Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42771)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tulossa vaikeita hetkiä. Oispa mulla lupa pitää sua kädestä kiinni.
Tuskainen yö tulossa
Olisin halunnut jutella kanssasi ja sopia tapaamisesta. Huomenna soitan välittäjälle ja otan yksiön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se turvallisuus. Joko menisi ymmärrykseen se miksi turvallisuus on tärkeä osa kaikkea elämää?
Vajaan sadan vuoden takaa: ihminen, joka huutaa turvallisuutta vapautensa kustannuksella, ei ansaitse kumpaakaan ja menettää molemmat.
Joo, täysin vierasta itselleni onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Tukahdutettu rakkaus on pahempaa kuin ei rakkautta lainkaan.
samaa mieltä.
Sano huomenna jotain? Tee ehdotus, suostun kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut jutella kanssasi ja sopia tapaamisesta. Huomenna soitan välittäjälle ja otan yksiön.
Oi voi. Mulla olisi ollut sulle mies tilaa, mutta et ikinä ottanut yhteyttä.
Nuku hyvin rakas. Ikävöin sua ja arkea sun kanssa.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Sain just Antilta 😜😍
Minäkin sain 😜😍
Vierailija kirjoitti:
Tukahdutettu rakkaus on pahempaa kuin ei rakkautta lainkaan.
Tyhjyys ja tunteettomuus on pahempaa kuin tukahdettu rakkaus.
Rakastan sinua Mangusti. Haluan elää arkea sun kanssa.
Oisin ihan taivaissa jo siitä, että saisin pidellä sun kättä kädessä. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta?
Jokaisena juhannuksena vuodesta 2020.
Aika sattuma, kun tapasimme juuri tuona vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka puuttuisi kaikkiin ongelmiin yhteiskunnassa tekemällä oikeasti jotakin eikä vain puhumalla oloaan mukavaksi joistakin epäkohdista?
Realistisesti, ei kukaan. Puhuminen on helppoa ja riippuu yhteiskunnallisesta asemasta, että tarvitseeko puheistaankaan ottaa vastuuta. Rivijamppa on tarpeeksi mukavuudenhaluinen ja yksilönä epävarma ollakseen keikuttamatta venettä. Laumana puolestaan ohjattavissa.
Kiitos, olen siis ainoa tätä lajia. Kestääkö tämä yhteiskunta kaiken rehellisyyden?
Minkä rehellisyyden? Voitko suunnata rehellisen yhteiskunnan ilman jatkuvaa itsepetosta. Kukaan ei halua kuulla epämiellyttävää totuutta.
Tiiäks olisin onnellinen sun ystävyydestä. Niin onnellinen. Oispa meillä sellaista kuin aiemmin. Voisin luopua mistä vaan, mutta en haluaisi luopua siitä. Kuin hänelle. 🥰
Miehelle
Keskikesän juhlan aikaan
Muistoja talvisesta
tähtitaivaasta
Tunteista
Valosta
Sinusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koeteltu ja kuritettu on ja monen kärsimyksen kautta menty.
Sellainen tie se on.
Kiitän niistäkin jälkeenpäin koska viisastuin.
Näin on. Minullakin on ollut aika rankkoja vaiheita elämässä ja paljon on opittu. Hyvä me kärsijät.
🤗Kaikkea hyvää itsellemme ja toisillemme, kaikille immeisille. Hyvää Juhannusta.
Laineilla ratsastaa
hän halki valtamerten aavain,
kuunsirpin käsiin tavoittaa.
Kaiken unessa hän saa vain.
Terveisiä.
Viestit vielä lukematta.