Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne
Persoonallisuushäiriö on vakava ja pysyväisluonteinen tapa oireilla toimia, joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville.
Täysin terve ihminen voi olla luonteeltaan voimakastahtoinen tai helposti mukautuva ja kaikkea siltä väliltä. Helposti hermostuva tai viilipytty ja kaikkea siltä väliltä. Terveen ihmisen elämään kuuluu, että joskus sitä on iloinen, joskus surullinen, joskus hetkellisesti masentunut tai ahdistunut. Kuuluu normaaliin elämään.
”joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville”
Mun silmin tyyliin joka toinen ihminen toimii noin.
Tässä tarkoitetaan niitä piirteitä, jotka johtuu siitä häiriöstä. Esim. epäluuloisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä epäilee läheisiään jatkuvasti kaikenlaisesta vehkeilystä jne., mikä tietysti tuottaa tuskaa läheisille, jos he eivät sellaista tee. Eri asia sitten se, että jokainen meistä voi kokea vaikka mustasukkaisuutta hetkellisesti, mutta se ei silloin ole persoonallisuutta määrittävä piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisillä on harhaluulo, että kaikki ongelmat vois poistaa lääkkeillä… Jos esim masennuslääkkeet auttaisi niin meillä ei olisi yhtään masentunutta ihmistä Suomessa
Ihmiset ovat lääkebisneksen uhreja suuri osa.Addiktoitumisesta ei varoiteta juuri koskaan.Kaikkeen otetaan lääke eikä ihmiset kestä enää vastoinkäymisiään selvinpäin.Sama kuin`kauneus``leikkaukset. Vaikka näyttäisit kuinka hirviöltä niin ei kuin lisää leikkauksia ja kirurgit kiittää ,kun kassa kilahtaa.Pelkkää bisnestä kaikki.
Moni syö lääkkeitä koska ei ole tietoa paremmasta. Kun oireet ovat ohi niin sama meno jatkuu, vastuuta ei itsestä oteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne
Persoonallisuushäiriö on vakava ja pysyväisluonteinen tapa oireilla toimia, joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville.
Täysin terve ihminen voi olla luonteeltaan voimakastahtoinen tai helposti mukautuva ja kaikkea siltä väliltä. Helposti hermostuva tai viilipytty ja kaikkea siltä väliltä. Terveen ihmisen elämään kuuluu, että joskus sitä on iloinen, joskus surullinen, joskus hetkellisesti masentunut tai ahdistunut. Kuuluu normaaliin elämään.
”joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville”
Mun silmin tyyliin joka toinen ihminen toimii noin.
No ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me vanhenemme.
Mä nuorrun vuosi vuodelta
Benjamin Button ?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne
Samaa asiaa, eivät vain halua myöntää millaisia ihmisiä ovat nämä persoonallisuushäiriöiset, muuten muut saisivat heistä tietouden.
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 🤗
**** *****
No jokohan riittäisi nämä persoonallisuushäiriöjutut? Ei jaksaisi lukea sellaista kaipausketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne
Persoonallisuushäiriö on vakava ja pysyväisluonteinen tapa oireilla toimia, joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville.
Täysin terve ihminen voi olla luonteeltaan voimakastahtoinen tai helposti mukautuva ja kaikkea siltä väliltä. Helposti hermostuva tai viilipytty ja kaikkea siltä väliltä. Terveen ihmisen elämään kuuluu, että joskus sitä on iloinen, joskus surullinen, joskus hetkellisesti masentunut tai ahdistunut. Kuuluu normaaliin elämään.
”joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville”
Mun silmin tyyliin joka toinen ihminen toimii noin.No ei toimi.
No ei niin. Ehkä mun elämään on vaan sattunut poikkeuksellisen paljon hankalia ihmisiä. Ei sinänsä yllätä.🙃😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin.
En nyt tiedä, älä ainakaan rupea vastuuttomaksi, se ei tee sinusta vapaata ihmistä.
Yhteiskuntaan kuuluu sopeutua, aina kaikki ei mene oman mielen mukaan mutta se oma elämä kannattaa sovittaa tähän yhteiskuntaan.
Ei ole tarkoitus että jokainen ihminen elää täysin mielivaltaista elämää eli järki täytyisi pitää päässä kuitenkin.
Rupean todellakin elämään mielivaltaisen vapaata elämää. Tässä on niin paljon jo kärsimystä elämässä koettu, että ei maksa vaivaa yrittää mahduttaa itseään johonkin miten muiden mielestä kuuluisi elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää onko kyseessä häiriö tms vai vaikka temperamenttipiirre tai ihan vaan oma luonne
Persoonallisuushäiriö on vakava ja pysyväisluonteinen tapa oireilla toimia, joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville.
Täysin terve ihminen voi olla luonteeltaan voimakastahtoinen tai helposti mukautuva ja kaikkea siltä väliltä. Helposti hermostuva tai viilipytty ja kaikkea siltä väliltä. Terveen ihmisen elämään kuuluu, että joskus sitä on iloinen, joskus surullinen, joskus hetkellisesti masentunut tai ahdistunut. Kuuluu normaaliin elämään.
”joka aiheuttaa ongelmia ihmiselle itselleen jä hänen lähellään oleville”
Mun silmin tyyliin joka toinen ihminen toimii noin.Tässä tarkoitetaan niitä piirteitä, jotka johtuu siitä häiriöstä. Esim. epäluuloisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä epäilee läheisiään jatkuvasti kaikenlaisesta vehkeilystä jne., mikä tietysti tuottaa tuskaa läheisille, jos he eivät sellaista tee. Eri asia sitten se, että jokainen meistä voi kokea vaikka mustasukkaisuutta hetkellisesti, mutta se ei silloin ole persoonallisuutta määrittävä piirre.
Nämä häiriöt ovat seurausta siitä millainen on, jos epäilet aina kaikkia niin tulet kärsimään itsessäsi henkisestä sairastumisesta.
Ihan kenelle tahansa taas voi tulla vaikka minkälaisia hetkellisiä oireita, pelkotiloja, kauhukohtauksia, vainoharhaisuutta yms. eikä se kerro sairaasta ihmisestä.
Kaikki nuo ovat ainakin minulle elämässäni olleet ihan tuttuja, olen jo nuoresta asti huolehtinut kavereista, sukulaisista ja muista ympärillä olevista jotka ovat apua tarvinneet. Kaikki ei ole aina sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovutan nyt kuten mulla usein on diagnoosistani johtuen tapana. Tarvitsen 100% varmuuden ennen kuin yritän mitään, mutta sinä teit tästä tilanteesta 50-50 kolikonheittoa. En ota riskiä, sori siitä.
En tiedä sun diagnooseista mutta ymmärrän, että liikaa riskejä. Niin surullista.
Miks te näette kaiken vain riskeinä ettekä mahdollisuuksina?
Joskus hyvin herkät ihmiset vain särkyy jo lapsina. Mahdollisuuden on hyvin kapeat sen jälkeen. Valtava menetys, koska heissä on valtava potentiaali.
Todella rikkinäisistä lähtökohdista voi nousta menestykseen ja onnelliseen elämään. Kaikki on mahdollista sille joka uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin.
En nyt tiedä, älä ainakaan rupea vastuuttomaksi, se ei tee sinusta vapaata ihmistä.
Yhteiskuntaan kuuluu sopeutua, aina kaikki ei mene oman mielen mukaan mutta se oma elämä kannattaa sovittaa tähän yhteiskuntaan.
Ei ole tarkoitus että jokainen ihminen elää täysin mielivaltaista elämää eli järki täytyisi pitää päässä kuitenkin.
Rupean todellakin elämään mielivaltaisen vapaata elämää. Tässä on niin paljon jo kärsimystä elämässä koettu, että ei maksa vaivaa yrittää mahduttaa itseään johonkin miten muiden mielestä kuuluisi elää.
Siitä ei ollutkaan kommentissani puhe, tottakai sinunkin täytyy elää itsellesi mieluista elämää.
Antilla oli eilen ihan järkyttävän hyvä stondis 😜😍
Aika ilkeitä kommentteja tässäkin ketjussa. Mulla on nollatoleranssi kiusaamiseen ja kiusaajiin.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Onko paljon auttanut? viet sivu kaupalla tilaa ja ihan turhaan.
Kiitos keskustelusta. Ymmärrän, ettei kannata lähteä kokeilemaan onneaan, jos vaarana on täysromahdus. Jaksamista.
Vierailija kirjoitti:
Aika ilkeitä kommentteja tässäkin ketjussa. Mulla on nollatoleranssi kiusaamiseen ja kiusaajiin.
Entä kinkkukiusaus?
Pitää tietää mistä mikäkin johtuu ja pitää ymmärtää ihmisen fysiologiaakin paremmin.