Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42771)

Vierailija
42641/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua, vaikka sanoin lopulta sulle ei. Hienot ihmiset ovat kovin harvassa. Mikään ei ollut sinun vikasi. Rakastan yhä sinua ja on kova ikävä. 

Miksi ihmeessä sanoit ei?

Vierailija
42642/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä, ikävä, niin ikävä sinua. Ikävä ääntäsi ja kehoasi, ikävä kaikkea sinussa. Anna minulle anteeksi kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42643/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää nimipäivää! Kyllä mä ajattelen, ja ikäväkin on.

Oh, kiitos. Gn.

Vierailija
42644/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, meidän pitäisi sopia treffit! Laitan tänne terveiseni, vaikket edes lukisi. 🧡

Vierailija
42645/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kai liikaa aikaa ajatella. Siksi mun 1% jaksaa pitää kiinni siitä haaveesta että sulla olisi tunteita mua kohtaan.

 

Katse lävisti ja jäi palamaan kehooni eikä se liekki vaan sammu. Joku ihme mun sisällä vaan hokee et tätä tarinaa ei vaan oo vielä kirjoitettu loppuun. Ja mä pyydän anteeks, mä oon aivan saakelin heikko tässä. No mitä hittoa edes pyydän, sulla tuskin on aavistustakaan mun yksipuolisista tunteista. Kohtaat niin monia ihmisiä, joka tavalla parempia. Sä tuskin edes muistat mua. Enkä ryve itsesäälissä. Kylmä tosiasia se varmasti vain on, en yksinkertaisesti vaan osaa elää sitä todeks ja päästää susta irti.

 

Kuka tai mikä irrottaisi mut tästä haavemaailmasta.

Näin susta juhannusyönä unta vaikka en ole nähnyt susta aikoihin.

Juhannusyönä jos näkee unia toisesta, ni eikös se ollut taian mukaan se tuleva puoliso?🤔😉

Ai niin, se ihan vanhanajan perinteinen juhannusaatto on vasta tänään 24.6., kuten Virossa edelleen. Siispä vieläkin ehtii tekemään juhannustaikoja 😉   (Suomessa juhannus on siirretty lähimpään viikonloppuun)  -Sivusta kommentoin

Vierailija
42646/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42647/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä, ikävä, niin ikävä sinua. Ikävä ääntäsi ja kehoasi, ikävä kaikkea sinussa. Anna minulle anteeksi kaikki.

Tietenkin annan. Ikävä sinua. 

Vierailija
42648/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä, ikävä, niin ikävä sinua. Ikävä ääntäsi ja kehoasi, ikävä kaikkea sinussa. Anna minulle anteeksi kaikki.

Mitä pyydät anteeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42649/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä unia ja öitä sulle kaipaamani.

Vierailija
42650/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun putäisi laihduttaa. Totta puhuen XL koko on liikaa, mutta sanon sen vaan palstalla nimettömänä. 

Toipuneelle anorektikolle kun tuollaista kertoo niin kannattaa varautua siihen, että saattaa innostua laihduttamisesta oikein kunnolla. Kaikella rakkaudella.

Ongelmistasi et siis ole vieläkään päässyt. Keskustellaanko hetki anoreksiasta ja anorektisyyden syistä? Muista olla tosi rehellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42651/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kai liikaa aikaa ajatella. Siksi mun 1% jaksaa pitää kiinni siitä haaveesta että sulla olisi tunteita mua kohtaan.

 

Katse lävisti ja jäi palamaan kehooni eikä se liekki vaan sammu. Joku ihme mun sisällä vaan hokee et tätä tarinaa ei vaan oo vielä kirjoitettu loppuun. Ja mä pyydän anteeks, mä oon aivan saakelin heikko tässä. No mitä hittoa edes pyydän, sulla tuskin on aavistustakaan mun yksipuolisista tunteista. Kohtaat niin monia ihmisiä, joka tavalla parempia. Sä tuskin edes muistat mua. Enkä ryve itsesäälissä. Kylmä tosiasia se varmasti vain on, en yksinkertaisesti vaan osaa elää sitä todeks ja päästää susta irti.

 

Kuka tai mikä irrottaisi mut tästä haavemaailmasta.

Näin susta juhannusyönä unta vaikka en ole nähnyt susta aikoihin.

Juhannusyönä jos näkee unia toisesta, ni eikös se ollut taian mukaan se tuleva puoliso?🤔😉

Ai niin, se ihan vanhanajan perinteinen juhannusaatto on vasta tänään 24.6., kuten Virossa edelleen. Siispä vieläkin ehtii tekemään juhannustaikoja 😉   (Suomessa juhannus on siirretty lähimpään viikonloppuun)  -Sivusta kommentoin

Sivusta kommentoin että Aito kesäpäivänseisaus oli tänä vuonna 2026 jo 21. kesäkuuta. että jos haluaa olla todella perinteinen ja seurata luonnon omaa luonnollista ja aitoa keskikesän juhlaa (valon juhlaa ) ennen kristillisten omimaa juhlaa), niin sekä Suomi että Viro ovat molemmat jo myöhässä taikoineen! 

Vierailija
42652/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuriin terveisiä! Tuleekohan tästä mitään? 

Vuosisadan rakkaustarina 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42653/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinalle Klaukkalaan 🤗

Vierailija
42654/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun putäisi laihduttaa. Totta puhuen XL koko on liikaa, mutta sanon sen vaan palstalla nimettömänä. 

Toipuneelle anorektikolle kun tuollaista kertoo niin kannattaa varautua siihen, että saattaa innostua laihduttamisesta oikein kunnolla. Kaikella rakkaudella.

Ongelmistasi et siis ole vieläkään päässyt. Keskustellaanko hetki anoreksiasta ja anorektisyyden syistä? Muista olla tosi rehellinen.

LOPETA NYT! -sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42655/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin jo juhannusyön unetkin sinusta. 🧡

Vierailija
42656/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vuosisadan rakkaustarina. Kestää vuosisadan ennen kuin pääsee hipaisemaan.

Vierailija
42657/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta siia

Vierailija
42658/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tähtien loisteessa yö kuljetaan
Rannalle kun käsikkäin saavutaan
Luonas olla tahdon vaan

Joka sekunnin, jonka kanssas olla saan
Joka minuutin, tunnen yhä varmemmin.

Vierailija
42659/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

(voisin ottaa harhat)

Vierailija
42660/42772 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vuosisadan rakkaustarina. Kestää vuosisadan ennen kuin pääsee hipaisemaan.

Sanovat, että hyvää kannattaa odottaa. Nöyräksi vetää🤔