Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42771)
Ikävä, ikävä, niin ikävä sinua. Ikävä ääntäsi ja kehoasi, ikävä kaikkea sinussa. Anna minulle anteeksi kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää nimipäivää! Kyllä mä ajattelen, ja ikäväkin on.
Oh, kiitos. Gn.
Rakas, meidän pitäisi sopia treffit! Laitan tänne terveiseni, vaikket edes lukisi. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kai liikaa aikaa ajatella. Siksi mun 1% jaksaa pitää kiinni siitä haaveesta että sulla olisi tunteita mua kohtaan.
Katse lävisti ja jäi palamaan kehooni eikä se liekki vaan sammu. Joku ihme mun sisällä vaan hokee et tätä tarinaa ei vaan oo vielä kirjoitettu loppuun. Ja mä pyydän anteeks, mä oon aivan saakelin heikko tässä. No mitä hittoa edes pyydän, sulla tuskin on aavistustakaan mun yksipuolisista tunteista. Kohtaat niin monia ihmisiä, joka tavalla parempia. Sä tuskin edes muistat mua. Enkä ryve itsesäälissä. Kylmä tosiasia se varmasti vain on, en yksinkertaisesti vaan osaa elää sitä todeks ja päästää susta irti.
Kuka tai mikä irrottaisi mut tästä haavemaailmasta.
Näin susta juhannusyönä unta vaikka en ole nähnyt susta aikoihin.
Juhannusyönä jos näkee unia toisesta, ni eikös se ollut taian mukaan se tuleva puoliso?🤔😉
Ai niin, se ihan vanhanajan perinteinen juhannusaatto on vasta tänään 24.6., kuten Virossa edelleen. Siispä vieläkin ehtii tekemään juhannustaikoja 😉 (Suomessa juhannus on siirretty lähimpään viikonloppuun) -Sivusta kommentoin
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Ikävä, ikävä, niin ikävä sinua. Ikävä ääntäsi ja kehoasi, ikävä kaikkea sinussa. Anna minulle anteeksi kaikki.
Tietenkin annan. Ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä, ikävä, niin ikävä sinua. Ikävä ääntäsi ja kehoasi, ikävä kaikkea sinussa. Anna minulle anteeksi kaikki.
Mitä pyydät anteeksi?
Hyviä unia ja öitä sulle kaipaamani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun putäisi laihduttaa. Totta puhuen XL koko on liikaa, mutta sanon sen vaan palstalla nimettömänä.
Toipuneelle anorektikolle kun tuollaista kertoo niin kannattaa varautua siihen, että saattaa innostua laihduttamisesta oikein kunnolla. Kaikella rakkaudella.
Ongelmistasi et siis ole vieläkään päässyt. Keskustellaanko hetki anoreksiasta ja anorektisyyden syistä? Muista olla tosi rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kai liikaa aikaa ajatella. Siksi mun 1% jaksaa pitää kiinni siitä haaveesta että sulla olisi tunteita mua kohtaan.
Katse lävisti ja jäi palamaan kehooni eikä se liekki vaan sammu. Joku ihme mun sisällä vaan hokee et tätä tarinaa ei vaan oo vielä kirjoitettu loppuun. Ja mä pyydän anteeks, mä oon aivan saakelin heikko tässä. No mitä hittoa edes pyydän, sulla tuskin on aavistustakaan mun yksipuolisista tunteista. Kohtaat niin monia ihmisiä, joka tavalla parempia. Sä tuskin edes muistat mua. Enkä ryve itsesäälissä. Kylmä tosiasia se varmasti vain on, en yksinkertaisesti vaan osaa elää sitä todeks ja päästää susta irti.
Kuka tai mikä irrottaisi mut tästä haavemaailmasta.
Näin susta juhannusyönä unta vaikka en ole nähnyt susta aikoihin.
Juhannusyönä jos näkee unia toisesta, ni eikös se ollut taian mukaan se tuleva puoliso?🤔😉
Ai niin, se ihan vanhanajan perinteinen juhannusaatto on vasta tänään 24.6., kuten Virossa edelleen. Siispä vieläkin ehtii tekemään juhannustaikoja 😉 (Suomessa juhannus on siirretty lähimpään viikonloppuun) -Sivusta kommentoin
Sivusta kommentoin että Aito kesäpäivänseisaus oli tänä vuonna 2026 jo 21. kesäkuuta. että jos haluaa olla todella perinteinen ja seurata luonnon omaa luonnollista ja aitoa keskikesän juhlaa (valon juhlaa ) ennen kristillisten omimaa juhlaa), niin sekä Suomi että Viro ovat molemmat jo myöhässä taikoineen!
Vierailija kirjoitti:
Naapuriin terveisiä! Tuleekohan tästä mitään?
Vuosisadan rakkaustarina 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun putäisi laihduttaa. Totta puhuen XL koko on liikaa, mutta sanon sen vaan palstalla nimettömänä.
Toipuneelle anorektikolle kun tuollaista kertoo niin kannattaa varautua siihen, että saattaa innostua laihduttamisesta oikein kunnolla. Kaikella rakkaudella.
Ongelmistasi et siis ole vieläkään päässyt. Keskustellaanko hetki anoreksiasta ja anorektisyyden syistä? Muista olla tosi rehellinen.
LOPETA NYT! -sivu
Minä näin jo juhannusyön unetkin sinusta. 🧡
Meillä on vuosisadan rakkaustarina. Kestää vuosisadan ennen kuin pääsee hipaisemaan.
Me tähtien loisteessa yö kuljetaan
Rannalle kun käsikkäin saavutaan
Luonas olla tahdon vaan
Joka sekunnin, jonka kanssas olla saan
Joka minuutin, tunnen yhä varmemmin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vuosisadan rakkaustarina. Kestää vuosisadan ennen kuin pääsee hipaisemaan.
Sanovat, että hyvää kannattaa odottaa. Nöyräksi vetää🤔
Miksi ihmeessä sanoit ei?