Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt haluaisin kivitauluun tarinamme ja sulkisin sen syvälle kallion luolaan, tuhansien vuosien päästä arkeologit löytäisivät kertomuksen ihmeellisestä rakkaudesta ja se julkaistaisiin alan tiedelehdissä ja ehkä jossain kansantajuisissa journalistisissa julkaisuissakin ja kaikki saisivat ihmetellä ja ihastella tätä tarinaa, joka ei aikanaan koskaan saanut loppuaan. Tai ainakin se jäisi puuttumaan kivitaulusta ja jatko-osaa alettaisiin kuumeisesti etsiä kaikista maailman kolkista.
Sä luulet että tuhansien vuosien päästä on joitakin lehtiä? Ne on silloin yhtö muinaista kuin kalliomaalauksetkin.
Oletettavasti silloinkin on jonkinlaista joukkoviestintää, kuten oli tuhansia vuosia sitten kivitauluin tai kirjaimellisesti kasvinlehdin ja nyt on printtijulkaisuina ja html-dokumentteina ja chättiryhminä. Tekniikat vaihtelevat, idea säilyy. Tai sitten ei enää ole sivilisaatiota lainkaan. Mutta joskus tulee uusi tilalle. Olkoon sitten sadan tuhannen vuoden päästä kenties.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta?
Mietin kyllä. Siihen liittyi saunominen ja selänpesu ja vähän muuta.
Suut leveässä hymyssä nyökyttelyä Fairyn ihmepesuaineen tulosten äärellä?
Rusketusraitojen vertailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt haluaisin kivitauluun tarinamme ja sulkisin sen syvälle kallion luolaan, tuhansien vuosien päästä arkeologit löytäisivät kertomuksen ihmeellisestä rakkaudesta ja se julkaistaisiin alan tiedelehdissä ja ehkä jossain kansantajuisissa journalistisissa julkaisuissakin ja kaikki saisivat ihmetellä ja ihastella tätä tarinaa, joka ei aikanaan koskaan saanut loppuaan. Tai ainakin se jäisi puuttumaan kivitaulusta ja jatko-osaa alettaisiin kuumeisesti etsiä kaikista maailman kolkista.
Sä luulet että tuhansien vuosien päästä on joitakin lehtiä? Ne on silloin yhtö muinaista kuin kalliomaalauksetkin.
Oletettavasti silloinkin on jonkinlaista joukkoviestintää, kuten oli tuhansia vuosia sitten kivitauluin tai kirjaimellisesti kasvinlehdin ja nyt on printtijulkaisuina ja html-dokumentteina ja chättiryhminä. Tekniikat vaihtelevat, idea säilyy. Tai sitten ei enää ole sivilisaatiota lainkaan. Mutta joskus tulee uusi tilalle. Olkoon sitten sadan tuhannen vuoden päästä kenties.
Niin ja ehkä osataan lukea palstan otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Rusketusraitojen vertailua?
Mun rusketusrajat ei muodostu raidoista. Hänellä luultavasti kyllä.
Halusit saada mulle huonon fiiliksen? 🥺 No ainakin onnistuit siinä tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt haluaisin kivitauluun tarinamme ja sulkisin sen syvälle kallion luolaan, tuhansien vuosien päästä arkeologit löytäisivät kertomuksen ihmeellisestä rakkaudesta ja se julkaistaisiin alan tiedelehdissä ja ehkä jossain kansantajuisissa journalistisissa julkaisuissakin ja kaikki saisivat ihmetellä ja ihastella tätä tarinaa, joka ei aikanaan koskaan saanut loppuaan. Tai ainakin se jäisi puuttumaan kivitaulusta ja jatko-osaa alettaisiin kuumeisesti etsiä kaikista maailman kolkista.
Sä luulet että tuhansien vuosien päästä on joitakin lehtiä? Ne on silloin yhtö muinaista kuin kalliomaalauksetkin.
Oletettavasti silloinkin on jonkinlaista joukkoviestintää, kuten oli tuhansia vuosia sitten kivitauluin tai kirjaimellisesti kasvinlehdin ja nyt on printtijulkaisuina ja html-dokumentteina ja chättiryhminä. Tekniikat vaihtelevat, idea säilyy. Tai sitten ei enää ole sivilisaatiota lainkaan. Mutta joskus tulee uusi tilalle. Olkoon sitten sadan tuhannen vuoden päästä kenties.
Niin ja ehkä osataan lukea palstan otsikko.
Hei relaa vähän kirjoitin kaivatulleni jotain mielestäni romanttista. Pysy sä vaan kynä perseessä -aiheissasi jos koet sen sopivammaksi. En tuomitse sitäkään.
Vielä vähän näitä p-juttuja ja peltisakset sanoo niks ja naks.
Masentaa että oot kai monen kilometrin päässä, ei ollenkaan hyvä..
Tony Dunderfelt: Miesten pitää muistaa olla miehiä!
Hänen mielestään miesten pitäisi muistaa olla reilusti miehiä, jotta naiset pysyvät tyytyväisinä seksielämäänsä.
Nainen voi helposti turhautua seksuaalisesti. Mammat on..
Naisten seksuaalisuustta on syytä hillitä kaikin voimassaolevin keinoin ja tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Tony Dunderfelt: Miesten pitää muistaa olla miehiä!
Hänen mielestään miesten pitäisi muistaa olla reilusti miehiä, jotta naiset pysyvät tyytyväisinä seksielämäänsä.
Nainen voi helposti turhautua seksuaalisesti. Mammat on..
Olen samaa mieltä.
Sanoisin myös saman naisille. Monessakin asiassa sukupuolijaotelmia on turha tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta?
Jokaisena juhannuksena vuodesta 2020.
Väkivaltakin on ihmisten ongelma, ei miesten tai naisten.
Väkivalta on myös yhteiskunnan rakenneongelma. Kuka puuttuisi tähän väkivaltaan?
En tajua miten elämä on heitelly viime vuosina miten sattuu, tai no aina kyl, mut sellasia nopeita muutoksia.
Tipu, kamala ikävä sua ja sitä et oisit lähempänä
Kuka puuttuisi kaikkiin ongelmiin yhteiskunnassa tekemällä oikeasti jotakin eikä vain puhumalla oloaan mukavaksi joistakin epäkohdista?
Ehkä hieman kuohuvaa rentouttamaan pesutoimitusta.