Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42799)

Vierailija
42601/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa rakas !

Vierailija
42602/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🔥💘 🌊

Liekinheitin rakastaa hyökyaaltoa? Mitäh!🤯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42603/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olen liekki 

Sä olet meri valtava 

Minä nuolen puita sun rannalla

 

Heijastus ja hiekka

Nekö vain saan

Kun aaltosi huutaa mun nimeä 

Vierailija
42604/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olen liekki 

Sä olet meri valtava 

Minä nuolen puita sun rannalla

 

Heijastus ja hiekka

Nekö vain saan

Kun aaltosi huutaa mun nimeä 

Kaikki on saatavilla -Sivusta

Vierailija
42605/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni. 😘

Vierailija
42606/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olen liekki 

Sä olet meri valtava 

Minä nuolen puita sun rannalla

 

Heijastus ja hiekka

Nekö vain saan

Kun aaltosi huutaa mun nimeä 

Kaunista. Pätkä runosta, vai laulun sanoituksia? Sivistä kiven alla asunutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42607/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olen liekki 

Sä olet meri valtava 

Minä nuolen puita sun rannalla

 

Heijastus ja hiekka

Nekö vain saan

Kun aaltosi huutaa mun nimeä 

Kaunista. Pätkä runosta, vai laulun sanoituksia? Sivistä kiven alla asunutta

Et ole asunut ollenkaan kiven alla kun runo vasta syntyi maailmaan. Saat käyttää sen lauluun jos haluat

Vierailija
42608/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.

Ihan tavallista, ihastuneen mieli kuvittelee hormonihöyryissä kaikenlaista. Höyryjen laannuttua tulee monesti ihan höhlä fiilis itestä, kun järki kirkastuu ja pystyy katsomaan tilannetta realistisesti :D

Älä siis ole liian ankara itsellesi!

Missä vaiheessa tuossa selviää, että se onkin yksipuolista? Vaikka sun ihastushuurut laantuu, niin saattaahan se toinen tuntea silti jotain. Näistä kannattais ottaa selvää, eikä jäädä ihmettelemään.

Miks, kerta ihastus jo meni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42609/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkulauantain suunnitelmia?

Mietin, että kumpi sopis paremmin, pelkkä henkinen vai myös fyysinen ghostaus.

Sivusta, mutta miten määrittelet ghostauksen? Toki kaikki ollaan varmaan samaa mieltä, että vaatii seurustelu- tai tapailusuhteen tai ainakin jotain romanttisia keskusteluja. Muutenhan ei kai ole mitään, mistä ghostata. 🤔

Näille ghostaus: lopetti kaipausketjussa kirjoittelun ilman, että tuli kertomaan.

Vierailija
42610/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaching out requires vulnerability.
 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42611/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset ja hyvät yöt M-L!

Vierailija
42612/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavalle tyypille kaikkea hyvää. Toivottavasti vielä nähdään! Tuskin viihdyn ketjussa seuraavaan pariin kuukauteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42613/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin sinäkin 💩 vaan katosit sanomatta mitään. Olisit voinut edes vastata viestiin. Eikä sinua näe enää missään. Piiloonko menit v....n 💩 vaikka lupasit aivan muuta."

Eihän hän vastannut eikä näkynyt missään. Miten olisikaan kun oli kuollut. Ei kaikki kuole vasta vanhuksena vaan yhtäkkiä nuorenakin. Oikein hyväkuntoisena. 

Tapaus oikeasta elämästä.

Ei tosiaan kannata koskaan ilkeillä kenellekään. Mutta älkäähän nyt pelotelko kaipaajia, että kaipauksen kohde olisi jättänyt maallisen majansa. Todennäköisesti elelee parasta elämäänsä. Tai ainakin elelee.

Miks kukaan pelästyis tuollaista viestiä? Onkohan sulla realiteetit ihan kunnossa?

Vierailija
42614/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aivot odotti hyvää tekosyytä jäädä mukavuusalueelle ja sä annoit sellasen. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42615/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toni. 😘

Olet niin rakas, rakas L.

Vierailija
42616/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, laita mulle viesti. Ihan mikä vaan viesti, kuhan laitat…. 🐟😍

Oon lääpälläni suhun.

 

Kuka meistä?

Ihan varmasti ei kukaan TEISTÄ

Vierailija
42617/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kai liikaa aikaa ajatella. Siksi mun 1% jaksaa pitää kiinni siitä haaveesta että sulla olisi tunteita mua kohtaan.

 

Katse lävisti ja jäi palamaan kehooni eikä se liekki vaan sammu. Joku ihme mun sisällä vaan hokee et tätä tarinaa ei vaan oo vielä kirjoitettu loppuun. Ja mä pyydän anteeks, mä oon aivan saakelin heikko tässä. No mitä hittoa edes pyydän, sulla tuskin on aavistustakaan mun yksipuolisista tunteista. Kohtaat niin monia ihmisiä, joka tavalla parempia. Sä tuskin edes muistat mua. Enkä ryve itsesäälissä. Kylmä tosiasia se varmasti vain on, en yksinkertaisesti vaan osaa elää sitä todeks ja päästää susta irti.

 

Kuka tai mikä irrottaisi mut tästä haavemaailmasta.

Näin susta juhannusyönä unta vaikka en ole nähnyt susta aikoihin.

Vierailija
42618/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun aivot odotti hyvää tekosyytä jäädä mukavuusalueelle ja sä annoit sellasen. Kiitos.

Oho. 😘

Vierailija
42619/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin sinäkin 💩 vaan katosit sanomatta mitään. Olisit voinut edes vastata viestiin. Eikä sinua näe enää missään. Piiloonko menit v....n 💩 vaikka lupasit aivan muuta."

Eihän hän vastannut eikä näkynyt missään. Miten olisikaan kun oli kuollut. Ei kaikki kuole vasta vanhuksena vaan yhtäkkiä nuorenakin. Oikein hyväkuntoisena. 

Tapaus oikeasta elämästä.

Ei tosiaan kannata koskaan ilkeillä kenellekään. Mutta älkäähän nyt pelotelko kaipaajia, että kaipauksen kohde olisi jättänyt maallisen majansa. Todennäköisesti elelee parasta elämäänsä. Tai ainakin elelee.

Miks kukaan pelästyis tuollaista viestiä? Onkohan sulla realiteetit ihan kunnossa?

No viestisi osoittaa, että kun jotkut täällä rakastaa, toiset ei taida edes tietää mitä se tarkoittaa. Siitä vähän realiteetteja. 😗

Vierailija
42620/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kai liikaa aikaa ajatella. Siksi mun 1% jaksaa pitää kiinni siitä haaveesta että sulla olisi tunteita mua kohtaan.

 

Katse lävisti ja jäi palamaan kehooni eikä se liekki vaan sammu. Joku ihme mun sisällä vaan hokee et tätä tarinaa ei vaan oo vielä kirjoitettu loppuun. Ja mä pyydän anteeks, mä oon aivan saakelin heikko tässä. No mitä hittoa edes pyydän, sulla tuskin on aavistustakaan mun yksipuolisista tunteista. Kohtaat niin monia ihmisiä, joka tavalla parempia. Sä tuskin edes muistat mua. Enkä ryve itsesäälissä. Kylmä tosiasia se varmasti vain on, en yksinkertaisesti vaan osaa elää sitä todeks ja päästää susta irti.

 

Kuka tai mikä irrottaisi mut tästä haavemaailmasta.

Näin susta juhannusyönä unta vaikka en ole nähnyt susta aikoihin.

Kenelle? Tonille?