Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42799)
Vierailija kirjoitti:
Sinun putäisi laihduttaa. Totta puhuen XL koko on liikaa, mutta sanon sen vaan palstalla nimettömänä.
Totta. Olen nykyisin vähän pullukka
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut sinuun, ***** Johanna 😚
Onneksi et sentään mennyt rakastumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin sinäkin 💩 vaan katosit sanomatta mitään. Olisit voinut edes vastata viestiin. Eikä sinua näe enää missään. Piiloonko menit v....n 💩 vaikka lupasit aivan muuta."
Eihän hän vastannut eikä näkynyt missään. Miten olisikaan kun oli kuollut. Ei kaikki kuole vasta vanhuksena vaan yhtäkkiä nuorenakin. Oikein hyväkuntoisena.
Tapaus oikeasta elämästä.
Ei tosiaan kannata koskaan ilkeillä kenellekään. Mutta älkäähän nyt pelotelko kaipaajia, että kaipauksen kohde olisi jättänyt maallisen majansa. Todennäköisesti elelee parasta elämäänsä. Tai ainakin elelee.
Miks kukaan pelästyis tuollaista viestiä? Onkohan sulla realiteetit ihan kunnossa?
No viestisi osoittaa, että kun jotkut täällä rakastaa, toiset ei taida edes tietää mitä se tarkoittaa. Siitä vähän realiteetteja. 😗
Ajattelet siis että haudan takaa kirjoittelee sulle?
Vierailija kirjoitti:
Kaima, joo 😘
Siis sort of
Vierailija kirjoitti:
Sinun putäisi laihduttaa. Totta puhuen XL koko on liikaa, mutta sanon sen vaan palstalla nimettömänä.
Toipuneelle anorektikolle kun tuollaista kertoo niin kannattaa varautua siihen, että saattaa innostua laihduttamisesta oikein kunnolla. Kaikella rakkaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin sinäkin 💩 vaan katosit sanomatta mitään. Olisit voinut edes vastata viestiin. Eikä sinua näe enää missään. Piiloonko menit v....n 💩 vaikka lupasit aivan muuta."
Eihän hän vastannut eikä näkynyt missään. Miten olisikaan kun oli kuollut. Ei kaikki kuole vasta vanhuksena vaan yhtäkkiä nuorenakin. Oikein hyväkuntoisena.
Tapaus oikeasta elämästä.
Ei tosiaan kannata koskaan ilkeillä kenellekään. Mutta älkäähän nyt pelotelko kaipaajia, että kaipauksen kohde olisi jättänyt maallisen majansa. Todennäköisesti elelee parasta elämäänsä. Tai ainakin elelee.
Miks kukaan pelästyis tuollaista viestiä? Onkohan sulla realiteetit ihan kunnossa?
No viestisi osoittaa, että kun jotkut täällä rakastaa, toiset ei taida edes tietää mitä se tarkoittaa. Siitä vähän realiteetteja. 😗
Ajattelet siis että haudan takaa kirjoittelee sulle?
No ei, ei kiitos sieltä viestejä. Eikä sinultakaan mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Sinun putäisi laihduttaa. Totta puhuen XL koko on liikaa, mutta sanon sen vaan palstalla nimettömänä.
En aio laihduttaa tippaakaan. Ei ole mitään syytä eikä kiinnosta kenenkään mielipiteet aiheesta kyllä yhtään, miksi kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut sinuun.
Minäkin sinuun.
Naapuriin terveisiä! Tuleekohan tästä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin sinäkin 💩 vaan katosit sanomatta mitään. Olisit voinut edes vastata viestiin. Eikä sinua näe enää missään. Piiloonko menit v....n 💩 vaikka lupasit aivan muuta."
Eihän hän vastannut eikä näkynyt missään. Miten olisikaan kun oli kuollut. Ei kaikki kuole vasta vanhuksena vaan yhtäkkiä nuorenakin. Oikein hyväkuntoisena.
Tapaus oikeasta elämästä.
Ei tosiaan kannata koskaan ilkeillä kenellekään. Mutta älkäähän nyt pelotelko kaipaajia, että kaipauksen kohde olisi jättänyt maallisen majansa. Todennäköisesti elelee parasta elämäänsä. Tai ainakin elelee.
Miks kukaan pelästyis tuollaista viestiä? Onkohan sulla realiteetit ihan kunnossa?
No viestisi osoittaa, että kun jotkut täällä rakastaa, toiset ei taida edes tietää mitä se tarkoittaa. Siitä vähän realiteetteja. 😗
Ajattelet siis että haudan takaa kirjoittelee sulle?
No ei, ei kiitos sieltä viestejä. Eikä sinultakaan mielellään.
Miksi sitten kommentoit mulle, kun ihmettelin miksi kukaan pelästyisi aloitusviestiä?
Vierailija kirjoitti:
Naapuriin terveisiä! Tuleekohan tästä mitään?
Eihän mitään ole edes tapahtunut.
Kokoni ei ole XL
Ei L
vaan ÄM
Patakintaani ovat kokoa X
Vierailija kirjoitti:
🐑 💓 🦂
🦂 💓 🐑
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kai liikaa aikaa ajatella. Siksi mun 1% jaksaa pitää kiinni siitä haaveesta että sulla olisi tunteita mua kohtaan.
Katse lävisti ja jäi palamaan kehooni eikä se liekki vaan sammu. Joku ihme mun sisällä vaan hokee et tätä tarinaa ei vaan oo vielä kirjoitettu loppuun. Ja mä pyydän anteeks, mä oon aivan saakelin heikko tässä. No mitä hittoa edes pyydän, sulla tuskin on aavistustakaan mun yksipuolisista tunteista. Kohtaat niin monia ihmisiä, joka tavalla parempia. Sä tuskin edes muistat mua. Enkä ryve itsesäälissä. Kylmä tosiasia se varmasti vain on, en yksinkertaisesti vaan osaa elää sitä todeks ja päästää susta irti.
Kuka tai mikä irrottaisi mut tästä haavemaailmasta.
Näin susta juhannusyönä unta vaikka en ole nähnyt susta aikoihin.
Juhannusyönä jos näkee unia toisesta, ni eikös se ollut taian mukaan se tuleva puoliso?🤔😉
Vierailija kirjoitti:
Mahtavalle tyypille kaikkea hyvää. Toivottavasti vielä nähdään! Tuskin viihdyn ketjussa seuraavaan pariin kuukauteen.
Toiv.bpystyt olee pois täältä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐑 💓 🦂
🦂 💓 🐑
🌸
Sinun putäisi laihduttaa. Totta puhuen XL koko on liikaa, mutta sanon sen vaan palstalla nimettömänä.