Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42708)
Vierailija kirjoitti:
Sanoin Turkulaiselle naiselle:
-Et sää mittää seksii tahdo
-Ei kiitos
-Lähe sit mun mukaan
😁
Naurahdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä milloin on se päivä kun ei saa häiritä
Laita viesti tällä viikolla.
Jos uskallan laittaa viestin, lupaatko ehdottaa tapaamista?
I love my precious baby boy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä milloin on se päivä kun ei saa häiritä
Laita viesti tällä viikolla.
Jos uskallan laittaa viestin, lupaatko ehdottaa tapaamista?
Lupaan
Varovasti niiden lupausten kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä milloin on se päivä kun ei saa häiritä
Laita viesti tällä viikolla.
Jos uskallan laittaa viestin, lupaatko ehdottaa tapaamista?
Lupaan
Ette tunne toisianne!! 🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Meidän etunimissä on kolme samaa kirjainta
Niin on💕🤗 Ja sukunimissä yksi😘
Vierailija kirjoitti:
Ja niistä muodostuu sana
Totta
Sukunimissämme on sama kolmikorjaiminen pääte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän etunimissä on kolme samaa kirjainta
I ja M ja A?
Meidän nimissä on samoja kirjaimia kuin persaukossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teethän minusta ilmoituksen, niin tiedän että välität...
Ei tarvitse ilmoitella, kun välitän liikaakin. Mietin tuon tuosta, miten sinulla menee ja onko kaikki hyvin.
Haikeeta, mutta hyvin menee. Mites sinulla?
Haikeaa ja kaihoa myöskin. Muuten ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teethän minusta ilmoituksen, niin tiedän että välität...
Ei tarvitse ilmoitella, kun välitän liikaakin. Mietin tuon tuosta, miten sinulla menee ja onko kaikki hyvin.
Haikeeta, mutta hyvin menee. Mites sinulla?
Haikeaa ja kaihoa myöskin. Muuten ok.
🌞
Vierailija kirjoitti:
Meidän etunimissä on kolme samaa kirjainta
Voi sua Miikka🥰
Oletkohan jo liikekannalla?
Vierailija kirjoitti:
Varovasti niiden lupausten kanssa :)
Kokemusta lupauksista?
Suurin ja hartain maanpäällinen unelmani on saada olla ja elää sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Sukunimissämme on sama kolmikorjaiminen pääte.
Meidän nimissä on samoja kirjaimia kuin vaginassa ja kyrvässä.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan jo liikekannalla?
Ei ole mua pantu liikekannalle.
Laita viesti tällä viikolla.