Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43294)
Leppoisaa aamupäivää kaivatulleni !
No, paha unettomuus ehkä. Täällä ei oo kotoisaa, kasvottomien ja nimettömien joukossa pyöriessä. Jos viihdyt täällä, sun kannattaa ehkä kokeilla Danten helvettiä seuraavaksi …
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen auto sulla on? Entä kaibatullasi?
Mulla on vaan kolmipyörä. Jossain vaiheessa ostan jeepin ja sit käyn nappaamassa kaivatun kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Jätän nyt estradin Johannalle, valitettavasti en ole hän.
Eikös hänkin ole Petra.. etunimeltään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun autoit minua kun jumalattomat yrittää pahaa tehdä, sinun kätesi puuttui taas ja autoit minua.
Kiitetty olkoon HERRA!
Enpä antautuis uskonnon kontrolloitavaksi ja "sitoutuisi" ihmeeseen. Ihmisellä pitää saada olla vapaus tehdä elämässä valintoja ilman uskonnon pakotteita ja kontrollia. Liika kontrolli ja pakottaminen voi johtaa mielenterveyden häiriöihin. Yhteiskunnan sääntöjä tulee kuitenkin noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia juttuja.
Jep, ja mitä kauemmin on ollut lukematta näitä, sitä kummallisemmalta näyttää tekstit.
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 🤗
Tiina?
Ei hiddo mun elämä on kyllä yhtä kärsimystä…
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen auto sulla on? Entä kaibatullasi?
Mulla Audi, hänellä sitikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖
💖🥺
I love you
Me too
Vierailija kirjoitti:
Ei hiddo mun elämä on kyllä yhtä kärsimystä…
Mitä nyt on sattunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖
💖🥺
I love you
Me too
Se on hyvä se
Vierailija kirjoitti:
No, ei tuu mieleen kuin mahdollinen vakava masennus, mutta totta. Kiitos muistutuksesta. Kuin hänelle, anyway. Mitäpä hän täällä tekisi.
Masennus on tässä diagnoosissa pelkkä sivuoire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hiddo mun elämä on kyllä yhtä kärsimystä…
Mitä nyt on sattunut?
Elämä vaan heittelee ja mikään ei oikein suju niin kuin haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei tuu mieleen kuin mahdollinen vakava masennus, mutta totta. Kiitos muistutuksesta. Kuin hänelle, anyway. Mitäpä hän täällä tekisi.
Masennus on tässä diagnoosissa pelkkä sivuoire.
No, mikä dg on - numerot riittää. Alkoi kiinnostaa, mikä sua vaivaa. Eikö siihen ole lääkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖
💖🥺
I love you
Me too
Se on hyvä se
Me too oli sivusta.
Miksi ihmisillä on harhaluulo, että kaikki ongelmat vois poistaa lääkkeillä… Jos esim masennuslääkkeet auttaisi niin meillä ei olisi yhtään masentunutta ihmistä Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Luovutan nyt kuten mulla usein on diagnoosistani johtuen tapana. Tarvitsen 100% varmuuden ennen kuin yritän mitään, mutta sinä teit tästä tilanteesta 50-50 kolikonheittoa. En ota riskiä, sori siitä.
Diagnoosista?
Minkä merkkinen auto sulla on? Entä kaibatullasi?