Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42799)
Vierailija kirjoitti:
🔥💘 🌊
Liekinheitin rakastaa hyökyaaltoa? Mitäh!🤯
Jos mä olen liekki
Sä olet meri valtava
Minä nuolen puita sun rannalla
Heijastus ja hiekka
Nekö vain saan
Kun aaltosi huutaa mun nimeä
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olen liekki
Sä olet meri valtava
Minä nuolen puita sun rannalla
Heijastus ja hiekka
Nekö vain saan
Kun aaltosi huutaa mun nimeä
Kaikki on saatavilla -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olen liekki
Sä olet meri valtava
Minä nuolen puita sun rannalla
Heijastus ja hiekka
Nekö vain saan
Kun aaltosi huutaa mun nimeä
Kaunista. Pätkä runosta, vai laulun sanoituksia? Sivistä kiven alla asunutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olen liekki
Sä olet meri valtava
Minä nuolen puita sun rannalla
Heijastus ja hiekka
Nekö vain saan
Kun aaltosi huutaa mun nimeä
Kaunista. Pätkä runosta, vai laulun sanoituksia? Sivistä kiven alla asunutta
Et ole asunut ollenkaan kiven alla kun runo vasta syntyi maailmaan. Saat käyttää sen lauluun jos haluat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.
Ihan tavallista, ihastuneen mieli kuvittelee hormonihöyryissä kaikenlaista. Höyryjen laannuttua tulee monesti ihan höhlä fiilis itestä, kun järki kirkastuu ja pystyy katsomaan tilannetta realistisesti :D
Älä siis ole liian ankara itsellesi!
Missä vaiheessa tuossa selviää, että se onkin yksipuolista? Vaikka sun ihastushuurut laantuu, niin saattaahan se toinen tuntea silti jotain. Näistä kannattais ottaa selvää, eikä jäädä ihmettelemään.
Miks, kerta ihastus jo meni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkulauantain suunnitelmia?
Mietin, että kumpi sopis paremmin, pelkkä henkinen vai myös fyysinen ghostaus.
Sivusta, mutta miten määrittelet ghostauksen? Toki kaikki ollaan varmaan samaa mieltä, että vaatii seurustelu- tai tapailusuhteen tai ainakin jotain romanttisia keskusteluja. Muutenhan ei kai ole mitään, mistä ghostata. 🤔
Näille ghostaus: lopetti kaipausketjussa kirjoittelun ilman, että tuli kertomaan.
Reaching out requires vulnerability.
Terveiset ja hyvät yöt M-L!
Mahtavalle tyypille kaikkea hyvää. Toivottavasti vielä nähdään! Tuskin viihdyn ketjussa seuraavaan pariin kuukauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin sinäkin 💩 vaan katosit sanomatta mitään. Olisit voinut edes vastata viestiin. Eikä sinua näe enää missään. Piiloonko menit v....n 💩 vaikka lupasit aivan muuta."
Eihän hän vastannut eikä näkynyt missään. Miten olisikaan kun oli kuollut. Ei kaikki kuole vasta vanhuksena vaan yhtäkkiä nuorenakin. Oikein hyväkuntoisena.
Tapaus oikeasta elämästä.
Ei tosiaan kannata koskaan ilkeillä kenellekään. Mutta älkäähän nyt pelotelko kaipaajia, että kaipauksen kohde olisi jättänyt maallisen majansa. Todennäköisesti elelee parasta elämäänsä. Tai ainakin elelee.
Miks kukaan pelästyis tuollaista viestiä? Onkohan sulla realiteetit ihan kunnossa?
Mun aivot odotti hyvää tekosyytä jäädä mukavuusalueelle ja sä annoit sellasen. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Toni. 😘
Olet niin rakas, rakas L.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, laita mulle viesti. Ihan mikä vaan viesti, kuhan laitat…. 🐟😍
Oon lääpälläni suhun.
Kuka meistä?
Ihan varmasti ei kukaan TEISTÄ
Mulla on kai liikaa aikaa ajatella. Siksi mun 1% jaksaa pitää kiinni siitä haaveesta että sulla olisi tunteita mua kohtaan.
Katse lävisti ja jäi palamaan kehooni eikä se liekki vaan sammu. Joku ihme mun sisällä vaan hokee et tätä tarinaa ei vaan oo vielä kirjoitettu loppuun. Ja mä pyydän anteeks, mä oon aivan saakelin heikko tässä. No mitä hittoa edes pyydän, sulla tuskin on aavistustakaan mun yksipuolisista tunteista. Kohtaat niin monia ihmisiä, joka tavalla parempia. Sä tuskin edes muistat mua. Enkä ryve itsesäälissä. Kylmä tosiasia se varmasti vain on, en yksinkertaisesti vaan osaa elää sitä todeks ja päästää susta irti.
Kuka tai mikä irrottaisi mut tästä haavemaailmasta.
Näin susta juhannusyönä unta vaikka en ole nähnyt susta aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mun aivot odotti hyvää tekosyytä jäädä mukavuusalueelle ja sä annoit sellasen. Kiitos.
Oho. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin sinäkin 💩 vaan katosit sanomatta mitään. Olisit voinut edes vastata viestiin. Eikä sinua näe enää missään. Piiloonko menit v....n 💩 vaikka lupasit aivan muuta."
Eihän hän vastannut eikä näkynyt missään. Miten olisikaan kun oli kuollut. Ei kaikki kuole vasta vanhuksena vaan yhtäkkiä nuorenakin. Oikein hyväkuntoisena.
Tapaus oikeasta elämästä.
Ei tosiaan kannata koskaan ilkeillä kenellekään. Mutta älkäähän nyt pelotelko kaipaajia, että kaipauksen kohde olisi jättänyt maallisen majansa. Todennäköisesti elelee parasta elämäänsä. Tai ainakin elelee.
Miks kukaan pelästyis tuollaista viestiä? Onkohan sulla realiteetit ihan kunnossa?
No viestisi osoittaa, että kun jotkut täällä rakastaa, toiset ei taida edes tietää mitä se tarkoittaa. Siitä vähän realiteetteja. 😗
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kai liikaa aikaa ajatella. Siksi mun 1% jaksaa pitää kiinni siitä haaveesta että sulla olisi tunteita mua kohtaan.
Katse lävisti ja jäi palamaan kehooni eikä se liekki vaan sammu. Joku ihme mun sisällä vaan hokee et tätä tarinaa ei vaan oo vielä kirjoitettu loppuun. Ja mä pyydän anteeks, mä oon aivan saakelin heikko tässä. No mitä hittoa edes pyydän, sulla tuskin on aavistustakaan mun yksipuolisista tunteista. Kohtaat niin monia ihmisiä, joka tavalla parempia. Sä tuskin edes muistat mua. Enkä ryve itsesäälissä. Kylmä tosiasia se varmasti vain on, en yksinkertaisesti vaan osaa elää sitä todeks ja päästää susta irti.
Kuka tai mikä irrottaisi mut tästä haavemaailmasta.
Näin susta juhannusyönä unta vaikka en ole nähnyt susta aikoihin.
Kenelle? Tonille?
Mukavaa iltaa rakas !