitkohan enää minua?
*tunnistaisitkohan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halit..-A😘
Hali ja suukko Aalle.
😚..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ilkeitä kommentteja tässäkin ketjussa. Mulla on nollatoleranssi kiusaamiseen ja kiusaajiin.
Nykyään tunnu missään muuta olevankaan. Ihmisten pahoinvointi on järisyttävä.
Ei aivan noinkaan. Onhan täällä paljon kauniita ja toiveikkaita viestejä. (Niiden lähettäjiä sitten nimitellään idiooteiksi, rumiksi ihmisiksi ja harhaisiksi tolloiksi. 🤭 Mutta ei niiden viestien kauneus ja toiveikkuus siitä vähene!)
Voi valita nähdä sen hyvän ja kauniin, niin se vaan vahvistuu.
💖💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin.
En nyt tiedä, älä ainakaan rupea vastuuttomaksi, se ei tee sinusta vapaata ihmistä.
Yhteiskuntaan kuuluu sopeutua, aina kaikki ei mene oman mielen mukaan mutta se oma elämä kannattaa sovittaa tähän yhteiskuntaan.
Ei ole tarkoitus että jokainen ihminen elää täysin mielivaltaista elämää eli järki täytyisi pitää päässä kuitenkin.
Rupean todellakin elämään mielivaltaisen vapaata elämää. Tässä on niin paljon jo kärsimystä elämässä koettu, että ei maksa vaivaa yrittää mahduttaa itseään johonkin miten muiden mielestä kuuluisi elää.
Tuo on täysin ok elää oman mielen mukaan, kunhan ei satuta muita 👍
Vierailija kirjoitti:
Aika ilkeitä kommentteja tässäkin ketjussa. Mulla on nollatoleranssi kiusaamiseen ja kiusaajiin.
Ilkeys on kyllä totaalinen turn-off. Paras ehkäisykeino kenties. :)
Muutos lähtee sisältä eikä ympäristöstä.
Lähtekääs nyt ketjusta märehtimästä ja näyttäkää se onnenne jotenkin täällä Suomessa. En usko ennen kuin näen.
Loppu.
Oiskohan välistä kahvipaussin ja päikkärien aika. Jos näkis unta vaikka ikävöidystä.