Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42771)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä, ikävä, niin ikävä sinua. Ikävä ääntäsi ja kehoasi, ikävä kaikkea sinussa. Anna minulle anteeksi kaikki.
Tuo tulee jo niin sydämestä, että toivon, että kaikki kääntyy parhaiten päin välillänne.
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta?
Mietin joka päivä ja yö sellaisia päiviä ja öitä, joissa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta..
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta?
Tarkoitatko "muulla" ehkäpä vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt haluaisin kivitauluun tarinamme ja sulkisin sen syvälle kallion luolaan, tuhansien vuosien päästä arkeologit löytäisivät kertomuksen ihmeellisestä rakkaudesta ja se julkaistaisiin alan tiedelehdissä ja ehkä jossain kansantajuisissa journalistisissa julkaisuissakin ja kaikki saisivat ihmetellä ja ihastella tätä tarinaa, joka ei aikanaan koskaan saanut loppuaan. Tai ainakin se jäisi puuttumaan kivitaulusta ja jatko-osaa alettaisiin kuumeisesti etsiä kaikista maailman kolkista.
Sä luulet että tuhansien vuosien päästä on joitakin lehtiä? Ne on silloin yhtö muinaista kuin kalliomaalauksetkin.
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta?
En.
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta?
Mietin kyllä. Siihen liittyi saunominen ja selänpesu ja vähän muuta.
Vierailija kirjoitti:
Halit..-A😘
Hali ja suukko sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta?
Mietin kyllä. Siihen liittyi saunominen ja selänpesu ja vähän muuta.
Ehkä hieman kuohuvaa rentouttamaan pesutoimitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt haluaisin kivitauluun tarinamme ja sulkisin sen syvälle kallion luolaan, tuhansien vuosien päästä arkeologit löytäisivät kertomuksen ihmeellisestä rakkaudesta ja se julkaistaisiin alan tiedelehdissä ja ehkä jossain kansantajuisissa journalistisissa julkaisuissakin ja kaikki saisivat ihmetellä ja ihastella tätä tarinaa, joka ei aikanaan koskaan saanut loppuaan. Tai ainakin se jäisi puuttumaan kivitaulusta ja jatko-osaa alettaisiin kuumeisesti etsiä kaikista maailman kolkista.
Sä luulet että tuhansien vuosien päästä on joitakin lehtiä? Ne on silloin yhtö muinaista kuin kalliomaalauksetkin.
Oletettavasti silloinkin on jonkinlaista joukkoviestintää, kuten oli tuhansia vuosia sitten kivitauluin tai kirjaimellisesti kasvinlehdin ja nyt on printtijulkaisuina ja html-dokumentteina ja chättiryhminä. Tekniikat vaihtelevat, idea säilyy. Tai sitten ei enää ole sivilisaatiota lainkaan. Mutta joskus tulee uusi tilalle. Olkoon sitten sadan tuhannen vuoden päästä kenties.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta?
Mietin kyllä. Siihen liittyi saunominen ja selänpesu ja vähän muuta.
Suut leveässä hymyssä nyökyttelyä Fairyn ihmepesuaineen tulosten äärellä?
Rusketusraitojen vertailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt haluaisin kivitauluun tarinamme ja sulkisin sen syvälle kallion luolaan, tuhansien vuosien päästä arkeologit löytäisivät kertomuksen ihmeellisestä rakkaudesta ja se julkaistaisiin alan tiedelehdissä ja ehkä jossain kansantajuisissa journalistisissa julkaisuissakin ja kaikki saisivat ihmetellä ja ihastella tätä tarinaa, joka ei aikanaan koskaan saanut loppuaan. Tai ainakin se jäisi puuttumaan kivitaulusta ja jatko-osaa alettaisiin kuumeisesti etsiä kaikista maailman kolkista.
Sä luulet että tuhansien vuosien päästä on joitakin lehtiä? Ne on silloin yhtö muinaista kuin kalliomaalauksetkin.
Oletettavasti silloinkin on jonkinlaista joukkoviestintää, kuten oli tuhansia vuosia sitten kivitauluin tai kirjaimellisesti kasvinlehdin ja nyt on printtijulkaisuina ja html-dokumentteina ja chättiryhminä. Tekniikat vaihtelevat, idea säilyy. Tai sitten ei enää ole sivilisaatiota lainkaan. Mutta joskus tulee uusi tilalle. Olkoon sitten sadan tuhannen vuoden päästä kenties.
Niin ja ehkä osataan lukea palstan otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Rusketusraitojen vertailua?
Mun rusketusrajat ei muodostu raidoista. Hänellä luultavasti kyllä.
Halusit saada mulle huonon fiiliksen? 🥺 No ainakin onnistuit siinä tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt haluaisin kivitauluun tarinamme ja sulkisin sen syvälle kallion luolaan, tuhansien vuosien päästä arkeologit löytäisivät kertomuksen ihmeellisestä rakkaudesta ja se julkaistaisiin alan tiedelehdissä ja ehkä jossain kansantajuisissa journalistisissa julkaisuissakin ja kaikki saisivat ihmetellä ja ihastella tätä tarinaa, joka ei aikanaan koskaan saanut loppuaan. Tai ainakin se jäisi puuttumaan kivitaulusta ja jatko-osaa alettaisiin kuumeisesti etsiä kaikista maailman kolkista.
Sä luulet että tuhansien vuosien päästä on joitakin lehtiä? Ne on silloin yhtö muinaista kuin kalliomaalauksetkin.
Oletettavasti silloinkin on jonkinlaista joukkoviestintää, kuten oli tuhansia vuosia sitten kivitauluin tai kirjaimellisesti kasvinlehdin ja nyt on printtijulkaisuina ja html-dokumentteina ja chättiryhminä. Tekniikat vaihtelevat, idea säilyy. Tai sitten ei enää ole sivilisaatiota lainkaan. Mutta joskus tulee uusi tilalle. Olkoon sitten sadan tuhannen vuoden päästä kenties.
Niin ja ehkä osataan lukea palstan otsikko.
Hei relaa vähän kirjoitin kaivatulleni jotain mielestäni romanttista. Pysy sä vaan kynä perseessä -aiheissasi jos koet sen sopivammaksi. En tuomitse sitäkään.
Masentaa että oot kai monen kilometrin päässä, ei ollenkaan hyvä..
Vierailija kirjoitti:
Tony Dunderfelt: Miesten pitää muistaa olla miehiä!
Hänen mielestään miesten pitäisi muistaa olla reilusti miehiä, jotta naiset pysyvät tyytyväisinä seksielämäänsä.
Nainen voi helposti turhautua seksuaalisesti. Mammat on..
Olen samaa mieltä.
Sanoisin myös saman naisille. Monessakin asiassa sukupuolijaotelmia on turha tehdä.
Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta?