Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (43225)

Vierailija
42861/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisillä on harhaluulo, että kaikki ongelmat vois poistaa lääkkeillä… Jos esim masennuslääkkeet auttaisi niin meillä ei olisi yhtään masentunutta ihmistä Suomessa 

Pitää tietää mistä mikäkin johtuu ja pitää ymmärtää ihmisen fysiologiaakin paremmin.

Vierailija
42862/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne

Persoonallisuushäiriö on vakava ja pysyväisluonteinen tapa oireilla toimia, joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville. 

Täysin terve ihminen voi olla luonteeltaan voimakastahtoinen tai helposti mukautuva ja kaikkea siltä väliltä. Helposti hermostuva tai viilipytty ja kaikkea siltä väliltä. Terveen ihmisen elämään kuuluu, että joskus sitä on iloinen, joskus surullinen, joskus hetkellisesti masentunut tai ahdistunut. Kuuluu normaaliin elämään. 

”joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville”


Mun silmin tyyliin joka toinen ihminen toimii noin. 

Tässä tarkoitetaan niitä piirteitä, jotka johtuu siitä häiriöstä. Esim. epäluuloisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä epäilee läheisiään jatkuvasti kaikenlaisesta vehkeilystä jne., mikä tietysti tuottaa tuskaa läheisille, jos he eivät sellaista tee. Eri asia sitten se, että jokainen meistä voi kokea vaikka mustasukkaisuutta hetkellisesti, mutta se ei silloin ole persoonallisuutta määrittävä piirre.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42863/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisillä on harhaluulo, että kaikki ongelmat vois poistaa lääkkeillä… Jos esim masennuslääkkeet auttaisi niin meillä ei olisi yhtään masentunutta ihmistä Suomessa 

Ihmiset ovat lääkebisneksen uhreja suuri osa.Addiktoitumisesta ei varoiteta juuri koskaan.Kaikkeen otetaan lääke eikä ihmiset kestä enää vastoinkäymisiään selvinpäin.Sama kuin`kauneus``leikkaukset. Vaikka näyttäisit kuinka hirviöltä niin ei kuin lisää leikkauksia ja kirurgit kiittää ,kun kassa kilahtaa.Pelkkää bisnestä kaikki.

Moni syö lääkkeitä koska ei ole tietoa paremmasta. Kun oireet ovat ohi niin sama meno jatkuu, vastuuta ei itsestä oteta.

Vierailija
42864/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne

Persoonallisuushäiriö on vakava ja pysyväisluonteinen tapa oireilla toimia, joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville. 

Täysin terve ihminen voi olla luonteeltaan voimakastahtoinen tai helposti mukautuva ja kaikkea siltä väliltä. Helposti hermostuva tai viilipytty ja kaikkea siltä väliltä. Terveen ihmisen elämään kuuluu, että joskus sitä on iloinen, joskus surullinen, joskus hetkellisesti masentunut tai ahdistunut. Kuuluu normaaliin elämään. 

”joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville”


Mun silmin tyyliin joka toinen ihminen toimii noin. 

No ei toimi.

Vierailija
42865/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me vanhenemme.

Mä nuorrun vuosi vuodelta

Benjamin Button ?

Vierailija
42866/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne

Samaa asiaa, eivät vain halua myöntää millaisia ihmisiä ovat nämä persoonallisuushäiriöiset, muuten muut saisivat heistä tietouden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42867/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

***** Johanna 🤗

**** *****

Vierailija
42868/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokohan riittäisi nämä persoonallisuushäiriöjutut? Ei jaksaisi lukea sellaista kaipausketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42869/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne

Persoonallisuushäiriö on vakava ja pysyväisluonteinen tapa oireilla toimia, joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville. 

Täysin terve ihminen voi olla luonteeltaan voimakastahtoinen tai helposti mukautuva ja kaikkea siltä väliltä. Helposti hermostuva tai viilipytty ja kaikkea siltä väliltä. Terveen ihmisen elämään kuuluu, että joskus sitä on iloinen, joskus surullinen, joskus hetkellisesti masentunut tai ahdistunut. Kuuluu normaaliin elämään. 

”joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville”


Mun silmin tyyliin joka toinen ihminen toimii noin. 

No ei toimi.

No ei niin. Ehkä mun elämään on vaan sattunut poikkeuksellisen paljon hankalia ihmisiä. Ei sinänsä yllätä.🙃😀

Vierailija
42870/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin. 

En nyt tiedä, älä ainakaan rupea vastuuttomaksi, se ei tee sinusta vapaata ihmistä. 

Yhteiskuntaan kuuluu sopeutua, aina kaikki ei mene oman mielen mukaan mutta se oma elämä kannattaa sovittaa tähän yhteiskuntaan.

Ei ole tarkoitus että jokainen ihminen elää täysin mielivaltaista elämää eli järki täytyisi pitää päässä kuitenkin.

Rupean todellakin elämään mielivaltaisen vapaata elämää. Tässä on niin paljon jo kärsimystä elämässä koettu, että ei maksa vaivaa yrittää mahduttaa itseään johonkin miten muiden mielestä kuuluisi elää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42871/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne

Persoonallisuushäiriö on vakava ja pysyväisluonteinen tapa oireilla toimia, joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville. 

Täysin terve ihminen voi olla luonteeltaan voimakastahtoinen tai helposti mukautuva ja kaikkea siltä väliltä. Helposti hermostuva tai viilipytty ja kaikkea siltä väliltä. Terveen ihmisen elämään kuuluu, että joskus sitä on iloinen, joskus surullinen, joskus hetkellisesti masentunut tai ahdistunut. Kuuluu normaaliin elämään. 

”joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville”


Mun silmin tyyliin joka toinen ihminen toimii noin. 

Tässä tarkoitetaan niitä piirteitä, jotka johtuu siitä häiriöstä. Esim. epäluuloisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä epäilee läheisiään jatkuvasti kaikenlaisesta vehkeilystä jne., mikä tietysti tuottaa tuskaa läheisille, jos he eivät sellaista tee. Eri asia sitten se, että jokainen meistä voi kokea vaikka mustasukkaisuutta hetkellisesti, mutta se ei silloin ole persoonallisuutta määrittävä piirre.

Nämä häiriöt ovat seurausta siitä millainen on, jos epäilet aina kaikkia niin tulet kärsimään itsessäsi henkisestä sairastumisesta.

 

Ihan kenelle tahansa taas voi tulla vaikka minkälaisia hetkellisiä oireita, pelkotiloja, kauhukohtauksia, vainoharhaisuutta yms. eikä se kerro sairaasta ihmisestä.

 

Kaikki nuo ovat ainakin minulle elämässäni olleet ihan tuttuja, olen jo nuoresta asti huolehtinut kavereista, sukulaisista ja muista ympärillä olevista jotka ovat apua tarvinneet. Kaikki ei ole aina sairautta.

Vierailija
42872/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovutan nyt kuten mulla usein on diagnoosistani johtuen tapana. Tarvitsen 100% varmuuden ennen kuin yritän mitään, mutta sinä teit tästä tilanteesta 50-50 kolikonheittoa. En ota riskiä, sori siitä.

En tiedä sun diagnooseista mutta ymmärrän, että liikaa riskejä. Niin surullista.

Miks te näette kaiken vain riskeinä ettekä mahdollisuuksina?

Joskus hyvin herkät ihmiset vain särkyy jo lapsina. Mahdollisuuden on hyvin kapeat sen jälkeen. Valtava menetys, koska heissä on valtava potentiaali.

Todella rikkinäisistä lähtökohdista voi nousta menestykseen ja onnelliseen elämään. Kaikki on mahdollista sille joka uskoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42873/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin. 

En nyt tiedä, älä ainakaan rupea vastuuttomaksi, se ei tee sinusta vapaata ihmistä. 

Yhteiskuntaan kuuluu sopeutua, aina kaikki ei mene oman mielen mukaan mutta se oma elämä kannattaa sovittaa tähän yhteiskuntaan.

Ei ole tarkoitus että jokainen ihminen elää täysin mielivaltaista elämää eli järki täytyisi pitää päässä kuitenkin.

Rupean todellakin elämään mielivaltaisen vapaata elämää. Tässä on niin paljon jo kärsimystä elämässä koettu, että ei maksa vaivaa yrittää mahduttaa itseään johonkin miten muiden mielestä kuuluisi elää. 

Siitä ei ollutkaan kommentissani puhe, tottakai sinunkin täytyy elää itsellesi mieluista elämää.

Vierailija
42874/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antilla oli eilen ihan järkyttävän hyvä stondis 😜😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42875/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi tekee mieli lisää 😜😍

Vierailija
42876/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ilkeitä kommentteja tässäkin ketjussa. Mulla on nollatoleranssi kiusaamiseen ja kiusaajiin.

Vierailija
42877/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Onko paljon auttanut? viet sivu kaupalla tilaa ja ihan turhaan.

Vierailija
42878/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos keskustelusta. Ymmärrän, ettei kannata lähteä kokeilemaan onneaan, jos vaarana on täysromahdus. Jaksamista.

Vierailija
42879/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ilkeitä kommentteja tässäkin ketjussa. Mulla on nollatoleranssi kiusaamiseen ja kiusaajiin.

Entä kinkkukiusaus? 

Vierailija
42880/43225 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halit..-A😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi