Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42799)

Vierailija
42701/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta? 

Mietin kyllä. Siihen liittyi saunominen ja selänpesu ja vähän muuta.

Ehkä hieman kuohuvaa rentouttamaan pesutoimitusta.

Vierailija
42702/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt haluaisin kivitauluun tarinamme ja sulkisin sen syvälle kallion luolaan, tuhansien vuosien päästä arkeologit löytäisivät kertomuksen ihmeellisestä rakkaudesta ja se julkaistaisiin alan tiedelehdissä ja ehkä jossain kansantajuisissa journalistisissa julkaisuissakin ja kaikki saisivat ihmetellä ja ihastella tätä tarinaa, joka ei aikanaan koskaan saanut loppuaan. Tai ainakin se jäisi puuttumaan kivitaulusta ja jatko-osaa alettaisiin kuumeisesti etsiä kaikista maailman kolkista.

Sä luulet että tuhansien vuosien päästä on joitakin lehtiä? Ne on silloin yhtö muinaista kuin kalliomaalauksetkin.

Oletettavasti silloinkin on jonkinlaista joukkoviestintää, kuten oli tuhansia vuosia sitten kivitauluin tai kirjaimellisesti kasvinlehdin ja nyt on printtijulkaisuina ja html-dokumentteina ja chättiryhminä. Tekniikat vaihtelevat, idea säilyy. Tai sitten ei enää ole sivilisaatiota lainkaan. Mutta joskus tulee uusi tilalle. Olkoon sitten sadan tuhannen vuoden päästä kenties. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42703/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta? 

Mietin kyllä. Siihen liittyi saunominen ja selänpesu ja vähän muuta.

Suut leveässä hymyssä nyökyttelyä Fairyn ihmepesuaineen tulosten äärellä?

Vierailija
42704/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketusraitojen vertailua?

Vierailija
42705/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt haluaisin kivitauluun tarinamme ja sulkisin sen syvälle kallion luolaan, tuhansien vuosien päästä arkeologit löytäisivät kertomuksen ihmeellisestä rakkaudesta ja se julkaistaisiin alan tiedelehdissä ja ehkä jossain kansantajuisissa journalistisissa julkaisuissakin ja kaikki saisivat ihmetellä ja ihastella tätä tarinaa, joka ei aikanaan koskaan saanut loppuaan. Tai ainakin se jäisi puuttumaan kivitaulusta ja jatko-osaa alettaisiin kuumeisesti etsiä kaikista maailman kolkista.

Sä luulet että tuhansien vuosien päästä on joitakin lehtiä? Ne on silloin yhtö muinaista kuin kalliomaalauksetkin.

Oletettavasti silloinkin on jonkinlaista joukkoviestintää, kuten oli tuhansia vuosia sitten kivitauluin tai kirjaimellisesti kasvinlehdin ja nyt on printtijulkaisuina ja html-dokumentteina ja chättiryhminä. Tekniikat vaihtelevat, idea säilyy. Tai sitten ei enää ole sivilisaatiota lainkaan. Mutta joskus tulee uusi tilalle. Olkoon sitten sadan tuhannen vuoden päästä kenties. 

Niin ja ehkä osataan lukea palstan otsikko.

Vierailija
42706/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rusketusraitojen vertailua?

Mun rusketusrajat ei muodostu raidoista. Hänellä luultavasti kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42707/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit saada mulle huonon fiiliksen? 🥺 No ainakin onnistuit siinä tosi hyvin. 

Vierailija
42708/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt haluaisin kivitauluun tarinamme ja sulkisin sen syvälle kallion luolaan, tuhansien vuosien päästä arkeologit löytäisivät kertomuksen ihmeellisestä rakkaudesta ja se julkaistaisiin alan tiedelehdissä ja ehkä jossain kansantajuisissa journalistisissa julkaisuissakin ja kaikki saisivat ihmetellä ja ihastella tätä tarinaa, joka ei aikanaan koskaan saanut loppuaan. Tai ainakin se jäisi puuttumaan kivitaulusta ja jatko-osaa alettaisiin kuumeisesti etsiä kaikista maailman kolkista.

Sä luulet että tuhansien vuosien päästä on joitakin lehtiä? Ne on silloin yhtö muinaista kuin kalliomaalauksetkin.

Oletettavasti silloinkin on jonkinlaista joukkoviestintää, kuten oli tuhansia vuosia sitten kivitauluin tai kirjaimellisesti kasvinlehdin ja nyt on printtijulkaisuina ja html-dokumentteina ja chättiryhminä. Tekniikat vaihtelevat, idea säilyy. Tai sitten ei enää ole sivilisaatiota lainkaan. Mutta joskus tulee uusi tilalle. Olkoon sitten sadan tuhannen vuoden päästä kenties. 

Niin ja ehkä osataan lukea palstan otsikko.

Hei relaa vähän kirjoitin kaivatulleni jotain mielestäni romanttista. Pysy sä vaan kynä perseessä -aiheissasi jos koet sen sopivammaksi. En tuomitse sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42709/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vähän näitä p-juttuja ja peltisakset sanoo niks ja naks.

Vierailija
42710/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa että oot kai monen kilometrin  päässä, ei ollenkaan hyvä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42711/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony Dunderfelt: Miesten pitää muistaa olla miehiä!

Hänen mielestään miesten pitäisi muistaa olla reilusti miehiä, jotta naiset pysyvät tyytyväisinä seksielämäänsä.

 

Nainen voi helposti turhautua seksuaalisesti. Mammat on..

Vierailija
42712/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42713/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten seksuaalisuustta on syytä hillitä kaikin voimassaolevin keinoin ja tavoin.

Vierailija
42714/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tony Dunderfelt: Miesten pitää muistaa olla miehiä!

Hänen mielestään miesten pitäisi muistaa olla reilusti miehiä, jotta naiset pysyvät tyytyväisinä seksielämäänsä.

 

Nainen voi helposti turhautua seksuaalisesti. Mammat on..

Olen samaa mieltä. 

 

Sanoisin myös saman naisille. Monessakin asiassa sukupuolijaotelmia on turha tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42715/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö juhannuksena yhtään sellaista juhannusta, jossa olisi sinä, minä ja aika vähän mitään muuta? 

Jokaisena juhannuksena vuodesta 2020.

Vierailija
42716/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltakin on ihmisten ongelma, ei miesten tai naisten.

Vierailija
42717/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta on myös yhteiskunnan rakenneongelma. Kuka puuttuisi tähän väkivaltaan?

Vierailija
42718/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten elämä on heitelly viime vuosina miten sattuu, tai no aina kyl, mut sellasia nopeita muutoksia.

Vierailija
42719/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipu, kamala ikävä sua ja sitä et oisit lähempänä

Vierailija
42720/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka puuttuisi kaikkiin ongelmiin yhteiskunnassa tekemällä oikeasti jotakin eikä vain puhumalla oloaan mukavaksi joistakin epäkohdista?