Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42771)

Vierailija
42681/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta? 

Vierailija
42682/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halit..-A😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42683/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä, ikävä, niin ikävä sinua. Ikävä ääntäsi ja kehoasi, ikävä kaikkea sinussa. Anna minulle anteeksi kaikki.

Tuo tulee jo niin sydämestä, että toivon, että kaikki kääntyy parhaiten päin välillänne. 

Vierailija
42684/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta? 

Mietin joka päivä ja yö sellaisia päiviä ja öitä, joissa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta..

Vierailija
42685/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta? 

Tarkoitatko "muulla" ehkäpä vaatteita?

Vierailija
42686/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt haluaisin kivitauluun tarinamme ja sulkisin sen syvälle kallion luolaan, tuhansien vuosien päästä arkeologit löytäisivät kertomuksen ihmeellisestä rakkaudesta ja se julkaistaisiin alan tiedelehdissä ja ehkä jossain kansantajuisissa journalistisissa julkaisuissakin ja kaikki saisivat ihmetellä ja ihastella tätä tarinaa, joka ei aikanaan koskaan saanut loppuaan. Tai ainakin se jäisi puuttumaan kivitaulusta ja jatko-osaa alettaisiin kuumeisesti etsiä kaikista maailman kolkista.

Sä luulet että tuhansien vuosien päästä on joitakin lehtiä? Ne on silloin yhtö muinaista kuin kalliomaalauksetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42687/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JALII! 💕 Oot lakas.

Vierailija
42688/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta? 

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42689/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta? 

Mietin kyllä. Siihen liittyi saunominen ja selänpesu ja vähän muuta.

Vierailija
42690/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halit..-A😘

Hali ja suukko sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42691/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta? 

Mietin kyllä. Siihen liittyi saunominen ja selänpesu ja vähän muuta.

Ehkä hieman kuohuvaa rentouttamaan pesutoimitusta.

Vierailija
42692/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt haluaisin kivitauluun tarinamme ja sulkisin sen syvälle kallion luolaan, tuhansien vuosien päästä arkeologit löytäisivät kertomuksen ihmeellisestä rakkaudesta ja se julkaistaisiin alan tiedelehdissä ja ehkä jossain kansantajuisissa journalistisissa julkaisuissakin ja kaikki saisivat ihmetellä ja ihastella tätä tarinaa, joka ei aikanaan koskaan saanut loppuaan. Tai ainakin se jäisi puuttumaan kivitaulusta ja jatko-osaa alettaisiin kuumeisesti etsiä kaikista maailman kolkista.

Sä luulet että tuhansien vuosien päästä on joitakin lehtiä? Ne on silloin yhtö muinaista kuin kalliomaalauksetkin.

Oletettavasti silloinkin on jonkinlaista joukkoviestintää, kuten oli tuhansia vuosia sitten kivitauluin tai kirjaimellisesti kasvinlehdin ja nyt on printtijulkaisuina ja html-dokumentteina ja chättiryhminä. Tekniikat vaihtelevat, idea säilyy. Tai sitten ei enää ole sivilisaatiota lainkaan. Mutta joskus tulee uusi tilalle. Olkoon sitten sadan tuhannen vuoden päästä kenties. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42693/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta? 

Mietin kyllä. Siihen liittyi saunominen ja selänpesu ja vähän muuta.

Suut leveässä hymyssä nyökyttelyä Fairyn ihmepesuaineen tulosten äärellä?

Vierailija
42694/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketusraitojen vertailua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42695/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt haluaisin kivitauluun tarinamme ja sulkisin sen syvälle kallion luolaan, tuhansien vuosien päästä arkeologit löytäisivät kertomuksen ihmeellisestä rakkaudesta ja se julkaistaisiin alan tiedelehdissä ja ehkä jossain kansantajuisissa journalistisissa julkaisuissakin ja kaikki saisivat ihmetellä ja ihastella tätä tarinaa, joka ei aikanaan koskaan saanut loppuaan. Tai ainakin se jäisi puuttumaan kivitaulusta ja jatko-osaa alettaisiin kuumeisesti etsiä kaikista maailman kolkista.

Sä luulet että tuhansien vuosien päästä on joitakin lehtiä? Ne on silloin yhtö muinaista kuin kalliomaalauksetkin.

Oletettavasti silloinkin on jonkinlaista joukkoviestintää, kuten oli tuhansia vuosia sitten kivitauluin tai kirjaimellisesti kasvinlehdin ja nyt on printtijulkaisuina ja html-dokumentteina ja chättiryhminä. Tekniikat vaihtelevat, idea säilyy. Tai sitten ei enää ole sivilisaatiota lainkaan. Mutta joskus tulee uusi tilalle. Olkoon sitten sadan tuhannen vuoden päästä kenties. 

Niin ja ehkä osataan lukea palstan otsikko.

Vierailija
42696/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusketusraitojen vertailua?

Mun rusketusrajat ei muodostu raidoista. Hänellä luultavasti kyllä.

Vierailija
42697/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit saada mulle huonon fiiliksen? 🥺 No ainakin onnistuit siinä tosi hyvin. 

Vierailija
42698/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt haluaisin kivitauluun tarinamme ja sulkisin sen syvälle kallion luolaan, tuhansien vuosien päästä arkeologit löytäisivät kertomuksen ihmeellisestä rakkaudesta ja se julkaistaisiin alan tiedelehdissä ja ehkä jossain kansantajuisissa journalistisissa julkaisuissakin ja kaikki saisivat ihmetellä ja ihastella tätä tarinaa, joka ei aikanaan koskaan saanut loppuaan. Tai ainakin se jäisi puuttumaan kivitaulusta ja jatko-osaa alettaisiin kuumeisesti etsiä kaikista maailman kolkista.

Sä luulet että tuhansien vuosien päästä on joitakin lehtiä? Ne on silloin yhtö muinaista kuin kalliomaalauksetkin.

Oletettavasti silloinkin on jonkinlaista joukkoviestintää, kuten oli tuhansia vuosia sitten kivitauluin tai kirjaimellisesti kasvinlehdin ja nyt on printtijulkaisuina ja html-dokumentteina ja chättiryhminä. Tekniikat vaihtelevat, idea säilyy. Tai sitten ei enää ole sivilisaatiota lainkaan. Mutta joskus tulee uusi tilalle. Olkoon sitten sadan tuhannen vuoden päästä kenties. 

Niin ja ehkä osataan lukea palstan otsikko.

Hei relaa vähän kirjoitin kaivatulleni jotain mielestäni romanttista. Pysy sä vaan kynä perseessä -aiheissasi jos koet sen sopivammaksi. En tuomitse sitäkään.

Vierailija
42699/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa että oot kai monen kilometrin  päässä, ei ollenkaan hyvä..

Vierailija
42700/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tony Dunderfelt: Miesten pitää muistaa olla miehiä!

Hänen mielestään miesten pitäisi muistaa olla reilusti miehiä, jotta naiset pysyvät tyytyväisinä seksielämäänsä.

 

Nainen voi helposti turhautua seksuaalisesti. Mammat on..

Olen samaa mieltä. 

 

Sanoisin myös saman naisille. Monessakin asiassa sukupuolijaotelmia on turha tehdä.