Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42771)
Vierailija kirjoitti:
Muistatko kun vahingossa sanattomasti paljastin että rakastan
No ei se kyllä täysin sanatonta ollut, mutta puhuit (siis hän puhui) kyllä jostain ihan muusta. Useita kertoja. Jos rakastuminen tuntuu liian vahvalta sanalta, ainakin ihastumista oli havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun putäisi laihduttaa. Totta puhuen XL koko on liikaa, mutta sanon sen vaan palstalla nimettömänä.
Toipuneelle anorektikolle kun tuollaista kertoo niin kannattaa varautua siihen, että saattaa innostua laihduttamisesta oikein kunnolla. Kaikella rakkaudella.
Ongelmistasi et siis ole vieläkään päässyt. Keskustellaanko hetki anoreksiasta ja anorektisyyden syistä? Muista olla tosi rehellinen.
LOPETA NYT! -sivu
Nolo.
Näin taivaalla äsken sydämenmuotoisen pilven. Ajattelin että se oli rakkauskirje. 🤍💌
Vierailija kirjoitti:
(voisin ottaa harhat)
Minä kaivatun
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vuosisadan rakkaustarina. Kestää vuosisadan ennen kuin pääsee hipaisemaan.
Tuntuu vuosituhannelta. Öitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vuosisadan rakkaustarina. Kestää vuosisadan ennen kuin pääsee hipaisemaan.
Sanovat, että hyvää kannattaa odottaa. Nöyräksi vetää🤔
Niin, jos saa sen, jota odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vuosisadan rakkaustarina. Kestää vuosisadan ennen kuin pääsee hipaisemaan.
Kultaseni, hipaisit mua jo ensimmäisellä tapaamisella kun siirsit riipusta mun kaulalla. Seisoit aika lähellä muuten…
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut sinuun.
Tässä tosi hyvät tunnisteet, varma perille meno! -nuo yksinäiset ja myös tuplasydämet, niin ja Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vuosisadan rakkaustarina. Kestää vuosisadan ennen kuin pääsee hipaisemaan.
Tuntuu vuosituhannelta. Öitä
Sulla on pitkä perspektiivi. Kauniita unia, rakas. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni. 😘
Olet niin rakas, rakas L.
Olisitpa se oikea eikä vain sivuosuma tai trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vuosisadan rakkaustarina. Kestää vuosisadan ennen kuin pääsee hipaisemaan.
Kultaseni, hipaisit mua jo ensimmäisellä tapaamisella kun siirsit riipusta mun kaulalla. Seisoit aika lähellä muuten…
En ole kaipaamaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vuosisadan rakkaustarina. Kestää vuosisadan ennen kuin pääsee hipaisemaan.
Kultaseni, hipaisit mua jo ensimmäisellä tapaamisella kun siirsit riipusta mun kaulalla. Seisoit aika lähellä muuten…
En ole kaipaamaasi.
Niinpä niin.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä yhtä ihanaa miestä.
Minäkin ikävöin sinua ihan tolkuttomasti!
Naapuritalon ihanalle naiselle hellä hyvän yön halaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä, ikävä, niin ikävä sinua. Ikävä ääntäsi ja kehoasi, ikävä kaikkea sinussa. Anna minulle anteeksi kaikki.
Mitä pyydät anteeksi?
Sitä, etten huomioinut toisen tarpeita samalla tavalla kuin hän huomioi minun.
Sulla on tulossa vaikeita hetkiä. Oispa mulla lupa pitää sua kädestä kiinni.
Ne sanoo sulle ettet ole mitään
mutta mulle olet toisinaan kaikki,
kaikki.
Enkeli.
Ei kukaan tiedä, ketä tarkoitat. Mutta voin antaa anteeksi, jos se helpottaa.