Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42799)

Vierailija
42621/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun putäisi laihduttaa. Totta puhuen XL koko on liikaa, mutta sanon sen vaan palstalla nimettömänä. 

Vierailija
42622/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun putäisi laihduttaa. Totta puhuen XL koko on liikaa, mutta sanon sen vaan palstalla nimettömänä. 

Totta. Olen nykyisin vähän pullukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42623/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaima, joo 😘

Vierailija
42624/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut sinuun, ***** Johanna 😚

Onneksi et sentään mennyt rakastumaan!

Vierailija
42625/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin sinäkin 💩 vaan katosit sanomatta mitään. Olisit voinut edes vastata viestiin. Eikä sinua näe enää missään. Piiloonko menit v....n 💩 vaikka lupasit aivan muuta."

Eihän hän vastannut eikä näkynyt missään. Miten olisikaan kun oli kuollut. Ei kaikki kuole vasta vanhuksena vaan yhtäkkiä nuorenakin. Oikein hyväkuntoisena. 

Tapaus oikeasta elämästä.

Ei tosiaan kannata koskaan ilkeillä kenellekään. Mutta älkäähän nyt pelotelko kaipaajia, että kaipauksen kohde olisi jättänyt maallisen majansa. Todennäköisesti elelee parasta elämäänsä. Tai ainakin elelee.

Miks kukaan pelästyis tuollaista viestiä? Onkohan sulla realiteetit ihan kunnossa?

No viestisi osoittaa, että kun jotkut täällä rakastaa, toiset ei taida edes tietää mitä se tarkoittaa. Siitä vähän realiteetteja. 😗

Ajattelet siis että haudan takaa kirjoittelee sulle?

Vierailija
42626/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut sinuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42627/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaima, joo 😘

Siis sort of

Vierailija
42628/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun putäisi laihduttaa. Totta puhuen XL koko on liikaa, mutta sanon sen vaan palstalla nimettömänä. 

Toipuneelle anorektikolle kun tuollaista kertoo niin kannattaa varautua siihen, että saattaa innostua laihduttamisesta oikein kunnolla. Kaikella rakkaudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42629/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin sinäkin 💩 vaan katosit sanomatta mitään. Olisit voinut edes vastata viestiin. Eikä sinua näe enää missään. Piiloonko menit v....n 💩 vaikka lupasit aivan muuta."

Eihän hän vastannut eikä näkynyt missään. Miten olisikaan kun oli kuollut. Ei kaikki kuole vasta vanhuksena vaan yhtäkkiä nuorenakin. Oikein hyväkuntoisena. 

Tapaus oikeasta elämästä.

Ei tosiaan kannata koskaan ilkeillä kenellekään. Mutta älkäähän nyt pelotelko kaipaajia, että kaipauksen kohde olisi jättänyt maallisen majansa. Todennäköisesti elelee parasta elämäänsä. Tai ainakin elelee.

Miks kukaan pelästyis tuollaista viestiä? Onkohan sulla realiteetit ihan kunnossa?

No viestisi osoittaa, että kun jotkut täällä rakastaa, toiset ei taida edes tietää mitä se tarkoittaa. Siitä vähän realiteetteja. 😗

Ajattelet siis että haudan takaa kirjoittelee sulle?

No ei, ei kiitos sieltä viestejä. Eikä sinultakaan mielellään. 

Vierailija
42630/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun putäisi laihduttaa. Totta puhuen XL koko on liikaa, mutta sanon sen vaan palstalla nimettömänä. 

En aio laihduttaa tippaakaan. Ei ole mitään syytä eikä kiinnosta kenenkään mielipiteet aiheesta kyllä yhtään, miksi kiinnostaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42631/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastunut sinuun.

Minäkin sinuun.

Vierailija
42632/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuriin terveisiä! Tuleekohan tästä mitään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42633/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin sinäkin 💩 vaan katosit sanomatta mitään. Olisit voinut edes vastata viestiin. Eikä sinua näe enää missään. Piiloonko menit v....n 💩 vaikka lupasit aivan muuta."

Eihän hän vastannut eikä näkynyt missään. Miten olisikaan kun oli kuollut. Ei kaikki kuole vasta vanhuksena vaan yhtäkkiä nuorenakin. Oikein hyväkuntoisena. 

Tapaus oikeasta elämästä.

Ei tosiaan kannata koskaan ilkeillä kenellekään. Mutta älkäähän nyt pelotelko kaipaajia, että kaipauksen kohde olisi jättänyt maallisen majansa. Todennäköisesti elelee parasta elämäänsä. Tai ainakin elelee.

Miks kukaan pelästyis tuollaista viestiä? Onkohan sulla realiteetit ihan kunnossa?

No viestisi osoittaa, että kun jotkut täällä rakastaa, toiset ei taida edes tietää mitä se tarkoittaa. Siitä vähän realiteetteja. 😗

Ajattelet siis että haudan takaa kirjoittelee sulle?

No ei, ei kiitos sieltä viestejä. Eikä sinultakaan mielellään. 

Miksi sitten kommentoit mulle, kun ihmettelin miksi kukaan pelästyisi aloitusviestiä?

Vierailija
42634/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuriin terveisiä! Tuleekohan tästä mitään? 

Eihän mitään ole edes tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42635/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoni ei ole XL

Ei L  

vaan ÄM

Patakintaani ovat kokoa X

Vierailija
42636/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🐑 💓 🦂 

 🦂 💓 🐑 

Vierailija
42637/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kai liikaa aikaa ajatella. Siksi mun 1% jaksaa pitää kiinni siitä haaveesta että sulla olisi tunteita mua kohtaan.

 

Katse lävisti ja jäi palamaan kehooni eikä se liekki vaan sammu. Joku ihme mun sisällä vaan hokee et tätä tarinaa ei vaan oo vielä kirjoitettu loppuun. Ja mä pyydän anteeks, mä oon aivan saakelin heikko tässä. No mitä hittoa edes pyydän, sulla tuskin on aavistustakaan mun yksipuolisista tunteista. Kohtaat niin monia ihmisiä, joka tavalla parempia. Sä tuskin edes muistat mua. Enkä ryve itsesäälissä. Kylmä tosiasia se varmasti vain on, en yksinkertaisesti vaan osaa elää sitä todeks ja päästää susta irti.

 

Kuka tai mikä irrottaisi mut tästä haavemaailmasta.

Näin susta juhannusyönä unta vaikka en ole nähnyt susta aikoihin.

Juhannusyönä jos näkee unia toisesta, ni eikös se ollut taian mukaan se tuleva puoliso?🤔😉

Vierailija
42638/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä suloinen.<3

Vierailija
42639/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavalle tyypille kaikkea hyvää. Toivottavasti vielä nähdään! Tuskin viihdyn ketjussa seuraavaan pariin kuukauteen. 

Toiv.bpystyt olee pois täältä. 😀

Vierailija
42640/42799 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🐑 💓 🦂 

 🦂 💓 🐑 

🌸